مهمترین نکته در برگزاری  تشریفات عروسی انتخاب زمان برگزاری آن می باشد.

از نگاه یک عکاس و فیلمبردار بهترین فصل برای ازدواج بهار وبهترین ماه اردیبهشت است ، چون در این موقع از سال طبیعت رنگ ورخی تازه  نمایان کرده و عروس وداماد بهترین منظره ها  را برای عکاسی و فیلمبرداری خواهند داشت

از نگاه مهمانان پنج شنبه ها مناسب ترین روز هفته است. چون همه می توانند روز جمعه با خیال راحت استراحت کنند و دیگر نگران بیدار شدن و خواب ماندن صبح روز بعد نباشند.

اما از نگاه عروس و داماد خیلی از آنها  ترجیح میدهند در اعیاد مذهبی مراسم ازدواج خودشان را برگزار کنند

البته باید این موضوع را هم بدانند که در این روزها تعداد مراسم عروسی زیاد تر است و عکاسی، آرایشگاه و مهم تر از همه سالن ها سرشان شلوغ خواهد بود و برای رزرو این روزها باید از ماه ها جلوتر اقدام کنید.

اگر اقوام عروس وداماد در خارج از کشور  یا شهرستان محل سکونت زندگی می کنند و برای شما اهمیت دارند مثل : خواهر، برادر و.... سعی کنید زمان جشن عروسی را با آن ها هماهنگ کنید تا آن ها نیز بتوانند در مراسمتان شرکت کنند.

 

پیشنهاد تیم  خدمات مجالس  ، تشریفات ثمین در برگزاری مراسم عروسی در فصل تابستان :

در کشور ما معمولا همه فصل تابستان را ترجیح می دهند. اما به دلیل گرمای زیاد  این فصل خیلی هم مناسب نیست ، گرما هنگام عکاسی در باغ عروسی اذیت تان خواهد کرد، باعث خراب شدن آرایش عروس خواهد شد ، گل های ماشین عروس پژمرده خواهند شد و در نهایت احتمال گرما زدگی وجود دارد، اگر قصد دارید در این فصل مراسم تان را برگزار کنید می توانید این کار را در شهریورماه انجام دهید که کمی هوا بهترشده باشدالبته اوایل پاییز و تعطیلات نوروز هم برای برگزاری جشن عروسی مناسب می باشد.

برای گرفتن ایده های زیبا و نایاب با تشریفات ثمین در ارتباط باشید

www.tashrifatsamin.com