tashrifatsamin

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

باغ عروسی، محیطی ناب برای جشن شماست

امروزه برگزاری جشن‌ها و از جمله جشن عروسی در باغ، علاوه بر تجربه برگزاری جشن در یک محیط طبیعی بزرگ و دلنشین و به دور از محیط شهری، شرایط مناسبی را نیز برای پذیرایی فراهم می‌آورد. در این متن ابتدا به جنبه های مختلف باغ عروسی، هزینه عروسی در باغ و سپس به معرفی باغ عروسی موجود در گرمدره پرداخته خواهد شد.

امکانات باغ‌ عروسی

امکانات یک باغ بسته به هزینه‌های دریافتی می‌تواند متفاوت باشد. برخی باغ‌ها در ازای دریافت هزینه بیشتر، امکانات و تشریفات بیشتری را به برگزار کنندگان مراسم‌ها ارائه می‌دهند که این موارد می‌تواند به سلیقه افراد بستگی داشته باشد.

امکاناتی مانند تزئینات و نور پردازی فضای باغ، استفاده همزمان از سالن موجود در باغ عروسی، گروه‌های موسیقی و نمایش، تعداد و نحوه چیدمان میز و صندلی‌ها، امکانات و مواد پذیرایی روی میز، تنوع غذا و دسرها و نوشیدنی‌ها، گل آرایی و حتی مقدار فضای مورد استفاده مهمان‌ها در باغ از مواردی هستند که با توجه به بودجه دریافتی وهزینه می‌توانند متفاوت باشند و طبیعتاً هر چه هزینه بیشتری پرداخت شود امکانات بیشتری در اختیار قرار می‌گیرد. 

 باغ عروسی، محیطی ناب برای جشن شماست

نکات مورد نظر برای انتخاب باغ عروسی

برای انتخاب یک باغ برای مراسم عروسی، توجه به نکاتی ضروری به نظر می‌رسد که می‌تواند راهنمای جامعی را در انتخاب یک باغ عروسی مناسب برای زوج‌های جوان فراهم بیاورد.

وضعیت جوی روز عروسی: اولین نکته اطلاع از وضعیت آب و هوا در روز برگزاری مراسم است. از آن جا که اغلب باغ‌ها دارای فضایی رو باز می‌باشند توجه به این نکته اهمیت بسیاری دارد. همچنین امکانات سرمایشی و گرمایشی مناسب و موجود در باغ نیز از عواملی است که باید به آن توجه شود.

موقعیت باغ برای دسترسی بهتر: از آن جا که عمده باغ‌های عروسی خارج از محدوده شهری قرار گرفته و ساخته شده‌اند، توجه به این نکته که باغ محل برگزاری جشن عروسی، از نظر موقعیت مکانی وضعیت مناسبی داشته باشد نیز ضروری است؛ به عبارت دیگر باغ مورد نظر نباید در مکانی قرار گرفته باشد که مهمانان برای رسیدن به آن مجبور به طی مسافتی طولانی شوند و امکان رفت و آمد مهمانان سخت نباشد.

پارکینگ اختصاصی: بررسی امکانات مورد نظر شما در باغ، وجود پارکینگ اختصاصی و سرویس‌های بهداشتی مناسب، امنیت محلی که باغ عروسی در آن قرار گرفته است و حضور یک تیم مدیریتی قوی و قابل اطمینان از دیگر نکات مهم برای انتخاب یک باغ عروسی می‌باشد.

 باغ عروسی، محیطی ناب برای جشن شماست

مزایای استفاده از باغ عروسی به عنوان محل برگزاری جشن

استفاده از باغ عروسی نسبت به مکان‌هایی هم چون تالار پذیرایی و هتل، امکانات بیشتری را در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دسترسی راحت‌تر مهمان‌ها به محل برگزاری جشن: از آنجا که بسیاری از باغ‌ها در اطراف شهر یا با فاصله از آن قرار گرفته‌اند، مهمان‌ها برای رفتن به جشن مجبور به تحمل ترافیک شهری نیستند.

پذیرایی بهتر: به جهت بزرگ بودن فضا و میزهای پذیرایی و چیدمان مناسب همه اسباب پذیرایی روی میز، پذیرایی راحت‌تر از مهمانان انجام می‌شود.

ملاقات با همه مهمان‌ها: فضای بزرگ باغ هم چنین امکان سرکشی راحت‌تر از مهمان‌ها توسط عروس و داماد را فراهم می‌آورد.

جشن شادتر: دور بودن مکان اغلب باغ‌ها از فضای شهری باعث عدم ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی شده و می‌توان جشن عروسی را هرچه با شکوه تر برگزار کرد.

تزیینات دلخواه: تزیین کردن فضای باغ با سلیقه دلخواه نیز از جمله نکات مثبت انتخاب باغ جهت عروسی می‌باشد. به دلیل حساس و بسته بودن فضای هتل‌ها و تالارها، این گزینه با رعایت قوانین به خصوصی انجام می‌گیرد. 

 باغ عروسی، محیطی ناب برای جشن شماست

معیارهای انتخاب باغ عروسی

مبالغی که برای در اختیار گذاشتن باغ جهت مجالس دریافت می‌شود متفاوت است. این تفاوت به محل قرار گیری باغ، امکانات آن، نحوه پذیرایی، مدیریت، مدت زمان برگزاری مجلس شادی، کیفیت خدمات و ... برمی گردد. در این میان برخی باغ‌ها با کیفیت خدمات معمولی، ورودی بیشتر و برخی دیگر با همان کیفیت خدمات، ورودی کمتری را دریافت می‌کنند. بنابراین دریافت هزینه ورودی معیار مناسبی برای انتخاب یک باغ عروسی نمی‌باشد و چیزی که اهمیت دارد، سطح کیفیت خدمات باغ عروسی مورد نظر می‌باشد. 

 باغ عروسی، محیطی ناب برای جشن شماست

معرفی باغ‌های عروسی گرمدره

برای زوج‌های جوان انتخاب یک باغ عروسی مناسب، به دلیل قیمت‌های متفاوت و تنوع و تعداد زیاد باغ‌ها، کمی سخت به نظر می‌رسد. قطعاً داشتن یک لیست از تمام باغ‌های موجود در یک محدوده جغرافیایی کمک زیادی به افراد خواهد کرد. وجود تعداد زیادی باغ عروسی در گرمدره، منطقه ای نزدیک به غرب تهران و کرج، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. لذا سعی شده که فهرستی از تمام باغ‌های موجود در این منطقه گردآوری شده و در اختیار علاقه مندان قرار بگیرد. 

باغ عروسی، محیطی ناب برای جشن شماست

باغ سفید، باغ ملک، باغ باران، باغ ۲۱، باغ فرمانیه، باغ موناکو، باغ زندگی، باغ بیست، باغ تاج، باغ سعادت (دانیال)، باغ الماس، باغ علیزاده، باغ پرنیان، باغ 777، باغ نارسیس، باغ کلاسیک، باغ الماس ۷۷۰، باغ پیک، باغ آرشام، باغ ونوس، باغ ماهان، باغ خورشید 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

معرفی و آشنایی با خدمات مجالس عروسی

جشن عروسی در فرهنگ ایرانی همواره از جایگاه و اهمیت والایی برخوردار بوده است. تمامی اقوام ایرانی، آغاز زندگی مشترک را جشن می گرفتند و به شادی پایکوبی می پرداختند. امروزه به دلیل دغدغه های روزمره در شهر های بزرگ، اجرای این مراسم به مراکز خدمات مجالس عروسی واگذار شده است. در زیر با برخی امکانات که مراکز خدمات مجالس عروسی ارائه می دهند، بیشتر آشنا خواهیم شد.

طراحی داخلی و خارجی تالار یا باغ عروسی

طراحی دکوراسیون و زیبا سازی تالار یا باغ عروسی، در بالا بردن کیفیت این گونه مجالس و احساس رضایت مهمانان تأثیر فوق العاده ای دارد. طراحی دکوراسیون مجالس در داخل تالار و یا خارج از آن توسط خدمات مجالس عروسی صورت می گیرد.

خدمات مجالس عروسی عموماً از روش های گوناگونی برای طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی مراسم عروس استفاده می کنند. روش هایی مانند گل آرایی، شمع آرایی، ریسه آرایی، بلور آرایی، مراسم آتش بازی و مه یخ خشک، چیدمان مناسب مراسم و ایجاد هماهنگی و هارمونی در وسایلی از قبیل میز، صندلی، ظروف، آیینه، کاناپه، سرویس پذیرایی، گلدان و غیره. در زیر برای نمونه با انواع روش های گل آرایی که توسط خدمات مجالس عروسی ارائه می شود، آشنا خواهیم شد:

معرفی و آشنایی با خدمات مجالس عروسی

گل آرایی

گل آرایی و انواع آن از جمله خدمات مجالس عروسی است که در شکوه و زیبایی جشن عروسی اهمیت زیادی دارد. گل آرایی جشن ازدواج که توسط خدمات مجالس عروسی ارائه می شود را می توان شامل موارد زیر دانست:
گل آرایی ورودی: شاید بتوان گفت اولین قسمتی که مهمانان در ورود با تالار یا باغ با آن مواجه می شوند، قسمت ورودی باغ یا تالار است. بنابراین زیبایی و چشم نوازی این قسمت در رضایت مهمانان از مجلس عروسی تأثیر به سزایی دارد. یکی از راه های تزئین ورودی مجالس عروسی، استفاده از گل های طبیعی برای طراحی این قسمت است.

معرفی و آشنایی با خدمات مجالس عروسی

گل آرایی میز میهمان ها: گل آرایی میز مهمان، از جمله خدمات مجالس عروسی است که نشان دهنده احترام و توجه میزبان برای مهمان ها است. بنابراین تلاش در جهات زیبا سازی میز مهمانان با استفاده از گل های طبیعی و یا مصنوعی در مجالس عروسی از امنیت بالایی برخوردار است.

گل آرایی جایگاه عروس و داماد: محل نشستن و یا جایگاه عروس و داماد، مهمترین مکان هر تالار یا باغ عروسی است. این قسمت مرکز توجه همه مهمانان است. بنابراین زیباسازی آن با گل های طبیعی مهم تلقی می گردد.

گل آرایی سفره عقد: در مراسم ازدواج، سفره عقد و اجزای آن نماد و سمبل یک ارزش والا و یا هدف زیبا برای ازدواج هستند. تزیین سفره عقد به ویژه با گل های طبیعی موجب زیبا تر شدن این نماد ارزشمند مراسم ازدواج خواهد بود.

معرفی و آشنایی با خدمات مجالس عروسی

گل آرایی میز یادبود: استفاده از میز یادبود، به تازگی در مجالس عروسی مرسوم شده است. میز یادبود عموماً به وسیله گل های طبیعی و شمع تزیین می گردد.

گل آرایی میز شام: میز شام مهمانان را نیز می توان با کمک گل های ساق بلند و شمع های مناسب، به روش زیبایی تزیین نمود.

باغ عروسی

مراسم عروسی بر اساس سلیقه، تمایل، زمان برگزاری مراسم و شرایط فرهنگی خانواده عروس و داماد، می تواند در تالار های بسته، باغ تالار ها و با باغ های عروس برگزار گردد. استفاده از باغ تالار ها یا باغ های عروسی به دلیل تلفیق زیبایی های طبیعی و غیر طبیعی در کنار هم، عموماً مورد اقبال و توجه عروس و داماد ها واقع می گردد. مراکز خدمات مجالس عروسی عموماً باغ های عروسی مناسبی را برای برگزاری این مراسم تعبیه نموده اند. در زیر با برخی ویژگی های یک باغ تالار یا باغ عروسی مناسب آشنا خواهیم شد:

یک باغ عروسی خود باید دارای فضای سبز زیبا و جشم نواز باشد.

نور پردازی مناسب در باغ عروسی اهمیت فراوانی دارد.

باغ عروسی باید دارای قسمت های مناسب این مجالس شامل جایگاه عروس و داماد، مکان مناسب برای گروه ارکستر و جایگاه مناسب برای رقص مهمانان و عروس و داماد باشد.

یک باغ عروسی مناسب باید با ظرفیت مهمانان هم خوانی و هماهنگی داشته باشد.

باغ عروسی باید دارای امکانات ایمنی مناسب و سیستم برق اضطراری باشد.

تعبیه رختکن های مناسب و سرویس بهداشتی متناسب با تعداد جمعیت، برای یک باغ عروسی ضروری است.

خدمات مجالس عروسی، عموماً با در نظر گرفتن این شرایط، باغ مناسبی را جهت برگزاری مجالس عروسی مهیا می کنند.

معرفی و آشنایی با خدمات مجالس عروسی

عکاسی و فیلم برداری در شب عروسی

شب عروسی شبی خاطره انگیز است که در بیشتر مواقع، تنها یک بار در زندگی هر کسی اتفاق می افتد. شبی به یاد ماندنی که عموماً با هزینه های سرسام آوری نیز همراه است. استفاده از عکاسی و فیلم برداری مناسب می تواند در ثبت این شب خاطره انگیز به بهترین کیفیت مؤثر باشد. از جمله امکاناتی که خدمات مجالس عروسی در اختیار عروس و داماد ها و هم چنین مهمانان قرار می دهند. استفاده از امکانات عکاسی و فیلم برداری است.

خدمات مجالس در تهران

مجالس عروسی در مناطق مختلف ایران، با توجه به فرهنگ و شرایط قومی و محلی آن ها با تجمل و زیبایی خاصی توسط خانواده ها برپا می شود. متأسفانه امروزه در شهر های بزرگ ایران با توجه به گسترش زندگی ماشینی، برگزاری مراسم عروسی توسط خانواده ها معمولاً با مشکلات و دغدغه های زیادی همراه است. از این رو خدمات مجالس عروس در این شهر ها شکل می گیرد تا به عنوان مجری و مسئول، خدمات متنوع مجالس عروس را ارائه دهند. در شهر تهران، به عنوان بزرگ ترین کلان شهر ایران، استفاده از امکانات خدمات مجالس عروسی، چشم گیر تر از سایر شهر های ایران است و خانواده های تهرانی ترجیح می دهند مسئولیت برگزاری مراسم ازدواج را به مراکز خدمات مجالس عروسی واگذار نمایند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

تشریفات عروسی خود را به بهترین ها بسپارید

 

 شاید مهم ترین دغدغه هر نو عروس  و تازه دامادی برگزاری بهترین مراسم عروسی باشد ، چرا که شبیست تکرار نشدنی و تا مدت ها خاطره این شب در ذهن مهمانان می ماند .بدیعی است که خدمات مجالس کمک شایانی در اجرای مراسمی بی نقض و پذیرایی با شکوه از مهمانان می کند ، به همین دلیل باید انتخابی صحیح و درست از بین شرکت های تشریفات مجالس داشته باشید .از چیدمان محل برگزاری عروسی چه باغ باشد چه تالار گرفته تا گل آرایی ،پذیرایی از مهمانان ، صرف شام ، موزیک و .... برعهده خدمات مجالس است .پس تیم تشریفات عروسی خود را پس از بررسی کامل و اطمینان از چگونگی خدمات مورد ارائه آن ها انتخاب کرده و همه چیز رابه کادر مجرب آن بسپارید .شاید پرداخت هزینه های گزاف عروسی و یا برگزاری مراسمی لوکس ولاکچری برای عموم مردم سخت باشد و به دنبال صرف هزینه ای کمتر برای برپایی عروسی خود باشند .هستند سایت ها وشرکت هایی سودجو که با عنوان هایی نظیر ارزان ترین  قیمت تشریفات عروسی ، برپایی عروسی ارزان ،مراسم عروسی ارزان قیمت  و... قصد فریب شما را داشته باشند .تنها راه پیش رویتان بررسی سوابق  آن موئسسه ، دیدن نمونه کارها و مقایسه رضایت مشتریان آن ها با یکدیگر است .پس به فکر قیمت تشریفات عروسی نباشید.چراکه چه مراسمی با هزینه های سر سام آور برگزار کنید ، چه مراسمی معمولی چیزی که در ذهن مهمانانتان می ماند کیفیت اجرای مراسم است .تشریفات عروسی ثمین برایتان آرزوی خوشبختی وشبی خاطره انگیز در کنار مهمانانتان آرزومند است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

تیم تشریفات عروسی از ابتدا تا پایان عروسی همراه شماست

جشن عروسی یکی از زیباترین روزهای زندگی هرفردی است ،چه برای مرد چه برای زن روزی خاص محسوب شده .چرا که قشنگ ترین تجربه مشترک زندگیشان را باهم ودرکنار هم تجربه می کنند. شب عروسی شبیست که فقط یکبار تکرار می شود .پس باید به بهترین شکل اجرا شود تا خاطره ای  خوش در ذهن خود و مهمانانتان باقی بماند.با توجه به اینکه در اکثریت عروسی ها تعداد مهمان ها زیاد است و پذیرایی از همه آن ها توسط خانواده داماد یا عروس کاری سخت و غیر ممکن است نقش تشریفات وتیم تشریفات عروسی کاملا در برپایی مراسم عروسی بی نقض لمس می گردد .تیم تشریفات عروسی با توجه به اهداف و رویا های شما برای برپایی عروسی از ابتدا در کنار شما قرار گرفته  و تمامی موارد را اعم از گل آرایی ، اجاره باغ یا سالن عروسی ،پذیرایی از مهمانان ، ماشین عروس و ... را به بهترین شکل ممکن اجرا می کند .فقط کافی است رویای شب عروسی تان را با تیم تشریفاتی خود در میان بگزارید تا در واقعیت شبی فراموش نشدنی به همراه کسب رضایت شما ومهمانان گرامی تان هدیه بگیرید.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

پیوندها

پیام آوران پارسیان
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

آژانس هواپیمایی
برگزار کننده بهترین تورهای ترکیه
www.alefbatour.com

آژانس مسافرتی
آژانس گردشگری مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

خدمات مجالس
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان