tashrifatsamin

۸ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

راهنمای انتخاب بهترین باغ عروسی و برگزاری مراسم بله برون

انتخاب باغ عروسی خود را به تشریفات مجالس ثمین بسپارید تا دامنه گسترده ای از پیشنهاد ها را پیش روی خود ببینید. انتخاب باغ عروسی با توجه به سلیقه، بودجه، تعداد میهمان و موقعیت مکانی مناسب یکی از عوامل بسیار موثر در برگزاری یک مجلس عروسی است که در خدمات مجالس ثمین با ارائه مشاوره، بهترین پیشنهاد ها برای انتخاب باغ عروسی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تشریفات مجالس ثمین ضمن در اختیار داشتن باغ اختصاصی، به دلیل همکاری گسترده با بیش از 50 مورد باغ و سالن دیگر شرایطی را برای شما فراهم می کند تا گزینه های متعددی مناسب با سلیقه و بودجه خود برای انتخاب مکان برگزاری مراسم عروسی در اختیار داشته باشید.

برگزاری مراسم عروسی

باغ عروسی شرق تهران

انتخاب باغ عروسی در شرق تهران از جمله خدماتی است که توسط تشریفات مجالس ثمین ارائه می شود. تشریفات ثمین با در اختیار داشتن تعداد زیادی باغ تالار عروسی در شرق تهران زوج های جوان را در انتخاب، آزاد می گذارد. در انتخاب باغ عروسی توجه به چند نکته حائز اهمیت است. فصلی که قصد برگزاری مراسم خود را دارید می تواند عامل موثری در کاهش یا افزایش قیمت داشته باشد مثلا در فصل پاییز و زمستان هزینه ورودی باغ عروسی به مراتب کمتر از فصل های دیگر است.

باغ عروسی غرب تهران و حومه

باغ های عروسی زیبا، لوکس و مدرن در غرب تهران و حومه با تجهیزات و امکانات بی نظیر، زوج های جوان را به سمت داشتن شبی رویایی با باغ های عروسی ثمین سوق می دهد. تشریفات مجالس ثمین با در اختیار داشتن باغ های مناسب و زیبا و شیک، مناسب با بودجه  و سلیقه زوج های جوان، عروس و دامادها را برای داشتن شبی زیبا و رویایی هدایت می کند.

باغ عروسی گرمدره

برگزاری جشن ها توسط خدمات مجالس در سالن یا باغ عروسی است که انتخاب یکی از این دو طبق سلیقه عروس و داماد خواهد بود. اما فصلی که برای برگزاری مراسم انتخاب کردید هم در انتخاب و قیمت باغ عروسی در گرمدره و سالن عروسی تاثیر دارد. در فصل زمستان و پاییز که هوا رو به سردی می رود، فضای بسته سالن برای برگزاری جشن مناسب تر است. اما در فصل های گرم سال، می توان جشن را در فضای باغ برگزار کرد. البته تشریفات مجالس ثمین با بهره گیری از خدمات مجالس و امکانات روز دنیا در هر فصلی و در هر مکانی امکانات برگزاری مراسم عروسی را برای شما مهیا خواهد کرد.

ویژگی های باغ عروسی در گرمدره

از ویژگی های باغ عروسی تشریفات ثمین به منوی غذایی پیشنهادی و دلخواه می توان اشاره کرد. خدمات تشریفات مجالس ثمین را با در نظر گرفتن سلیقه و بودجه انتخاب نمایید. لازم به ذکر است طبخ غذاها در آشپزخانه اختصاصی باغ عروسی تشریفات ثمین، استفاده از مواد درجه یک از جمله برنج 100 % ایرانی، مرغ و گوشت گوسفندی تازه خدمات مجالس انجام می گیرد.

پس از انتخاب باغ عروسی متناسب با سلیقه شخصی تان، منوی غذایی برای تکمیل شدن خدمات ویژه مجالس عروسی، روند باغ عروسی، پذیرایی از میهمانان و نیاز به مواردی مانند: شیرینی و شربت و .... در بخش پذیرایی باغ عروسی دارید انتخاب سرویس پذیرایی و نوع چیدمان که عواملی مانند سلیقه، قیمت و داشتن هارمونی با مکان برگزاری مراسم در آن موثر است تاثیر به سزایی در کیفیت برگزاری خدمات مجالس دارد.

در عکسهای آورده شده در این قسمت شما با انواع سرویس پذیرایی و میز و صندلی و چیدمان آشنا می شوید. تشریفات ثمین ضمن برگزاری مجالس در باغ عروسی و با در اختیار داشتن باغ اختصاصی عروسی، به دلیل همکاری خدمات مجالس با بیش از 70 مورد باغ و تشریفات عروسی دیگر شرایطی را برای شما فراهم میکند تا گزینه های متعددی مناسب با سلیقه و بودجه خود برای انتخاب خدمات مجالس داشته باشید تجلی و شکوه مجلس خود را با انتخاب باغ عروسی جایگاهی زیبا دو چندان کنید.

همواره گل آرایی مجالس یکی از شاخصه های مهم برای تجلی دادن به مجالس و فراهم نمودن فضایی زیبا و دلنشین برای پذیرایی از میهمانان است. از آنجایی که عمده فعالیت تشریفات ثمین در خدمات مجالس برگزاری مجالس عروسی می باشد لذا در این بخش تصاویری از گل آرایی مجالس عروسی در باغ عروسی تقدیم حضورتان می گردد.

برای زیبایی بخشیدن بیشتر و رویایی نمودن مجالس در باغ عروسی فضای برگزاری مجلس شمع آرایی یکی از اصلی ترین مواردی است که در تشریفات ثمین جزء هدایای منو باغ عروسی انتخابی می باشد مراسم آتش بازی جزء هیجان انگیز ترین و باشکوه ترین بخشها می باشد که در 4 مرحله (ورودی، کیک، شام و تانگو) در باغ عروسی قابل اجراست و در تشریفات ثمین جزء خدمات مجالس منوی انتخابی می باشد.

راهنمای انتخاب بهترین باغ عروسی و برگزاری مراسم بله برون

برگزاری مجالس در باغ عروسی

هزینه و قیمت باغ عروسی برای برگزاری مراسم عروسی

هزینه هایی که برای ورودی عروس و داماد باغ عروسی دریافت می شود در تمامی باغ ها یکسان نیست. از سوی دیگر نمی توان یک باغ را به دلیل دریافت ورودی بیشتر به بی انصافی متهم کرد. ممکن است دلایل خود را داشته باشد. برای مثال باغ های بزرگ، با امکانات بیشتر، قرار گرفتن در یک جای دنج، مدیریت و پرسنل مسئولیت پذیر و ... هزینه های بیشتری را دریافت می کند. این در حالی است که برخی دیگر از باغ ها به دلیل کیفیت نازل خدمات، ورودی کمتری را دریافت می کنند. بنابراین هزینه ها معیار مناسبی برای مقایسه باغ ها نیست و باید به سطح کیفیت خدمات توجه داشت.

قیمت ورودی باغ عروسی

قیمت ورودی باغ عروسی با توجه به معیارهای مختلفی ارزیابی می شود. از جمله این معیارها می توان به زیبایی و تجهیزات بکار رفته در باغ و نمای داخلی باغ و تالار عروسی و نوع و کیفیت خدمات متفاوت است.

قیمت اجاره باغ عروسی

قیمت اجاره باغ عروسی با توجه به نکات مهم و حائز اهمیت که در هزینه اجاره باغ ارزان برای عروسی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. فصلی است که جشن عروسی در آن زمان برگزار می شود. هزینه اجاره باغ عروسی در فصل بهار و تابستان می تواند به مراتب بیشتر از فصل های پاییز و زمستان باشد. که انتخاب بیشتر زوجین با توجه به تفاوت قیمتی که در اجاره باغ عروسی وجود دارد همان فصل های بهار و تابستان است.

قیمت باغ عروسی در تهران

هزینه اجاره باغ عروسی در تهران با توجه به برتری های باغ عروسی نسبت به تالار بسیار مناسب تر و مطلوب تر است و به برگزاری مجالس با شکوه شما کمک شایانی می کند.

هزینه عروسی در باغ

هزینه عروسی به علت وجود فضای آزاد در باغ، عروس و داماد می توانند راحت تر به دیدن میهمانان خود بروند و رضایت بیشتری برای میهمانان است و به این خاطر که باغ عروسی به نسبت تالار از تزیینات کمتری برخوردار است و و باعث هزینه ی کمتری در باغ عروسی می شود.

نکات مهم در انتخاب باغ عروسی

شما برای برگزاری مراسم عروسی در باغ باید به نکات مهمی توجه نمایید که این نکات به شرح زیر می باشد:

ظرفیت باغ عروسی: ظرفیت باغ های عروسی که زیر مجموعه باغ های تشریفات ثمین می باشند بین 150 تا بیشتر از 1000 نفر می باشند. زمانی که تعداد میهمانان شما زیاد است بهترین گزینه باغ عروسی است چرا که ظرفیت سالن باغ عروسی بالا است و میهمانان احساس بهتری دارند.

دسترسی به باغ و موقعیت باغ عروسی: سطح دسترسی مهمانان به باغ های عروسی تشریفات ثمین بسیار راحت است و اکثر باغ های عروسی تشریفات ثمین با موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته اند.

پارکینگ باغ عروسی: یکی از دغدغه های افرادی که به مراسمی دعوت می شوند جای پارک خودرو است. باغ های عروسی تشریفات ثمین با ظرفیت پارکینگ بین 150 خودرو تا 750 خودرو توانسته این دغدغه را از بین ببرد. اکثر باغ های تشریفات ثمین با ظرفیت پارکینگ بالا در اختیار مهمانان می باشد.

سقف سالن مراسم عروسی: سالن های باغ عروسی تشریفات ثمین با سقف های بلند باعث شده که زیبایی ویژه ای را به تالارهای عروسی ببخشد. سقف بلند باعث نشان دادن شکوه و جلال آن محل است و از امتیازات باغ های عروسی تشریفات ثمین محسوب می شود.

سیستم گرمایش و سرمایش در تالار و باغ: یکی از امکانات مهم و مفیدی که باغ تالار های عروسی تشریفات ثمین دارند وجود سیستم گرمایش و سرمایش در تالار و باغ عروسی هستند. بسیاری از زوج های جوان تمایل دارند که مراسم عروسی خود را در فصل های سرد سال برگزار کنند و وجود سیستم گرمایش در تالار باعث می شود که میهمانان بتوانند از مراسم لذت بیشتری ببرند. سیستم سرمایش بسیار مفید است برای افرادی که تمایل دارند جشن عروسی خود را در فصل های گرم سال برگزار کنند.

جایگاه عروس و داماد: از جمله زیبایی تالار های باغ عروسی تشریفات ثمین تزیین جایگاه عروس و داماد است. جایگاه عروس و داماد با آینه کاری بسیار شیک در پشت جایگاه و گل آرایی و شمع آرایی های بسیار زیبا مکانی دلنشین و فراموش نشدنی را برای زوج های جوان به ارمغان می آورد.

رختکن مجزا: وجود رختکن های مجزا از جمله امکانات مهمی است که تالارهای باغ عروسی تشریفات ثمین در اختیار میهمانان خود قرار می دهد.

سرویس بهداشتی مناسب: سرویس بهداشتی مناسب و مجزا از جمله امکانات مفید باغ تالارهای عروسی تشریفات ثمین می باشد.

راهنمای انتخاب بهترین باغ عروسی و برگزاری مراسم بله برون

خصوصیات بهترین باغ و سالن عروسی

برگزاری مراسم بله برون

مراسم بله برون از مراسم خواستگاری مفصل تر برگزار می شود. این مراسم چند روز پس از خواستگاری رسمی برگزار می گردد که خانواده عروس و داماد و بزرگان خانواده ها، برای قول و قرار ها نهایی کردن برنامه عقد و عروسی دور هم جمع می شوند. بله برون یکی از مراسم های مرسوم ازدواج می باشد و دوران شیرین نامزدی برای عروس و داماد پس از برگزاری مراسم رسمی بله برون، انجام می شود. همچنین این مراسم هم آداب و رسوم خاص خود را دارد که باهم آن ها را بررسی می کنیم.

آداب و رسوم مراسم بله برون

همان طور که گفتیم مراسم بله برون از خواستگاری مفصل تر است و میزبان این مراسم هم خانواده عروس می باشند. برگزاری این مراسم دارای آداب و رسوم مخصوص به خود است و در هر جا با توجه به فرهنگ ها این آداب رسوم متفاوت می باشد. به طور کلی مهم ترین این آداب و رسوم به شرح زیر است:

  • خرید گل و شیرینی توسط خانواده داماد
  • خرید انگشتر نشان برای عروس از طرف خانواده داماد
  • تعیین میزان مهریه، شیر بها
  • تعیین وضعیت شغل و مسکن داماد
  • تعیین دقیق تاریخ عقد و عروسی
  • چگونگی برگزاری مراسم عقد و عروسی
  • تقسیم کارها برای برگزاری مراسم ها
  • دیگر جزئیات مهم

راهنمای انتخاب بهترین باغ عروسی و برگزاری مراسم بله برون

برگزاری مراسم بله برون

هدایای خانواده داماد به عروس در بله برون

طبق سنت های قدیمی، هدایایی از طرف خانواده داماد برای جلب رضایت عروس و خانواده او در نظر گرفته می شود. این هدایا شامل یک قواره پارچه مجلسی، انگشتر نشان، یک قواره پارچه چادری، قرآن و دفتر مخصوص بله برون، سبد گل و شیرینی می باشد که از طرف خانواده داماد تقدیم عروس و خانواده محترم او می شود.

تزیینات خنچه مراسم بله برون عروس

خانواده داماد تمام هدایایی را که برای عروس تهیه کرده اند را، تزیین می کنند. همان طور که گفتیم این هدایا شامل:

  • گل و شیرینی
  • انگشتر نشان
  • قواره چادر
  • قواره پارچه مجلسی
  • کله قند
  • قرآن
  • دفترچه بله برون

این هدایا از قدیم جز هدایای بله برون می باشد. البته امروزه موارد دیگری به این هدایا اضافه شده است ولی این ها مهم ترین هدایا می باشند که برای عروس تهیه می شود. تک تک این وسایل باید با ایده های جدید و جذاب تزیین شوند. در گذشته این هدایا با تزیین ساده و ابتدایی داخل سینی گذاشته می شد ولی امروزه این هدایا را داخل باکس، جعبه یا سبد قرار می دهند و برای تزیین آن از گل طبیعی، مصنوعی و دیگر ملزومات استفاده می کنند. همچنین بهتر است از یک تم خاص برای تزیین همه استفاده کنید.

نکات مهم در برگزاری مراسم بله برون

این مراسم همان طور که در بالا گفتیم، دارای شرایط و آداب و رسوم مخصوص به خود می باشد و شما برای درست انجام شدن این مراسم باید به نکات مهمی توجه نمایید. خانواده داماد باید قبل از مراسم با داماد به یک جمع بندی برسند و در مراسم، خانواده یک حرف نزند و داماد یک حرف و بهتر است قبل از شروع مراسم این مسائل بین خانواده داماد حل شود. همچنین برای تعیین تاریخ عقد و عروسی باید به یک زمان بندی مناسب برسند که هر دو خانواده بتوانند شرایط را محیا کنند. همچنین به جواب هایی که به سوال خانواده ها می دهید بسیار دقت فرمایید زیر معیار تصمیم گیری خانواده ها مبنای جواب های شما می باشد.

راهنمای انتخاب بهترین باغ عروسی و برگزاری مراسم بله برون

نکات مهم مراسم نامزدی

سخن پایانی

قطعا برای بسیاری از شما این سوال پیش آمده است مراسم بله برون، تشریفات مجالس، مراسم جشن تولد و حتی دیگر مراسم های خود را در کجا می توانید با خیالی آسوده برگزار کنید؟

ما به شما تشریفات ثمین (www.tashrifatsamin.com) را معرفی میکنیم. تشریفات ثمین با مدیریت آقای قطبی با اتکا به خداوند متعال و همچنین تلاش بی وقفه کارگروه متخصص خود در امر برگزاری خدمات عروسی و با بکارگیری تجهیزات مدرن و دیزاین های لوکس و مجلل طی دو دهه گذشته توانسته است با برگزاری جشن ها و مراسم فاخر و باشکوه ضمن جلب رضایت مشتریان خود نظر زوج های جوان را نیز جلب نماید.

خدمات مجالس تشریفات ثمین به شرح ذیل می باشد:

  • تهیه انواع غذا با مواد اولیه درجه یک و با پختی بی نظیر
  • مدرنترین سرویس و ظروف ویژه مجالس
  • مجلل ترین باغ ها و سالن های کاملاً اختصاصی برای برگزاری مدرن ترین مجالس
  • مجرب ترین کادر خدمات پذیرایی مجالس
  • انواع خدمات دیزاین مجالس با متد روز
  • خدمات نورپردازی و جلوه های ویژه مجالس
  • حریر آرایی و ایجاد سازه های دکوراتیو
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

باغ ها برای برگزاری مراسم در تابستان باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

 

  برگزاری انواع مراسم های نامزدی، عروسی، بله برون، تولد و ... در هر 4 فصل سال از ویژگی ها و زیبایی های خاص خود برخوردار می باشد. فصل تابستان نیز یکی از فصول زیبای سال بوده که بسیاری از افراد در این فصل تصمیم به برگزاری بسیاری از مراسم های خود میگیرند.

اما قطعا می دانید که برگزاری مراسم عروسی در تابستان، تفاوت هایی با تدارک تشریفات مراسم عروسی در دیگر فصول سال دارد. کارشناسان ما در خدمات مجالس ثمین با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را با نکات مهم برگزاری هر چه بهتر مراسم ها در فصل تابستان و ویژگی هایی که باغ ها در این فصل باید داشته باشند، بیشتر آشنا کنند. با ما همراه باشید.

ویژگی های باغ انتخابی برای برگزاری مراسم ها در فصل تابستان

درست است که فصل تابستان و اواخر فصل بهار از گرمترین فصل ها و ماه های سال هستند، اما بسیاری از افراد به دلایل مختلفی همچون مناسبت ها، تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و همینطور داشتن آب و هوای تقریبا بهتر تصمیم به برگزاری مراسم خود در فصل تابستان میگیرند.

پس برای برگزاری مراسم های خود باید به دنبال مکانی مناسب جهت برگزاری بهتر در این فصل گرم باشند. برای برگزاری مراسم هایی همچون تولد، نامزدی، عروسی و ... بهترین گزینه فضاهای بازی همچون باغ می باشد. باغ علاوه بر هوای مطبوع و دلچسب، دارای فضای سبز و زیبا بوده که شکوه مراسم ها را دو چندان می کند.

به تازگی نیز یکی از مراسم هایی که برای آن مهمانی مفصلی میگیرند، مراسم بله برون می باشد. مراسم بله برون از مراسم خواستگاری مفصل تر برگزار می شود. این مراسم چند روز پس از خواستگاری رسمی برگزار می گردد که خانواده عروس و داماد و بزرگان خانواده ها، برای قول و قرار ها نهایی کردن برنامه عقد و عروسی دور هم جمع می شوند. بله برون یکی از مراسم های مرسوم ازدواج می باشد و دوران شیرین نامزدی برای عروس و داماد پس از برگزاری مراسم رسمی بله برون، انجام می شود.

نکات مهم انتخاب باغ برای مراسم ها در فصل تابستان

نحوه چیدمان صندلی ها در باغ ها یکی از موارد مهمی است که باید برای تشریفات مراسم عروسی، نامزدی و همینطور بله برون در فصول گرم باید به آن توجه داشته باشید.

با توجه به گرمای هوا در فصول گرم سال، باغی که برای مراسم عروسی خود انتخاب می کنید باید به اندازه همه مهمانان فضای کافی داشته باشد تا جریان هوا به راحتی در فضا عبور کند و مهمانان کلافه نشوند.

اگر ساعت مراسم عروسی شما در ساعاتی است که هنوز آفتاب در آسمان وجود دارد، برای این منظور باید چاره ای اندیشیده شود تا گرمای آفتاب و تابش آن، باعث آزار و اذیت مهمانان نشود. این نکته در تشریفات مراسم عروسی در باغ در فصول گرم بسیار اهمیت دارد. برخی از باغ ها از  سیستم های سرمایشی به صورت مناسبی در باغ استفاده می کنند که این کار بسیار جالب توجه می باشد.

نکته دیگری که در تشریفات مراسم عروسی در باغ در فصول گرم  باید مد نظر داشته باشید این است که باغ حتما باید فضای سرپوشیده ای نیز داشته باشد تا در صورت خراب شدن هوا و وزش باد ناگهانی یا بارش احتمالی باران، مهمانان جایی برای اسکان داشته باشند.

به دلیل گرمی هوا و زودتر خراب شدن غذاها، باید حتما غذاها دقایقی قبل بر روی میز چیده شوند تا فاسد نشوند.

نکات مهم انتخاب باغ برای مراسم ها در فصل تابستان

به دلیل گرمی هوا باید انواع نوشیدنی های سرد برای مهمانان سرو شود. از همه مهمتر حتما باید آب خنک در دسترس مهمانان باشد تا در مواقع ضروری از آن استفاده کنند.

برای سرو میوه و شیرینی به دلیل گرمی هوا بهتر است که میوه و شیرینی قبل از آمدن مهمانان روی میز چیده نشوند و پس از آمدن مهمانان، بر روی میز چیده شوند تا خنک بودن میوه ها و تازگی شرینی از بین نرود.

باغ باید دارای هوای مطبوعی باشد. بدین منظور بهتر است باغ هایی را انتخاب کنید که دارای فواره ها یا آب نماهایی هستند، زیرا آب به خنک تر شدن هوا کمک می نماید.

اگر مراسم عروسی شما در شب برگزار می شود، حتما باید سیستم نورپردازی باغ را از قبل چک کنید تا مراسم هرچه باشکوه تر انجام شود. این نکته در تشریفات مراسم عروسی در باغ در فصول گرم بسیار اهمیت دارد.

به این نکته دقت کنید که باغی را که انتخاب می کنید حتما دارای فضای کافی برای جای پارک ماشین مهمانان داشته باشد.

روف گاردن، بهترین فضا برای برگزاری مراسم های تولد

روف گادرن یک مکان عالی برای برگزاری مراسم هایی مثل تولد، جشن عقد، دورهمی، مهمانی و... می باشد که شما با توجه به مراسم خود و ویژگی هایی که در نظر دارید می توانید آن ها را در سطح شهر اجاره کنید. خیلی از سالن های پذیرایی، باغ تالار ها و برج های اداری، تجاری و مسکونی دارای روف گاردن می باشند که باتوجه به اجازه مالکان یا مدیران برای برگزاری مراسم ها اجاره داده می شوند.

روف گاردن دارای ویژگی هایی خاصی می باشند که شما باید باتوجه به مراسم خود به این نکات توجه نمایید. از ویژگی های اجاره روف گاردن برای تولد می توان به هریک از موارد زیر اشاره کرد:

  • آب و هوا: یکی از مهم ترین نکات برای برگزاری مراسم در فضای باز مثل روف گاردن، آب و هوا می باشد مخصوصا در فصل هایی که امکان بارندگی و باد زیاد می باشد و ممکن است مراسم شما برای مسائل آب و هوایی دچار مشکلاتی شود که زیاد برایتان خوشایند نباشد. پس لازم است به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید.
  • تمهیدات لازم برای اتفاقات و مشکلات پیش بینی نشده: روف گاردنی که برای مراسم خود انتخاب می کنید باید به مسائل پیش بینی نشده ای که ممکن است رخ دهد، توجه کند و امکانات لازم را داشته باشد، مثل داشتن یک پشتیبان برق در صورت قطعی برق، سایه بان برای بارش ناگهانی باران و آفتاب داغ و...
  • نوع پذیرایی: شما باتوجه به مراسم و مناسبتی که می خواهید در روف گاردن برگزار نمایید، دوست دارید خدمات و پذیرایی خاصی به شما ارائه شود و باید برای داشتن این خدمات به جایی که می خواهید اجاره کنید، توجه نمایید.
  • ظرفیت موجود: یکی از مهم ترین نکات برای انتخاب یک سالن پذیرایی، ظرفیت موجود آن مکان می باشد. شما باید یک مکان را باتوجه به تعداد مهمانانتان انتخاب نمایید.

برگزاری مراسم تولد در روف گاردن در فصل تابستان

سخن پایانی

اگر به دنبال مجموعه ای جهت انجام تشریفات مجالس خود هستید، ما به شما تشریفات مجالس ثمین (www.tashrifatsamin.com) را پیشنهاد میکنیم.

تشریفات ثمین با مدیریت آقای قطبی با اتکا به خداوند متعال و همچنین تلاش بی وقفه کارگروه متخصص خود در امر برگزاری خدمات و مجالس عروسی و با بکارگیری تجهیزات مدرن و دیزاین های لوکس و مجلل طی دو دهه گذشته توانسته است با برگزاری جشن ها و مراسم فاخر و باشکوه ضمن جلب رضایت مشتریان خود نظر زوج های جوان را نیز جلب نماید.

خدمات مجالس تشریفات ثمین به شرح ذیل می باشد:

  • تهیه انواع غذا با مواد اولیه درجه یک و با پختی بی نظیر
  • مدرنترین سرویس و ظروف ویژه مجالس
  • مجلل ترین باغ ها و سالن های کاملاً اختصاصی برای برگزاری مدرن ترین مجالس
  • مجرب ترین کادر خدمات پذیرایی مجالس
  • انواع خدمات دیزاین مجالس با متد روز
  • خدمات نورپردازی و جلوه های ویژه مجالس
  • حریر آرایی و ایجاد سازه های دکوراتیو
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

آیا در دوران ویروس کرونا برگزاری مراسم عروسی صحیح است؟

همانطور که می دانید تمام مردم جهان نزدیک به ۲ سال است با ویروس منحوس کرونا در حال دست و پنجه نرم کردن هستند. با ورود کرونا در بسیاری از کشورهای جهان، مشاغل زیادی فعالیت خود را از دست دادند یا برای مدت طولانی کار آنها متوقف شد.

در ایران تشریفات های عقد و عروسی از کسب و کارهایی بودند که بیشترین ضرر را متحمل شده است. از زمان ورود ویروس کرونا فعالیت بسیاری از خدمات و تشریفات مجالس متوقف شد. با وجود هشدارهای بسیار جهت رعایت پرتکل های بهداشتی و ایمن بودن در برابر ویروس کرونا، باز هم بسیاری از زوجین اقدام به برگزاری مراسم میکنند.

اما با این تفاوت که تعداد مهمانان خود را محدود کرده و یا تصمیم به برگزاری مراسم عقد یا عروسی در فضای باز میکنند. اما سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد به وجود آید این است که آیا با وجود ویروس کرونا برگزاری انواع مراسم های عقد و عروسی ضروری است؟

پیشنهاد کارشناسان ما در خدمات مجالس ثمین این است که در زمان وجود ویروس کرونا از گرفتن انواع مراسم ها صرف نظر کرده و در زمان بهتر و بعد از اتمام کرونا اقدام به برگزاری مراسم کنید.

اما بسیاری از خانواده ها اعتقاد بر این دارند که باید برای شروع زندگی مراسم حتما برگزار شود و آن را خوش یمن میدانند. از این رو ما شما عزیزان را با بهترین روش برگزاری مجالس عقد و عروسی در زمان ویروس کرونا بیشتر آشنا خواهیم کرد.

برگزاری مراسم عقد و عروسی در ویروس کرونا
برگزاری مراسم عقد و عروسی در ویروس کرونا

بهترین روش برگزاری جشن و مراسم در دوران ویروس کرونا

همانطور که در بالا به این موضوع اشاره کردیم، برگزاری مراسم عقد یا عروسی را در دوران ویروس کرونا را پیشنهاد نمیدهیم، اما بهترین پیشنهاد برای خانواده هایی که تصمیم به گرفتن عقد یا عروسی دارند، در فضاهای باز مانند باغ می باشد.

برای بیانی واضح تر بهتر است بگوییم برای برگزاری تشریفات مراسم عقد، می دانید که مهمترین مورد سفره عقد می باشد. پهن کردن سفره عقد آیین سنتی در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر است که از دیرباز در جشن های عروسی رواج داشته است. جشن عقدی که در ساعات اولیه مراسم ازدواج برگزار می شود معمولا به صورت سوری است.

برای کسانیکه قصد برگزاری مراسم عقد در زمان کرونا را دارند، بهترین پیشنهاد این است سفره عقد خود را در فضای بازی همانند باغ قرار دهند. این کار علاوه بر اینکه می تواند از شما و مهمانانتان را در برابر ویروس کرونا محافظت کند، میتوانید از زیبایی باغ و همینطور هوای مطلوب آن نیز بهترین استفاده ممکن را ببرید. اما این نکته را هم باید اضافه کنیم که برگزاری مراسم در فضای باغ به شرطی قابل انجام است که در فصلی مناسب باشد تا بتوانید بهترین شب را برای خود و مهمانانتان رقم بزنید.

برگزاری مراسم عقد در فضای باز در دوران ویروس کرونا
برگزاری مراسم عقد در فضای باز در دوران ویروس کرونا

هزینه های برگزاری مراسم جشن در زمان ویروس کرونا به چه شکل خواهد بود؟

قطعا این سوال برای بسیاری از افراد وجود داشته باشد که قیمت باغ برای عروسی و یا هر مراسم دیگری در دوران کرونا به چه شکل است؟

در پاسخ باید بگوییم قیمت ها در زمان ویروس کرونا نیز بر اساس تعداد مهمانان، نوع فضای انتخابی و خدماتی که مد نظر دارید متفاوت خواهد بود. در بیانی واضح تر هزینه هایی که برای ورودی عروس و داماد باغ عروسی دریافت می شود در تمامی باغ ها یکسان نیست. از سوی دیگر نمی توان یک باغ را به دلیل دریافت ورودی بیشتر به بی انصافی متهم کرد. ممکن است دلایل خود را داشته باشد.

برای مثال باغ های بزرگ، با امکانات بیشتر، قرار گرفتن در یک جای دنج، مدیریت و پرسنل مسئولیت پذیر و … هزینه های بیشتری را دریافت می کند. این در حالی است که برخی دیگر از باغ ها به دلیل کیفیت نازل خدمات، ورودی کمتری را دریافت می کنند. بنابراین هزینه ها معیار مناسبی برای مقایسه باغ ها نیست و باید به سطح کیفیت خدمات توجه داشت.

هزینه عروسی در باغ

هزینه عروسی به علت وجود فضای آزاد در باغ، عروس و داماد می توانند راحت تر به دیدن میهمانان خود بروند و رضایت بیشتری برای میهمانان است و به این خاطر که باغ عروسی به نسبت تالار از تزیینات کمتری برخوردار است و و باعث هزینه ی کمتری در باغ عروسی می شود.

هزینه برگزاری مراسم عروسی در دوران ویروس کرونا
هزینه برگزاری مراسم عروسی در دوران ویروس کرونا

سخن پایانی

اگر به دنبال مجموعه خدمات مجالس با فضای زیبا، ارائه خدمات عالی و با قیمت مناسب در زمان کرونا هستید، ما به شما تشریفات عروسی ثمین را پیشنهاد میدهیم.

تشریفات ثمین با مدیریت آقای قطبی با اتکا به خداوند متعال و همچنین تلاش بی وقفه کارگروه متخصص خود در امر برگزاری خدمات و مجالس عروسی و با بکارگیری تجهیزات مدرن و دیزاین های لوکس و مجلل طی دو دهه گذشته توانسته است با برگزاری جشن ها و مراسم فاخر و باشکوه ضمن جلب رضایت مشتریان خود نظر زوج های جوان را نیز جلب نماید.

خدمات مجالس تشریفات ثمین (www.tashrifatsamin.com) به شرح ذیل می باشد:

  • تهیه انواع غذا با مواد اولیه درجه یک و با پختی بی نظیر
  • مدرنترین سرویس و ظروف ویژه مجالس
  • مجلل ترین باغ ها و سالن های کاملاً اختصاصی برای برگزاری مدرن ترین مجالس
  • مجرب ترین کادر خدمات پذیرایی مجالس
  • انواع خدمات دیزاین مجالس با متد روز
  • خدمات نورپردازی و جلوه های ویژه مجالس
  • حریر آرایی و ایجاد سازه های دکوراتیو
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

آشنایی با وظایف برگزار کننده مراسم عروسی

وظایف برگزار کننده مراسم عروسی، رهبری و سازماندهی در کلیه مسائل مراسم،  از جمله : هماهنگی با فروشندگان تجهیزات عروسی، جزئیات و کارهای روز عروسی را بر عهده دارد. وظایف برگزار کننده مراسم عروسی که به عنوان برنامه ریز عروسی نیز شناخته می شود، این است که در طول برنامه ریزی با همه فروشندگان ارتباط برقرار می کند و به عنوان رابط بین عروس و داماد عمل کنند.

برنامه ریز عروسی کیست

برنامه ریزان عروسی، که به عنوان هماهنگ کننده و برنامه ریزان مناسبت ها نیز شناخته می شوند، به سادگی به عروس و دامادها کمک می کنند تا روز بزرگ خود را ترتیب دهند. یک برگزار کننده مراسم، همچنین به عنوان مشاور عروس یا عروسی شناخته می شود. برنامه ریزان عروسی مسئول کمک به مشتریان در برنامه ریزی کل عروسی یا فعالیتهای خاص عروسی هستند. آنها در مورد تدارکات عروسی با مشتریان بحث می کنند، درباره قرارداد فروشندگان مذاکره می کنند و اطمینان می دهند که فعالیت های روز عروسی بدون مشکل انجام می شود. یک برگزار کننده مراسم عروسی برای موفقیت در برنامه ریزی عروسی، باید در برخورد با شرایط دشوار یا استرس زا، متدیک و ماهر باشید. در نهایت، یک برنامه ریز عروسی درجه یک باید از آخرین روندهای عروسی مطلع باشد و همچنین مهارتهای ارتباطی، سازماندهی و خدمات مشتری استثنایی را نشان دهد.

برگزاری مراسم عروسی

برگزاری مراسم عروسی

وظایف برگزار کننده مراسم عروسی

برنامه ریزان عروسی مسئول برنامه ریزی موثر و کارآمد عروسی ها هستند تا تصویری از روز عروسی رویایی مشتریان خود ایجاد کنند. برنامه ریزان عروسی ممکن است به تنهایی و/یا برای شرکت های برنامه ریزی رویدادها کار کنند. نقش آنها ممکن است فقط به هماهنگی امور در روز عروسی یا مواردی مانند بودجه بندی و پیدا کردن فروشندگان تجهیزات لازم برای عروسی محدود شودوظایف برگزار کننده مراسم عروسی به دو دسته قبل از مراسم و بعد از مراسم عروسی تقسیم بندی می شود.

وظایف برگزار کننده مراسم عروسی

وظایف برگزار کننده مراسم عروسی

وظایف اصلی برگزار کننده مراسم، قبل از عروسی

از جمله وظایف برگزار کننده مراسم عروسی این است که نگرانی های عروس و داماد را هنگام تصمیم به دنبال برنامه ریزی عروسی برآورده کند. جهت آشنایی بیشتر، در زیر خلاصه ای از وظایف و مهارتهای اصلی که برنامه ریزان عروسی  قبل از مراسم نامزدی یا عروسی بر عهده دارند آمده است.

برگزار کننده عروسی

برگزار کننده عروسی

مشاوره اولیه

مشاوره اولیه بین برنامه ریز و مشتری این است که زمینه را برای انتظارات مشتری از برنامه ریزی و آنچه که مشتری در نظر دارد انجام دهد ارائه می دهد. مشتری ممکن است عروس ، داماد ، مادر یا پدر عروس ، مادر یا پدر داماد یا هر ترکیبی از این افراد باشد. برنامه ریز عروسی، باید بفهمید مشتری اصلی و فردی که نظر اصلی را می دهد چه کسی است. البته در بیشتر موارد ، این عروس است که تصمیم خواهد گرفت. هنگامی که یک برنامه ریز عروسی برای اولین بار با یک مشتری ملاقات میکند، گفتگو باید شامل توضیح ساده ایده های موجود و بحث مختصر در مورد نوع عروسی مشتری باشد.

مشاوره برگزاری مراسم عروسی

مشاوره برگزاری مراسم عروسی

بودجه

بودجه بر هر تصمیمی برای عروسی تأثیر می گذارد. در قدم های اول برنامه ریزی، برنامه ریز عروسی باید بحث مفصلی را با مشتری در مورد بودجه آنها برای عروسی آغاز کند. قبل از در نظر گرفتن هر مکان یا قرار ملاقات با فروشندگان تجهیزات عروسی،  باید مطمئن باشید که همه بر سر بودجه کلی عروسی توافق دارند. برنامه ریز عروسی باید، با توجه به بودجه در نظر گرفته شده،  پیشنهادات خود را ارائه دهد.

محل برگزاری مراسم عروسی

هنگامی که بودجه مورد توافق قرار گرفت، زمان شروع تحقیقات برای مکان عروسی فرا می رسد. یکی از پیچیده ترین وظایف برگزار کننده مراسم عروسی مقایسه سالن ها و تالارهای عروسی است. انتخاب تالار یا سالن برای برگزاری مراسم باید یک محیط جذاب و شیک و در عین حال  با توجه به بودجه ایی باشد که عروس و داماد برای مراسم در نظر گرفته اند.  رزرو مکان اغلب بزرگترین هزینه برای اکثر زوج ها خواهد بود .

رزرو فروشندگان تجهیزات عروسی

پس از انتخاب مکان و تاریخ با واریز وجه، زمان شروع انتخاب فروشندگان تجهیزات عروسی(عکاسان ، فیلمبرداران ، گل فروشان و غیره)  فرا رسیده است. رزرو فروشندگان تجهیزات عروسی می توانند یک سال یا بیشتر باشد. از جمله وظایف برگزار کننده مراسم عروسی، اطمینان از بهترین انتخاب فروشندگان تجهیزات و خدمات عروسی برای مشتری خود و  به سرعت رزر کردن و قرار ملاقات با فروشندگان  و درج در بودجه مراسم است.

پرطرفدارترین مطالب ما را از دست ندهید!

وظایف برگزار کننده مراسم عروسی، در روز عروسی

  • در روز عروسی، برنامه ریز عروسی باید به اندازه کافی زود به محل برسد تا بر کلیه تنظیمات فروشندگان نظارت کرده و به سوالات احتمالی پاسخ دهد. یکی از وظایف برگزار کننده مراسم عروسی در روز مراسم هماهنگ کردن عروس، داماد، دی جی/گروه و عکاس همه از قبل در مورد هر رویداد (ورود، اولین رقص، برش کیک و غیره) است.
  • او همچنین مسئول مشاوره به مشتریان در مورد برگزاری بهترین آداب و رسوم عروسی و آداب ازدواج است.
  • او با جزئیات به لیست مهمانان رسیدگی می کند و راحتی مهمانان را تضمین می کند..
  • او وظیفه دارد که از تهیه غذای با کیفیت خوب برای مهمانان اطمینان حاصل کند.
  • جمع آوری وسایل شخصی، هدایای عروسی برای عروس و داماد
  • تهیه وسایل و تجهیزات لازم عروسی برای انتقال به موقع به محل عروسی.
  • نظارت بر کلیه فعالیتهای روز عروسی برای اطمینان از اینکه همه چیز بدون مشکل اجرا می شود.

وظایف برگزاکننده مراسم عروسی در روز عروسی

وظایف برگزاکننده مراسم عروسی در روز عروسی

اقدامات و وظایف کلی برگزار کننده مراسم عروسی

  • در مورد دامنه رویداد عروسی، از جمله زمان، مکان و هزینه بحث و برنامه ریزی کنید.
  • مکان ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها شرایط زوجین را برآورده می کنند.
  • با هرگونه مشکلی که قبل ، حین و بعد از رویداد پیش می آید کنار بیایید، مطمئن شوید که همه چیز بدون مشکل پیش می رود
  • خدمات اضافی مانند اتاق برای زوج و مهمانان ، حمل و نقل و پذیرایی را هماهنگ کنید.
  • فعالیتهای تشریفات عروسی را زیر نظر داشته باشید تا از رضایت زوج و مهمانان اطمینان حاصل کنید.
  • صورت حساب های رویداد عروسی را بررسی کرده و پرداخت های فروشندگان را تایید کنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

شرایط اجاره روزانه روف گاردن در تهران

برگزاری مراسم های مختلف در باغ ها و یا فضای سبز امروزه بسیار مورد توجه است. اما به دلیل هزینه بر بودن اجاره باغ و باغ ویلا ها امروزه بیشتر افراد تمایل به برگزاری جشن های خود در روف گاردن دارند. با شرایط اجاره روزانه روف گاردن در تهران بیشتر آشنا می شویم.

روف گاردن چیست

ساخت فضای سبز بر روی بام سازه ها یکی از زیباترین مواردی است که امروزه طراحان و فعالان صنعت ساختمان به آن توجه ویژه ای دارند. در بیشتر سازه هایی که امکانات فراهم باشد بیشتر طراحان و مهندسان اقدام به ساخت این فضاها می نمایند. و اغلب افرادی که در صدد اجاره و یا خرید سازه ای برای سکونت هستند این گونه سازه ها را با یک فضای سبز بر بام آن انتخاب می نمایند. این فضای سبز بر بام سازه های بلند مرتبه روف گاردن نامیده می شوند. که هر طراح سازه بنا بر خلاقیت و ابتکار خود می تواند از انواع امکانات رفاهی و ایده های هوشمندانه برای ایجاد زیبایی بصری بیشتر در آن استفاده نماید. از این فضا علاوه بر ساکنان سازه می توان جهت اجاره برای برگزاری مجالس نیز استفاده نمود که این کار باعث می شود تا بتوان از درآمد حاصله جهت نگهداری این فضا سود برد. اما چگونه می توان برای برگزاری یک مراسم ویژه یک روف گاردن اجاره نمود؟ و شرایط اجاره روزانه روف گاردن در تهران چگونه است؟

روف گاردن

روف گاردن

ویژگی های روف گاردن برای برگزاری مراسم

اگرچه بیشتر روف گاردن ها از زیبایی ویژه و خاصی سود می برند و امکانات در نظر گرفته شده برای آن ها برای ساکنان خود سازه ها مناسب است اما نمی توان از تمام روف گاردن ها برای برگزاری مراسم های مختلف استفاده نمود. برای همین شرایط اجاره روزانه روف گاردن در تهران بسته به چند عامل مهم دارد. اما توجه نمایید که اگر تمایل به برگزاری یک مراسم ویژه در روف گاردن دارید باید حتما این نکات مهم را مد نظر قرار دهید. تعداد مهمانان، نوع فصل، نوع جشن و ... از موارد مهم در زمان انتخاب روف گاردن است.

روف گاردن برای مراسم

روف گاردن برای مراسم

شرایط اجاره روزانه روف گاردن در تهران

روف گاردن ها امروزه بر روی بیشتر سازه ها در نظر گرفته می شوند. این سازه ها می تواند مسکونی و یا غیر مسکونی باشد. بیشتر روف گاردن ها بر روی بام سازه های مسکونی برای افراد ساکن در سازه ها در نظر گرفته شده است و افراد ساکن در آن می توانند برای برگزاری جشن ها یا مراسمات خود در آن با اجازه مدیر سازه و ساکنان دیگر از این فضا استفاده نمایند. اما روف گاردن هایی که بر روی سازه هایی نظیر هتل ها و یا مراکز تجاری ساخته می شوند قابلیت اجاره به صورت روزانه را داشته و برای این منظور در نظر گرفته شده اند. اما اجاره روف گاردن دارای چند شرط است که این شروط بر روی هزینه اجاره بها تاثیر زیادی دارد.

اجاره روزانه روف گاردن

اجاره روزانه روف گاردن

متراژ روف گاردن و تعداد مهمانان مهم ترین عامل

از مهمترین مسائلی که در شرایط اجاره روزانه روف گاردن در تهران تاثیر زیادی دارد و این هزینه ها را افزایش می دهد متراژ روف گاردن است. اما انتخاب متراژ روف گاردن برای برگزاری هر نوع مراسمی خود بستگی به چند عامل مهم دارد. تعداد مهمانان و نوع مراسم تاثیر زیادی در متراژ فضای سبز محل برگزاری دارد. در صورتی که برای برگزاری یک جشن کوچک مانند: جشن تولد کودک خود اقدام به اجاره روف گاردن می نمایید می توانید از فضاهای کوچک تر برای این منظور استفاده کنید که تا مقدار زیادی نیز در اجاره بها تاثیر دارد. اما برای برگزاری مراسم های بزرگ مانند یک عروسی نیاز به فضای بزرگ دارید که لاجرم مجبور به پرداخت هزینه بیشتر برای اجاره آن خواهید بود.

متراژ مناسب روف گاردن برای مهمانان

متراژ مناسب روف گاردن برای مهمانان

پرطرفدارترین مطالب ما را از دست ندهید!

امکانات روف گاردن از شرایط اجاره روزانه روف گاردن در تهران

ساخت روف گاردن ها برای هر سازه ای با طراحی ها و امکانات خاصی انجام می شود. اما روف گاردن هایی که به عنوان فضای سبز اجاره ای برای برگزاری مراسم های مختلف طراحی می شود از امکانات بیشتری برخوردار هستند. به عنوان مثال روف گاردن با داشتن فضایی سر پوشیده برای مواقع خاص مانند: بارش باران و یا تابش نور خورشید و یا فضایی ویژه برای برگزاری مراسم عقد و یا داشتن سیستم های ویژه برای مواقع ضروری مانند: قطع برق از اجاره بهای بیشتری نسبت به روف گاردن های دیگر برخوردار است. برای همین در شرایط اجاره روزانه روف گاردن در تهران باید حتما به امکانات روف گاردن توجه نمود.

روف گاردن در تهران

روف گاردن در تهران

چگونگی پذیرایی و استفاده از خدمات مجالس از شرایط موثر بر اجاره

برگزاری جشن ها و مراسم ها در هر فضایی نیاز به هماهنگی و ارائه خدمات به صورت بسیار ویژه دارد. هیچ کس نمی تواند افرادی را به عنوان مهمان به جشنی دعوت نماید اما هیچ گونه خدماتی به آن ها ارائه ننماید. اما در بسیاری از مواقع ارائه خدمات از عهده میزبان خارج است. این کار به دلایل مختلفی اتفاق می افتد که مهمترین آن عدم آشنایی این افراد با نحوه ارائه خدمات دارد. به همین دلیل بیشتر روف گاردن ها با امکانات ویژه نظیر ارائه خدمات توسط افراد با تجربه اجاره داده می شوند. از دیگر شرایط اجاره روزانه روف گاردن در تهران چگونگی ارائه خدمات و نحوه پذیرایی از مدعوین توسط مالکان روف گاردن است.

پذیرایی و خدمات تشریفات مجالس

پذیرایی و خدمات تشریفات مجالس

عوامل موثر در نرخ اجاره روف گاردن

چند عامل مهم دیگر می تواند تاثیر زیادی در اجاره روف گاردن داشته باشد. این عوامل نیز از شرایط اجاره روزانه روف گاردن در تهران است که به صورت تیتروار عنوان می نماییم.

  • طراحی و دیزاین قسمتی از روف گاردن با توجه به نوع مراسم، مانند: دیزاین اتاق عقد یا دیزاین اتاق تولد.
  • گل آرایی، شمع آرایی و بادکنک آرایی محل.
  • استفاده از تم های مخصوص با توجه به تمایل افراد برای جشن های تولد

توجه نمایید که علاوه بر تمام موارد عنوان شده که از شرایط اجاره روزانه روف گاردن در تهران است منطقه قرارگیری این فضا در شهر تهران نیز باعث می شود تا هزینه اجاره بها تغییر یابد. برای اطلاع از نحوه اجاره و همچنین اطلاع از شرایط اجاره روزانه روف گاردن در تهران در مناطق مختلف تهران می توانید به سایت های مربوطه مراجعه و با کارشناسان در این زمینه گفتگو نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلیپ فرمالیته عروسی

یکی از خدماتی که آتلیه ها ارائه می دهند، کلیپ فرمالیته عروسی می باشد. عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلیپ فرمالیته عروسی، مکان، فیلمبرداری، تدوین و ابزارهای ساخت کلیپ می تواند باشد. مراحل ساخت این کلیپ نیز قیمت را تحت تاثیر قرار می دهد. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی در رابطه با عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلیپ فرمالیته عروسی خواهیم پرداخت تا آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید و بهترین کلیپ عروسی را در اختیار داشته باشید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلیپ فرمالیته عروسی

یکی از مسائل مهم در رابطه با کلیپ فرمالیته عروسی، قیمت آن است. از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلیپ فرمالیته عروسی می توان به انتخاب باغ، تالار مجلل، ارائه خدمات تخصصی مربوط به گریم و‌ میکاپ در سالن زیبایی، عکاسی، فیلمبرداری، ارائه آلبوم‌ ژورنال و ارائه کلیپی منحصر به فرد با موزیک می توان اشاره کرد. در صورت نیاز به راهنمایی در زمینه عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلیپ فرمالیته عروسی با شماره تماس های موجود در سایت می توانید تماس برقرار کنید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت نمایید. انواع پکیج های کلیپ عروسی در سایت وجود دارد که هر یک دارای خدمات متفاوتی می باشند و قادر به انتخاب هر کدام از آنها خواهید بود. هزینه های جانبی شامل عکاسی و ارائه آلبوم ژورنال می تواند باشد.

کلیپ فرمالیته عروسی

کلیپ فرمالیته عروسی

آشنایی با کلیپ فرمالیته عروسی 

وقتی تاریخی را برای برگزاری مراسم ازدواج انتخاب می کنید، مدتی قبل از آن برای ساخت کلیپ به آتلیه می توانید مراجعه کنید. ساخت کلیپ فرمالیته عروسی طرفداران بسیاری پیدا کرده است و حتی اهمیت آن از فیلم عروسی برای زوجین بیشتر شده است. لوکیشن های متفاوتی برای ارائه این کلیپ استفاده می شود و سبک متفاوتی از جانب این مجموعه برای ارائه آن به کار می رود. در واقع یکی از کلیپ های زیبا در طول زندگی، کلیپ فرمالیته عروسی خواهد بود که نمونه های آن را در سایت می توانید مشاهده کنید. این کلیپ ها زیبایی منحصر به فردی دارند و خاطره های نابی برای زوجین می سازند.

کلیپ عروسی

کلیپ عروسی

مراحل ساخت کلیپ فرمالیته برای جشن عروسی 

مراحل متفاوتی باید طی شود تا یک کلیپ با کیفیت به صورت فرمالیته از جشن عروسی ارائه شود. برای اینکه در این کلیپ ها حضور داشته باشید و بهترین خاطره ها را با شریک زندگی خود بسازید، باید مراحلی را طی کنید که شامل اجاره کردن مکانی به عنوان لوکیشن و فضای مورد نیاز برای اجرای کلیپ، انتقال تجهیزات مورد نیاز به محل مورد نظر، انتخاب کردن لباسی مناسب برای کلیپ، فیلمبرداری و تدوین خواهد بود.

کلیپ جشن عروسی

کلیپ جشن عروسی

مکان از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلیپ فرمالیته عروسی

یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلیپ فرمالیته عروسی، مکانی است که برای این منظور در نظر می گیرند. بیشتر این کلیپ ها در شهرهای شمالی کشور ساخته می شوند که بهترین فضاها را دارند. ساحل یکی از انتخاب های زوج ها به منظور ضبط کلیپ خواهد بود که طرفداران زیادی دارد. بناهای تاریخی نیز مورد انتخاب برخی زوج ها هستند و تمایل دارند در کنار این بناها بخش های از کلیپ ضبط شود. کویر نیز مکانی مناسب برای اجرای کلیپ فرمالیته جشن عروسی خواهد بود. گروهی کامل از فیلمبردار و عکاس با تجهیزات کامل، همراه زوج ها به این مکان ها می روند تا کلیپ مورد نظر را اجرا کنند. از ترکیبی از مکان ها چون ساحل و جنگل در کلیپ استفاده می شود که نتیجه کار را تحت تاثیر قرار می دهد.

قیمت کلیپ فرمالیته عروسی

قیمت کلیپ فرمالیته عروسی

فیلمبرداری و تدوین کلیپ عروسی 

از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلیپ فرمالیته عروسی، چگونگی فیلمبرداری و در نهایت تدوین کردن آن می باشد. دوربین فیلمبرداری مهمترین ابزار در ساخت این کلیپ ها است که هر چه کیفیت بالاتری داشته باشد و امکانات بیشتری داشته باشد، کلیپ با کیفیت قابل قبول تری ارائه می گردد. برای فیلمبرداری این کلیپ ها از خصوصیت هلی شات و یا کربن استفاده می شود.

پرطرفدارترین مطالب ما را از دست ندهید!

وقتی فیلمبرداری به صورت هلی شات صورت بگیرد، یعنی فیلمبرداری را هوایی انجام دهند که کلیپ ارائه شده بدین صورت بسیار با شکوه می شود. در حالت کرین نیز دوربین می تواند بچرخد و فیلمبرداری را با زاویه های مختلف انجام دهد و بدین ترتیب نتیجه رضایت بخش و زیبایی ارائه دهد. در نهایت صحنه های مختلف که فیلمبرداری شده‌اند، باید به طرز صحیحی کنار هم قرار بگیرند تا یک کلیپ اختصاصی ارائه گردد. این نحوه قرارگیری که تدوین نام دارد، باید به صورت حرفه ای صورت بگیرد و حالت مصنوعی نداشته باشد.

نکات لازم برای کلیپ فرمالیته عروسی 

برای برپایی کلیپ فرمالیته عروسی باید آتلیه ای را انتخاب کنید که سابقه و پیشینه آن خوب باشد. نمونه کارها را مشاهده نمایید تا تکنیک های به کار رفته از جانب آتلیه برایتان مشخص شود. داشتن برنامه ریزی و نظم در کار برای اجرای کلیپ مهم است و در کنار همه این مسائل قیمت را در نظر بگیرید.  این قیمت باید برای زوجین مناسب باشد و نه خیلی کم و نه خیلی زیاد باشد. با توجه به کیفیت کار و بررسی نمونه کارها، قیمت را بسنجید و انتخاب مناسبی داشته باشید. سابقه ای که آتلیه مورد نظر دارد را در نظر بگیرید تا کلیپ ارائه شده سطح پایینی نداشته باشد. 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلیپ فرمالیته عروسی زیاد هستند و ممکن است حتی هزینه های جانبی زیادی در این رابطه وجود داشته باشد. طراحی به صورت کاملا حرفه ای و استفاده از تکنیک های جدید، سبب می شود کلیپ عروسی خاطره انگیز ترین کلیپ زندگیتان باشد. پرسنل این مجموعه به صورت حرفه ای به گریم و میکاپ کردن عروس می پردازند که از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلیپ فرمالیته عروسی می باشد. نظم و برنامه ریزی، تجهیزات حرفه ای، پرسنلی متعهد و کارآزموده، مشاوره تخصصی و رایگان، مشتری مداری و اصالت رمز موفقیت آتلیه های عروسی می باشد که باید در نظر بگیرید.

نکات مهم برای کلیپ عروسی

نکات مهم برای کلیپ عروسی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

آموزش تزیین جایگاه عروس و داماد در خانه

تورم، کرونا، بالا رفتن هزینه ها و... سبب شده است که بسیاری از عروس، دامادها و خانواده ی آنها تصمیم بگیرند یک جشن کوچک با تعداد مهمان های محدود در منزل خود برگزار کنند. با آموزش تزیین جایگاه عروس و داماد در خانه می توانید یک مجلس باشکوه داشته باشید و در بسیاری از هزینه های خود صرفه جویی کنید. در این مقاله سعی می کنیم ایده هایی برای تزیین جایگاه عروس و داماد در خانه به شما ارائه دهیم.

آموزش تزیین جایگاه عروس و داماد در خانه با گل ها

گل ها یکی از ارکان اصلی برای آموزش تزیین جایگاه عروس و داماد در خانه می باشند. اولین نکته در استفاده از گل ها، انتخاب رنگ مناسب آنها است. شاید تصور کنید بهترین یا شاید تنها رنگ گل مناسب برای تزیین، رنگ صورتی و گل رز است اما این تصور غلط است. شما می توانید از انواع گل ها و رنگ ها استفاده کنید. به صورتی که علاوه بر اینکه با یکدیگر هماهنگی داشته باشند، زیبایی خاصی را در جایگاه عروس و داماد ایجاد کنند. حتی می توانید از گل های وحشی و گیاهان پاییزی برای تزیینات بهره بگیرید. نکته ی مهمی که در انتخاب رنگ گل ها وجود دارد این است که باید نهایت از سه رنگ برای تزیین جایگاه عروس و داماد استفاده کنید. گل های میخک مینیاتوری که در بازار فراوان هستند به علت این که به صورت دسته ای به فروش می رسند گزینه ی مناسبی برای تزیینات هستند، زیرا از لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه هستند.

جایگاه عروس و داماد

جایگاه عروس و داماد

آموزش تزیین جایگاه عروس و داماد در خانه با تور و ساتن

پارچه، تور و ساتن سبب زیبایی بسیار زیاد جایگاه عروس و داماد می شوند. یکی از نکات مهم در آموزش تزیین جایگاه عروس و داماد در خانه این است که می توانید از پرده ی پذیرایی منزل برای جایگاه عروس و داماد استفاده کنید. به ویژه اگر رنگ پرده با رنگ مورد نظر شما هماهنگ باشد. رنگ سفید تور یا ساتن جزء عناصر اصلی در طراحی جایگاه عروس و داماد است. سعی کنید تور و حریر انتخابی نهایتا از دو رنگ باشد که البته رنگ سفید یکی از این دو رنگ خواهد بود. در کاربرد تور و حریر در جایگاه عروس و داماد زیاده روی نکنید. پارچه فقط باید تا حد زیبا تر شدن و تزیین فضا به کار رود. به نحوی که صرفا برای پر کردن فضا نباشد. حتی می توانید از یک قاب چوبی ساده در پشت جایگاه استفاده کنید و پارچه و حریر را روی آن قرار دهید لازم نیست که حتما قرار گیری پارچه ها نظم خاصی داشته باشند.

تزئین جایگاه عروس و داماد

تزئین جایگاه عروس و داماد

تزیین جایگاه عروس و داماد با نورپردازی

نورپردازی برای آموزش تزیین جایگاه عروس و داماد در خانه یکی از مواردی است که سبب زیبایی بیشتر جایگاه عروس و داماد می شود. سعی کنید جایگاه عروس و داماد را در قسمتی از منزل انتخاب کنید که هالوژن ها و لوسترهای موجود در سقف علاوه بر این که سبب زیباتر شدن جایگاه شوند، برای نورپردازی و عکاسی نیز مناسب باشند. سعی کنید به هنگام طراحی برای نورپردازی از عکاس مراسم نیز کمک بگیرید. آویزان کردن ریسه های مختلف بر روی پرده یا پارچه های آویزان شده در پشت جایگاه سبب انعکاس بهتر نور می شوند. در نورپردازی جایگاه عروس و داماد شمع ها نیز بسیار موثر هستند بکارگیری شمع های مختلف با طرح ها و شکل های متنوع، سبب افزایش جذابیت جایگاه عروس و داماد می شود. برای آموزش تزیین جایگاه عروس و داماد در خانه با شمع به چند نکته توجه کنید.

  • سعی کنید از شمع ها به جا و به اندازه استفاده کنید. کاربرد تعداد زیاد شمع در فضا مناسب نیست.
  • شمع هایی که انتخاب می کنید یک شکل و یک رنگ باشد.
  • می توانید به تعداد سن عروس شمع در قسمت های مختلف جایگاه قرار دهید.

نورپردازی جایگاه عروس و داماد

نورپردازی جایگاه عروس و داماد

استند و میز مناسب جایگاه عروس و داماد

شاید آن چه در آموزش تزیین جایگاه عروس و داماد در خانه بیشتر به چشم بیاید، انتخاب میز و استند پشت جایگاه عروس و داماد باشد. نکته ی مهم در انتخاب استند و میز این است که باید با یکدیگر هماهنگ باشند. به عنوان مثال، اگر میز شما از جنس چوب است و یک شکل هندسی خاصی دارد، استند پشت جایگاه نیز باید از جنس چوب باشد. گاهی اوقات از میزهای استوانه برای جایگاه استفاده می شود. وقتی میزهای استوانه ای را از جنس شیشه ای انتخاب کنید، می توانید گل های طبیعی داخل شیشه قرار دهید به این ترتیب سبب افزایش زیبایی جایگاه عروس و داماد می شود. نورپردازی داخل استوانه های شیشه ای نیز یک ایده ی بکر برای نورپردازی بهتر و رمانتیک کردن فضا ایجاد می کند.

میز جایگاه عروس و داماد

میز جایگاه عروس و داماد

تزیین جایگاه عروس و داماد در حیاط خانه

در ادامه آموزش تزیین جایگاه عروس و داماد در خانه خوب است از فضای داخل خانه خارج شویم. گاهی اوقات فضای داخلی منزل گنجایش کافی برای برگزاری مراسم را ندارد. در این زمان چنانچه در فصل مناسبی باشید، می توانید از حیاط یا حتی پشت بام برای تزیینات و برگزاری مراسم استفاده کنید. در این هنگام سعی کنید مراسم را در زمان زودتری آغاز کنید.

پرطرفدارترین مطالب ما را از دست ندهید!

برای کفپوش مراسم چمن مصنوعی گزینه ی مناسبی می باشد و یک قاب چوبی ساده برای پشت جایگاه انتخاب کنید. می توانید روی این قاب را با پارچه حریر سفید تزیین کنید و بسته به رنگی که به عنوان تم مراسم انتخاب می کنید یک رنگ حریر دیگر نیز بر روی قاب قرار دهید به عنوان مثال چنانچه لباس عروس قرمز، صورتی، یاسی و... باشد می توانید حریر پشت جایگاه را با لباس عروس ست کنید.

مراسم عروسی

مراسم عروسی

گل های مصنوعی برای تزیین جایگاه عروس و داماد

آموزش تزیین جایگاه عروس و داماد در خانه می تواند با کاربرد گل های مصنوعی جلوه ی دیگری داشته باشد مدتی است که انواع گل های کاغذی در مراسمات مختلف به کار می رود به عنوان مثال می توانید یک دیوار از خانه را در نظر بگیرید و با انواع گل های برجسته کاغذی به رنگ سفید یا ترکیب سفید و یک رنگ ملایم دیگر پر کنید. به این ترتیب یک جایگاه زیبا پر از گل برای عروس و داماد طراحی کرده اید که البته کمی هم متفاوت از سایر تزیینات می باشد. ریسه های بادکنک هم گزینه ی مناسبی برای تزیین جایگاه عروس و داماد می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

هزینه اجاره باغ کوچک برای عروسی بر چه اساسی است

امروزه به دلیل کوچک شدن فضای خانه ها و یا شلوغ بودن شهرها، بسته بودن فضای تالارها و بسیاری دلایل دیگر، افراد علاقه دارند تا مراسم عروسی خود را در فضای باز برگزار نمایند. اما باید بدین منظور، هزینه اجاره باغ کوچک برای عروسی را در نظر گرفت و بعد اقدام به این کار کرد. داشتن شرایط لازم برای برگزاری این مراسم و هماهنگ بودن با شرایط شما و همچنین داشتن قیمت مناسب برای این محیط ها، از شرایطی است که باعث انتخاب این مکان ها می شود.

مراسم عروسی در باغ و فضای باز

شاید یکی از لذت بخش ترین و زیباترین مراسم های عروسی را بتوانید در فضای باز تجربه نمایید زیرا با داشتن مراسم در فضای باز و در باغ ها، نه تنها از هوای خوب لذت خواهید برد، بلکه مهمانان شما نیز مشکل کمبود فضا، هوای گرم داخل خانه و سالن و ... را نخواهند داشت. استفاده از فضاهایی مانند باغ ها باعث می شود تا فیلم و عکس های شما نیز، بسیار زیبا و فوق العاده باشند. اگر باغ های کوچک را بدین منظور انتخاب نمایید، می توانید هزینه کمتری را برای این کار کنار بگذارید و در عین حال، مراسمی خاص داشته باشید.

اجاره باغ عروسی

اجاره باغ عروسی

باغ های کوچک، محیطی مناسب برای برگزاری عروسی

یکی از این فضاهای باز، باغ های کوچک هستند که در صورتی که تعداد محدودی مهمان برای جشن خود دارید، می توانید از این فضاها استفاده نمایید و آنها را اجاره کنید. هزینه اجاره باغ کوچک برای عروسی بالطبع، بسیار کمتر از هزینه باغ های بزرگ خواهد بود. قبل از اجاره این باغ ها، از امکانات و روش سرویس دهی در آنها اطمینان حاصل نمایید و مطمئن شوید که هزینه اجاره باغ کوچک برای عروسی مورد نظر شما به نسبت خدماتی که ارائه می کند، مناسب باشد.

باغ کوچک برای عروسی

باغ کوچک برای عروسی

شرایط لازم برای برگزاری عروسی در باغ های کوچک

در صورتی که تعداد محدود و مشخصی مهمان برای برپایی جشن عروسی خود دارید و فصل نیز برای برگزاری این مراسم در فضای باز مناسب است، بهترین گزینه برای شما می تواند باغ های کوچک باشد.

این باغ ها باید دارای شرایطی باشند:

  • تا حد امکان نزدیک به شهر بوده به طوری که مهمانان نیاز نداشته باشند تا مسافت زیادی را برای رسیدن به مقصد طی کنند.
  • فضای لازم برای قرار دادن میز و صندلی ها داشته باشند.
  • مکانی برای قرار دادن اتومبیل مهمانان تعبیه شده باشد.
  • داشتن یک سالن سرپوشیده کوچک برای تعویض لباس و یا کارهای دیگر
  • داشتن فضای مشخص برای سرو شام
  • دارا بودن محیطی با اندازه مناسب به نسبت تعداد مهمانان به عنوان پیست رقص
  • خدمات دهی خوب و غذای با کیفیت
  • فضای زیبا و با تزئینات مناسب
  • فضایی مختص به برگزاری مراسم عقد

اینها تنها تعدادی از شرایط لازم برای یک باغ کوچک است. میزان هزینه اجاره باغ کوچک برای عروسی باید متناسب با کلیه این شرایط و خدمات، در نظر گرفته شود.

برگزاری عروسی در باغ کوچک

برگزاری عروسی در باغ کوچک

میزان هزینه اجاره باغ کوچک برای عروسی

شاید از مهمترین آیتم هایی که در قیمت گذاری این باغ ها تاثیر مستقیم دارند بتوان به نسبت دسترسی و نزدیکی آن، زیبایی و تزئینات بکار رفته در آن و وسعت آن اشاره داشت.

پرطرفدارترین مطالب ما را از دست ندهید!

بدین منظور قبل از اقدام برای اجاره باید چند مورد را از نزدیک دید و سپس بر اساس نیاز و سلیقه خود اقدام به اجاره باغ در زمان مشخص کرد. به منظور تعیین هزینه اجاره باغ کوچک برای عروسی، یک مبلغ به عنوان ورودی برای هر فرد مشخص می شود و سپس سایر خدمات به این مبلغ اضافه می گردد. بنابراین باید با در نظر گرفتن بودجه خود اقدام به اجاره باغ نمایید.

اجاره باغ کوچک برای عروسی

اجاره باغ کوچک برای عروسی

اجاره باغ کوچک برای عقد

برخی از افراد قبل از مراسم عروسی، جشنی برای عقد خود می گیرند که ترجیح آنها برگزاری این جشن کوچک، در باغ های زیبای کوچک خواهد بود. بدین منظور باید در زمان اجاره باغ به داشتن فضایی برای برگزاری مراسم عقد و پهن کردن سفره عقد توجه داشت. برخی از افراد نیز مراسم عقد و عروسی کوچک و به اصطلاح خودمانی در باغ های کوچک برگزار می نمایند، به خصوص در شرایط کنونی و با همه گیری بیماری کرونا، جشن هایی کوچک و با تعداد محدودی مهمان در باغ های کوچک برگزار می شود، که هزینه باغ کوچک برای عروسی را نیز باید حتما در نظر داشته باشند. در اینگونه مراسم معمولا تعداد محدودی مهمان دعوت می شوند و شما می توانید هزینه اجاره باغ کوچک برای عروسی و مراسم عقد خود را بر اساس بودجه در نظر گرفته شده تعیین و باغ مورد نظر را انتخاب نمایید.

اجاره باغ کوچک برای عقد

اجاره باغ کوچک برای عقد

نحوه اجاره و پرداخت هزینه اجاره باغ کوچک برای عروسی

پس در صورت انتخاب باغ های کوچک برای مراسم خود باید کمی وقت بگذارید و در صورتی که باغی را می شناسید به آن مراجعه و از نزدیک امکانات آن را بررسی نمایید. یا با گذاشتن کمی وقت و گشتن در اینترنت، باغ های مورد نظر خود را پیدا و با آنها تماس بگیرید. از آدرس و مکان ها و خدماتی که ارائه می دهند، مطمئن شوید و قبل از عقد قرارداد اجاره، آن را از نزدیک ببینید. این مکان ها باید شرایط لازم برای برگزاری عروسی در باغ عروسی کوچک را داشته باشند. هزینه اجاره باغ کوچک برای عروسی باید با خدمات ارائه شده، مکان و آدرس باغ، متراژ باغ و حتی زیبایی و تزئینات و فضاسازی آن، کاملا متناسب باشد. برخی از این باغ ها تنها مکان مورد نظر را به شما اجاره می دهند و هیچ گونه خدمات دیگری ندارند. در این صورت هزینه پرداختی شما باید بسیار مختصر باشد. اما برخی سایر خدمات از جمله نورپردازی، سرویس دهی به مهمانان، شام، دسته ارکستر و سایر خدمات را نیز در منوی خدماتی خود دارند که در زمان اجاره این باغ ها باید به تک تک این موارد دقت داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

پیوندها

پیام آوران پارسیان
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

آژانس هواپیمایی
برگزار کننده بهترین تورهای ترکیه
www.alefbatour.com

آژانس مسافرتی
آژانس گردشگری مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

خدمات مجالس
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان