tashrifatsamin

۵ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

نکات مهم برای اجاره سالن برای مراسم بله برون

در فرهنگ ایران ازدواج را بسیار خوش یمن می دانند و در مراحل مختلف ازدواجشان جشن هایی می گیرند که برای این جشن ها به دنبال سالن برای جشن خود هستند. یکی از این جشن ها بله برون بوده که به دنبال اجاره سالن برای مراسم بله برون می باشند.

اجاره سالن برای مراسم بله برون

هر مراسمی هر چقدر هم که خودمانی باشد حداقل بیش از 50 نفر مهمان دارد، معمولا" برگزاری جشن و مراسم در فضای خانه سخت است و از بار خوشی به خاطر کمبود فضا و همچنین دلایل دیگر می کاهد. به همین دلیل اجاره سالن برای مراسم بله برون و همچنین دیگر مراسمات امری منطقی و مهم می باشد که کمک می کند تا مراسم در فضای بزرگ و مناسب و همچنین با امکانات بهتر و بیشتری برگزار شود. اجاره ی یک سالن خوب و مناسب برای مراسمات باعث راحتی مهمانان و همچنین خاطره ی خوب برای میزبان نیز می شود. در ادامه نکاتی مهم و البته جالب توجه را برای اجاره سالن برای مراسم بله برون را ذکر می کنیم.

اجاره سالن بله برون

اجاره سالن بله برون

اجاره سالن برای مراسم بله برون باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود

بسیاری از افراد تا حرف از اجاره سالن برای مراسم بله برون می شود، فکر می کنند باید هزینه های بالایی را بدهند و برگزاری مراسم در خانه به صرفه تر می باشد. در صورتی که این تفکر کاملا" اشتباه می باشد. با توجه به این که برای برگزاری مراسم بله برون در خانه باید بسیاری از امکانات مانند میز و صندلی به تعداد کافی برای مهمانان، ظروف یکبار مصرف، دیزاین و گل آرایی محیط و ... را باید اجاره یا خریداری کنند و همچنین هزینه هایی بابت تیم پذیرایی و آشپزی و ... نیز بپردازند، پس برگزاری مراسم در خانه مقرون به صرفه تر از اجاره سالن برای مراسم بله برون نمی باشد. در ضمن اگر شما همه ی این هزینه ها را متقبل شوید، با زهم کیفیت مراسم مانند استفاده از سالن نخواهد بود و علاوه بر این که مهمانان به اندازه ی کافی راحت نیستند، میزبان باید انرژی زیادی را صرف آماده سازی محیط و کنترل و ساماندهی جشن کند که باعث خستگی وی خواهد شد.

تالار برای مراسم بله برون

تالار برای مراسم بله برون

اجاره ی سالن مناسب با فضای کافی

قطعا" هر میزبانی تعداد مهمان های خود را به خوبی می داند و می تواند با توجه به جمعیت یک سالن مناسب را انتخاب کند. هنگام اجاره سالن برای مراسم بله برون، دقت داشته باشید که اگر فضای سالن برای جمعیت مهمانان کوچک باشد، آنها احساس راحتی ندارند، همچنین اگر یک سالن بزرگ را برای تعداد کمی مهمان انتخاب کنید، مراسم شما متمرکز و گرم و صمیمی نخواهد بود و چه در حین برگزاری مراسم و چه هنگام فیلمبرداری حالت خوبی نخواهد داشت. به همین دلیل می توانید از یک تیم تشریفات مراسمات برای انتخاب فضای مناسب کمک بگیرید. معمولا" تمامی سالن ها برای انجام مراسمات شاد دارای امکانات خاص هستند و با توجه به ماهیتی که دارند دیوارهای سالن و بخش های دیگر آن بسیار شیک و زیبا هستند که باعث زیبا تر شدن مراسم خواهد شد.

سالن مناسب برای مراسم نامزدی

سالن مناسب برای مراسم نامزدی

ویژگی های یک سالن مناسب

قطعا" هر سالنی دیزاین و ویژگی های خاص خود را دارد. اما شما باید بدانید دقیقا" چه چیزی را می خواهید. یک سالن مناسب از نظر فضا و دیزاین باید بسیار شیک و مناسب باشد و بخش های مهمی مانند جایگاه عروس و داماد، سکوی پایکوبی و جایگاه نشیمن مهمانان را حتما" داشته باشد و تمام این قسمت ها به اندازه کافی بزرگ و راحت باشند. از ویژگی های یک سالن مناسب می توان به دیزاین زیبای فضا، تمیز و مرتب بودن سالن، نورپردازی مرتب، تهویه ی مناسب، داشتن امکانات بهداشتی مانند سرویس بهداشتی مرتب و تمیز، و ... نیز اشاره کرد. دقت کنید ما در این بخش فقط درباره ویژگی های خود سالن صحبت کردیم و در ادامه درباره خدمات مهمی که هنگام اجاره سالن برای مراسم بله برون، باید در نظر داشته باشید، صحبت خواهیم کرد.

مطالب بیشتری را مطالعه کنید

ویژگی های سالن مناسب بله برون

ویژگی های سالن مناسب بله برون

مسئولیت ها و خدمات مدیریت سالن

اگر قصد اجاره سالن برای مراسم بله برون را دارید، باید قبل از هر چیز خدمات مدیریت سالن در قبال مهمان های خود را بدانید و به آن ها توجه کنید. این خدمات می تواند به نحوه ی سرو میز پذیرایی، چیدمان و نظافت سالن، پذیرایی از مهمانان، دیزاین جایگاه عروس و داماد، چینش مرتب و به جای میز و صندلی های سالن، گل آرایی محیط و نورپردازی مناسب با فضا و... باشد. برای تمامی موارد مذکور حضور کادری حرفه ای و اخلاق مدار بسیار ضروری می باشد، این کادر می تواند شامل تیم تشریفات و دیزین، تیم آشپزی و سرو و همچنین مهمانداران باشد. دقت داشته باشید اگر پرسنل یک سالن نتوانند هر یک از خدمات مجالس مذکور را به درسته انجام دهند، باعث اخلال در برگزاری مراسم و سلب راحتی از میزبان و مهمان خواهد شد.

بهترین مدیریت سالن بله برون

بهترین مدیریت سالن بله برون

بهترین انتخاب برای اجاره سالن برای مراسم بله برون

همانطور که اشاره شد مراسم بله برون مراسمی کوچک و البته مهم می باشد. به همین خاطر برای این مراسم باید بهترین انتخاب ها را داشته باشید. زمان و مکان جغرافیایی حین مراسم شما در انتخاب سالن یا محیط مناسب بسیار تاثیر گذار می باشد، به طور مثال اگر قصد دارید در یک شب خنک تابستانی مراسم بله برون را برگزار کنید می توانید از یک سالن مانند باغ تالار که محیطی بدون سقف و باز می باشد استفاده کنید تا مهمان ها از هوای تازه و محیط طبیعی لذت ببرند و مراسم شما به حالت نچرال تری برگزار شود. اما اگر آب و هوا مساعد نبود یعنی خیلی گرم یا سرد بود باید سالنی را انتخاب کنید که دارای سیستم تهویه و امکانات سرمایشی و گرمایشی با توجه شرایط را داشته باشد. برای این که بهترین انتخاب را داشته باشید باید ابتدا شرایط جغرافیایی و همچنین احتمالات دیگر مانند فرهنگ هر دو طرف را بسنجید و با توجه به المان های مختلف و تاثیر گذار تصمیم گیری کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

آشنایی با ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی

آیا تصمیم دارید جشنی برگزار کنید؟ آیا به دنبال بهترین سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی هستید؟ آیا دقیقاً نمی دانید ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی چه چیزهایی باید باشد؟ اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است، پس از سایت مناسبی بازدید کرده اید. در این مقاله، ما تمام ویژگی های مهمی را که باید هنگام انتخاب سالن عروسی بررسی کنید، برای شما شرح می دهیم تا بتوانید بهترین وناب ترین، مکان عروسی را برای خود انتخاب کنید .

بهترین شب عروسی با شناخت ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی

عروسی یک اتفاق ویژه در زندگی هر فرد است. این شب به یاد ماندنی برای کل زندگی است، بنابراین همه می خواهند این مناسبت را خاص جلوه دهند. والدین نیز می خواهند مراسم عروسی فرزندانشان در بهترین مکان با عالی ترین امکانات برگزار شود. اگر به دنبال یک تالار عروسی خوب هستید حتما تا انتها با ما همراه باشید تا ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی را به خوبی بشناسید.

در ضیافت عروسی به هر جنبه ای از عروسی اعم از پذیرایی، تزیین گل برای این مراسم ، آرایش عروس یا سرگرمی از مهمانان توجه می شود. انتخاب سالن های مناسب برای عروسی همچنین دارای مزایای مشخصی است که آنها را به انتخابی مناسب در چنین مواقعی تبدیل می کند. انتخاب یک سالن اجتماعات برای عروسی با امکانات مدرن می تواند برای شما شب خاطره سازی را رقم بزند که مهمانان شما از آن لذت ببرند.

ویژگی های سالن برگزاری مراسم عروسی

شناخت ویژگی های سالن برگزاری مراسم عروسی

ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی

شما برای برگزاری مهمانی جشن تولد، جشن عروسی، مراسم فرهنگی و مذهبی، نیاز دارید سالنی را انتخاب کنید که متعهد شود مراسم شما را فوق العاده سرگرم کننده و افسانه ایی جلوه دهد. اما اگر شما برای انتخاب بین چندین سالن در شهر دچار تردید شده اید ما می توانیم با معرفی ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی وتولد استرس را از شما دور کنیم و به شما در انتخاب صحیح و درست کمک کنیم.

ویژگی های سالن برگزاری مراسم عروسی

ویژگی های سالن برگزاری مراسم عروسی

مکان سالن

یکی از مهمترین نکات اجاره سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی، مکان سالن است. این مکان باید در منطقه ای قرار داشته باشد که به راحتی قابل دسترسی باشد و مهمانان شما مجبور نباشند مدت زمان طولانی دنبال آدرس ان بگردند، سالن عروسی هر چقدر هم زیبا و بزرگ باشد، اگر در مکان خیلی دور قرار گرفته باشد، شاید مهمانان شما را ناراحت و خسته کند. مکان سالن عروسی یکی از ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی است که باید هنگام انتخاب تالار عروسی به خاطر بسپارید. انتخاب یک سالن مناسب و خوب برای عروسی شما باعث می شود همیشه این شب را به خاطر داشته باشید و از آن انرژی مثبت بگیرید.

اهمیت مکان سالن عروسی

اهمیت مکان سالن عروسی

ظرفیت سالن

ظرفیت سالن یکی دیگر از ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی است که هنگام انتخاب سالن عروسی نباید نادیده گرفته شود. شما باید از ابتدا از مدیر سالن در مورد اینکه چند مهمان می تواند در سالن جای داده شود و آیا مسئولین سالن می توانند یک سالن به اندازه ی مناسب برای مهمانی شما فراهم کنند سوالاتی را بپرسید. سالن نباید آنقدر کوچک باشد که مردم احساس خفگی کنند، اندازه آن نباید خیلی بزرگ باشد که خالی به نظر برسد و مهمانان احساس ناخوشایندی کنند.

مطالب بیشتری را مطالعه کنید

ویژگی های سفره عقد مدرن و آیتم های آن

رفتار صحیح خانواده عروس و داماد چگونه است

برای داشتن سفره عقد در فضای باز چه چیزهایی لازم است

نکات ضروری برای ورود عروس و داماد چیست

امکانات پارکینگ

همه ی سالن های عروسی امکانات پارکینگ را در اختیار شما قرار نمی دهند، و همین موجب به وجود آمدن دردسرهایی برای مهمانان می شود. یکی از ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی داشتن پارکینگ مناسب است. سالن باید به پارکینگ کافی مجهز باشد تا مهمانان شما هنگام پارک ماشین خود با مشکل روبرو نشوند. مهمانان شما تنها در صورت لذت کامل از این امکانات، می توانند از مراسم شما لذت ببرند، زیرا اگر وسیله نقلیه آنها با خیال راحت در محل برگزاری پارک شود میتوانند با خیال آسوده تری شما را در مراسمات همراهی کنند.

دکوراسیون داخلی و فضای داخلی

بسته به نوع مراسم، حتما در مورد نوع دکوراسیون مورد نظر خود فکر کنید. فضای داخلی و محیط محل برگزاری را به دقت بررسی کرده و محلی را که نیازهای شما را برآورده می کند انتخاب کنید. حتی می توانید نظرات خود را با تیم سالن در مورد اینکه آیا آنها می توانند نظری را که شما تصور کرده اید برایتان ایجاد کنند. دکوراسیون زیبا و تنظیم یک تابلوی تزئینات داخلی همیشه در تالارهای عروسی خوب کار می کند. مدیران سالن می توانند بنا به نیاز مشتری مکان را زیبا کنند. شما از همه دردسرهای جستجوی یک دکوراتور اختصاصی نجات خواهید یافت.

پذیرایی

غذا قسمت مهمی از یک مراسم عروسی است و به همین دلیل آشنایی و اطلاعات داشتن در مورد خدمات پذیرایی سالن مراسم بسیار مهم است. غذای سالن باید خوش طعم و خوش پخت باشد و زیر نظر بهترین و ماهرترین سرآشپزها طبخ شود. بههر امکان چشیدن غذا از قبل برای شما مقدور باشد بنابرین شما باید قادر باشید در سالن مراسم عروسی خدمات پذیرایی و سطح حرفه ای بودن کارکنان را بررسی کنید.

اهمیت ظرفیت سالن

اهمیت ظرفیت سالن

کارکنان مجرب تالار عروسی

تالارهای عروسی خوب اغلب کارمندان آموزش دیده و ماهری دارند که می توانند بدون هیچ زحمتی عروسی ها را ترتیب دهند. کارکنان تالارهای عروسی باید تجربه عملی زیادی در انجام این مراسمات داشته باشند. داشتن کارکنان و پرسنل با تجربه و مرتب یکی از ویژگی های سالن های برگزاری مراسم عروسی، شیک و مدرن است. در این سالن ها جلسات آموزشی منظم برای کارمندان برگزار می شود که در این کلاس ها هم در زمینه مهارت های اولیه پذیرایی وهم در آموزش آداب و رسوم سنتی نیز آموزش داده می شود.

اهمیت پذیرایی در مراسم عروسی

اهمیت پذیرایی در مراسم عروسی

امنیت و بیمه مهمانان

امنیت ویژگی بسیار مهمی است که شاید بسیاری از خانواده ها در هنگام برگزاری عروسی از آن چشم پوشی می کنند. مکان مناسب برای عروسی باید تسهیلات بیمه ای را فراهم کند تا در صورت بروز هرگونه اتفاق غیر قابل پیش بینی، بیمه بتواند خسارات را جبران کند. برخی از تالارهای عروسی بیمه مشتریان را نیز ارائه می دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

مقایسه و نکات مهم درباره ی برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ

یکی از مراسم های ماندگار و خاطره انگیز جشن نامزدی می باشد. برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ، باید به بهترین نحو انجام بگیرد و تشریفات مناسب و مکان مناسب را با توجه به خواسته و سلیقه ی هر دو طرف و همچنین راحتی مهمان در نظر گرفت.

برگزاری جشن نامزدی

از گذشته های دور تا به الان  برگزاری چند مرتبه جشن های مختلف برای ازدواج در ایران مرسوم بوده و هر یک از این جشن ها آداب و رسوم خاص خود را دارد. جشن نامزدی اولین جشنی است که خانواده و اقوام دو طرف با هم در ارتباط خواهند بود و با فرهنگ و آداب و رسوم هم آشنا خواهند شد، به همین خاطر باید از قبل برای این جشن برنامه ریزی کرد تا تشریفات مجالس، نحوه برگزاری و پیشبرد و... با سلیقه و فرهنگ هر دو طرف مناسب باشند و هیچ کدام از طرفین احساس ناخوشایندی را نداشته باشند. معمولا" برگزاری جشن نامزدی به صورت خودمانی تر از مراسم عروسی می باشد و جمعیت کمتری دارد، اما تعیین تعداد جمعیت، مکان برگزاری و همچنین برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ و... بستگی به طرفین و تصمیمات آنها دارد.

برگزاری جشن نامزدی

برگزاری جشن نامزدی

ملزومات لازم برای برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ

جشن نامزدی به جشن حلقه نیز معروف می باشد. در واقع این جشن یکی از بهترین ساعات عمر یک زوج می باشد که در ان رابطه خود را به صورت رسمی به همه دوستان و نزدیکان ابلاغ می کنند. همین دلیل باید در جهت برگزاری هر چه بهتر آن کوشا بود. ما در زیر لیستی از مواردی که برای این مراسم مورد نیاز می باشد را برای شما نگاشته ایم.

  • لیست مهمانان
  • وسایل پذیرایی( سرو غذا، میوه، شیرینی )
  • برنامه برای شاد بودن مراسم حال می تواند پخش موسیقی باشد.
  • مکان مناسب (برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ بهتر از خانه است)
  • چیدمان قسمت مهمانان با استفاده از میز و صندلی راحت
  • گل آرایی و زیباسازی محیط
  • آماده سازی لباس و ملزومات عروس و داماد
  • تزیین محل ورود عروس و داماد و...

همانطور که مشاهده می کنید برای برگزاری جشن نامزدی حتی کوچک، کار های زیادی در پیش دارید، یکی از روش هایی که باعث پیشبرد ردست مراسم به نحو احسن می باشد گرفتن کمک از یک گروه تشریفات خوب می باشد. یکی از مهمترین ارکان بای گرفتن یک جشن خوب، محل مراسم می باشد. بعضی از افراد می خواهند این مراسم را در خانه برگزار کنند اما برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ بهتر می باشد. در ادامه درباره این موضوع بیشتر صحبت می کنیم.

برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ

برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ

مطالب بیشتری را مطالعه کنید

ویژگی های سفره عقد مدرن و آیتم های آن

رفتار صحیح خانواده عروس و داماد چگونه است

برای داشتن سفره عقد در فضای باز چه چیزهایی لازم است

نکات ضروری برای ورود عروس و داماد چیست

مکان مناسب برای برگزاری جشن نامزدی

یکی از دغدغه های طرفین برای برگزاری جشن نامزدی انتخاب مکان مناسب می باشد. برگزاری هیچ مراسمی در خانه کار درستی نیست زیرا باعث شلوغ شدن خانه و شلختگی های بسیار و همچنین به بار آمدن احساس ناراحتی و تنگنا برای مهمانان می شود. معمولا" گروه هایی که وظیفه ی برگزاری مراسم های مختلف را بر عهده دارند برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ باشد. زیرا محیط بزرگتری دارد و می توان بر روی المان های مختلف مانند نحوه چیدمان، تزیین محیط، فضای مناسب برای مراسم شادی و... بیشتر مانور داد و مهمان ها با حضور در یک فضای بزرگ و مناسب قطعا" احساس راحتی بهتری خواهند داشت. در ادامه درباره برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ توضیحات بیشتری را ارائه می دهیم.

مکان مناسب برای برگزاری جشن نامزدی

مکان مناسب برای برگزاری جشن نامزدی

برگزاری جشن نامزدی در تالار

تالار ها معمولا" دارای دو فضای مجزای مسقف یا بدون سقف می باشند. محیط تالار ها معمولا" بزرگ و زیبا می باشد و با داشتن بخش های مختلف مانند محل ورود مهمان، محل ورود عروس و داماد، قسمت مخصوص پایکوبی و شادی، بخش مناسب برای نشستن مهمان ها و... باعث راحتی کار می شوند. بیشتر افراد زمانی که مراسم آنها در فصل زمستان و یا در زمان روز باشد ترجیح می دهند از تالار مسقف استفاده کنند زیرا باعث راحتی مهمان ها و فراغت از سرمای زمستان و گرمای تابستان در روز می شود.

جشن نامزدی در تالار

جشن نامزدی در تالار

برگزاری جشن نامزدی در باغ

برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ تفاوت زیادی با هم دارد. فضای باغ نیز فضای راحت و زیبایی می باشد که با دخالت طبیعت به صورت خدادادی محیط تزئین می شود. اما استفاده زا باغ برای برگزاری مراسم محدودیت هایی دارد و به طور مثال در فصل زمستان این امکان وجود ندارد و یا در فصل تابستان مراسم روز هنگام در باغ سخت بوده و گرما و تابش آفتاب بسیار اذیت کننده است، حتی در فصل بهار و پاییز نیز باران های نابه هنگام و باد های شدید و ... ممکن است از پیشبرد درست مراسم ممانعت کند. پس برگزاری مراسم در باغ تنهای در شب های تابستان مناسب می باشد، زیرا هم مشکل خاصی ندارد و هم باعث لذت بردن مهمان از فضای باز و طبیعی و خنکای شب می شود.

برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ بهتر است ؟

هر کدام از این روش های هر کدام خوبی ها و بدی های خود را دارند، در بالا به مزایای و معایب هر کدام اشارات مختصری کرده ایم. به همین دلیل انتخاب مکان مناسب برای برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ، بستگی به زمان و شرایط  جشن و همچنین سلیقه ی طرفین دارد. از نظر زیباسازی محیط هر دو کاملا" یکسان می باشند و اگر در یکی از آنها کم و کسری وجود داشته باشد، تیم تشریفات و تزئینات با هنر و مهارت خود آن را جبران می کنند.پس برای برگزاری هرچه بهتر مراسم خود بهتر است قبل از هر چیز به نکات مهمی مانند دمای محیط، ساعات برگزاری، تعداد مهمانان، نوع پذیرایی، سلیقه طرفین و ... توجه کرد. افرادی که خود دانش کاملی را در زمینه برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ را ندارند می توانند از یک گروه تشریفات کمک های لازم را دریافت کنند تا مراسم به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

شرح نکات مهم برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار و فضای باز با توجه به شرایط

یکی از بهترین کارهایی که برای برگزاری مراسمات خود می توانید انجام دهید، استفاده از فضای باز می باشد. با ما باشید تا تعدادی از نکات مهم برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار و فضای باز را به شما ارائه دهیم. شما با رعایت این نکات مراسمی خوب و راحت خواهید داشت و جدا از داشتن محیط و مراسمی شاد و شیک، هیچ نگرانی از بابت مشکلات احتمالی که در ادامه آنها را ذکر  می کنیم نخواهید داشت.

برگزاری مراسم عروسی در فضای باز

فضای باز یکی از بهترین انتخاب ها برای برگزاری مراسم عروسی در فصل تابستان و یا روز ها خنک پاییز و بهار می باشد. در این مواقع گذر حضور در فضایی با هوای آزاد بسیار دل انگیز و خنک است و باعث می شود تا هم عروسی بسیار رمانتیک و زیبا باشد و هم مهمانان از هوای آزاد و محیط طبیعی تالار باغ لذت ببرند. اما برای انجام این کار باید نکات مهم برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار و فضای باز را به خوبی بدانید، تا تجربه ی بد و خاطره ای ناخوشایند ناشی از غافل شدن از برخی مشکلات را نداشته باشید. در ادامه بیشتر از 10 نکته ی مهم را در قالب، نوع پذیرایی، تزیینات و تشریفات محیط و... به شما ارائه می کنیم.

مراسم عروسی در فضای باز

مراسم عروسی در فضای باز

پذیرایی عروسی در فضای باز با توجه به زمان مراسم

قطعا پذیرای در فضای باز کمی با  فضای بسته متفاوت است. خوب اگر شما در فصل خنکی هستید قطعا سرو قهوه یا چای برای مهمانان بسیار مناسب است، اما باید این کار با دقت بالا و سرعت لازم انجام گیرد تا سرد نشوند و کیفیت خود را از دست ندهند. حتی در تابستان سرو یک نوشیدنی خنک بسیار مهم است اما اگر با سرعت انجام نگیرد، گرم شدن نوشیدنی باعث می شود تا کسی از خوردن آن لذت نبرد. تمامی خوراکی های روی میز مانند شیرینی و میوه ها حتما باید سلفون کشیده شده باشند، تا آلودگی و گرد و خاک بر روی آنها قرار نگیرد. پس حتما به نوعی خوراکی که سرو می کنید و همچنین طریقه سرو و پذیرایی دقت کنید تا هزینه ای را که کرده اید هدر نرود و یک مهمانی خوب داشته باشید. در ادامه ی بحث نکات مهم برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار و فضای باز، می خواهیم درباره ی چیدمان محیط صحبت کنیم.

پذیرایی عروسی در فضای باز

پذیرایی عروسی در فضای باز

 چیدمان و تزئینات فضا

یکی دیگر از نکات مهم و حائز اهمیت چیدمان و دکوراسیون میزها و صندلی ها و همچنین محل پایکوبی و و ورودی عروس و داماد می باشد. شما می توانید برای چیدمان محیط از یک گروه تشریفات خوب کمک بگیرید. در کل فضا باید مرتب و منظم و کمی بزرگ باشد و میزها و صندلی ها طوری چیده شده باشند که دید همه در یک زاویه ی مشخص مانند وسط باشد و سد معبر برای رفت و آمد نباشند. از تزئینات زیبا و گل آرایی برای ورودی عروس و داماد استفاده کنید، برای نور ملایم و رمانتیک، استفاده از فانوس بهتر از شمع می باشد زیرا شمع خطر اشتعال را بالا می برد، اما فانوس پوشیده است و همچنین جلوه ی بهتری دارد، اگر شما مراسم آتش بازی دارید، حتما دقت کنید تا وسایل مشتعل و خطرناک نزدیک مهمانان و یا تزئینات پارچه ای و پلاستیکی نباشد.

چیدمان و تزئینات

چیدمان و تزئینات

مطالب بیشتری را مطالعه کنید

ویژگی های سفره عقد مدرن و آیتم های آن

رفتار صحیح خانواده عروس و داماد چگونه است

برای داشتن سفره عقد در فضای باز چه چیزهایی لازم است

نکات ضروری برای ورود عروس و داماد چیست

نکات مهم برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار و فضای باز در فصل پاییز و بهار

همانطور که پیشتر اشاره کردیم برگزاری عروسی در فضای باز در فصل های مانند بهار و پاییز امکان پذیر است. اما باید دقت کرد امکان باران های نا به هنگام در این فصل ها بسیار زیاد است و نمی توان فقط به گزارش هواشناسی اعتماد کرد. پس برای این که همه چیز به خوبی پیش برود تا جایی که ممکن است فضای سالنی مناسبی را نیز آماده کنید تا در صورت بروز باران مهمان ها به آنجا بروند، معمولا تمامی تالار باغ ها دارای سالن مناسبی برای این شرایط هستند. گذشته از باران، بادهای شدید و ... نیز می تواند در به هم خوردن نظم عروسی تاثیرگذار باشد، پس وسایل گرمایشی و حتی سرمایشی را در نظر بگیرید و حتما شرایط را به خوبی بسنجید و تمام اقدامات لازم را انجام دهید.

مراسم عروسی در باغ تالار و فضای باز در فصل پاییز و بهار

مراسم عروسی در باغ تالار و فضای باز در فصل پاییز و بهار

نکات مهم برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار و فضای باز در فصل تابستان

اگر در فصل تابستان تصمیم برگزاری مراسم عروسی دارید، باید حتما شرایط از قبیل گرمای بیش از حد را در نظر بگیرید. در صورتی که مراسم شما در روز می باشد باید تمامی چینش شما برای نشستن مهمانان و عروس و داماد دارای سایبان مناسب باشد، سرو نوشیدنی های خنک، انتخاب باغ مناسب، تامین کردن سایبان و وسایل سرمازا همگی از نکات مهم برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی و تالار و فضای باز در فصل های گرم می باشد. در این فصل گرم امکان اشتعال و آتش سوزی کم نیست، برای محافظت از فضای طبیعی باغ حتما نکات زیست محیطی را رعایت کنید و بعد از مراسمات آتش بازی و... از خاموش شدن آنها اطمینان حاصل فرمایید.

برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار و فضای باز در فصل تابستان

برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار و فضای باز در فصل تابستان

نکات مهم برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار و فضای باز برای تهیه مجوز ها

امروزه تهیه ی مجوز های دولتی برای مراسم های عروسی از نکات مهم برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار و فضای باز و حتی تالار های سرپوشیده می باشد. پس قبل از شروع مراسم حتما مجوز های مهم مانند مجوز خواننده، مجوز فیلمبردار و... را تهیه کنید تا در زمانی  که می خواهید مراسم تان را برگزار کنید با موانع قانونی برخورد نکنید. ما در این مقاله تلاش کردیم تا نکات مهم برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار و فضای باز را به صورت کامل به شما ارائه دهیم. یک تیم تشریفات خوب و قوی می تواند به شما کمک کند تا تمامی نکات و مراحل را مو به مو انجام دهید و در زمان عروسی هیچ مشکلی نداشته باشید، قطعا شما با رعایت اصول خاطره ای خوش خواهید داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

معرفی مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ

یکی از اصلی ترین دغدغه های عروس و داماد و همچنین والدین آنها برای برگزاری مراسم عقد و عروسی، انتخاب یک مکان مناسب و بزرگ و در عین حال بسیار شیک و زیبا است. مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ می تواند تمام خواسته های شما را برآورده کند. برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ می تواند یک روز زیبا و رویایی برای شما و مهمانانتان فراهم کند. اگر می خواهید با مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ آشنا شوید، بهتر است ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ

برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ، راهی عالی برای لذت بردن از فضای عالی و تحسین زیبایی های طبیعت است. بیشتر افراد تصور می کنند که مراسم عقد و تشریفات عروسی در باغ، باید در ماه های تابستان برگزار شود، با این حال اگر به فکر عروسی در فضای باز هستید، باید فصول دیگر را نیز در نظر بگیرید. بهار، پاییز و زمستان ممکن است به اندازه تابستان گرم نباشد، اما به همان اندازه می تواند برای شما یک مراسم فوق العاده زیبایی به وجود  آورد. در ادامه چندین مورد از مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ را برای شما شرح می دهیم تا بهتر بتوانید آن را انتخاب کنید.

برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ

برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ

لیست مهمانان خود را برای عروسی باغ گسترش دهید

فضاهای بیرونی طبیعتا انعطاف پذیری بیشتری برای پذیرایی از مهمانان برای شما فراهم می کنند. اگر تعداد بیشتری از افراد، در لیست مهمانانی که از قبل برنامه ریزی کرده اید ظاهر شوند، می توانید با خیالی راحت و نداشتن نگرانی از کمبود فضا آنها را به لیست خود اضافه کنید، زیرا در باغ هیچگاه احساس شلوغی نخواهید کرد. با برگزاری مراسم عقد و عروسی در فضای باز مهمانان شما فضای بیشتری برای جابجایی خواهند داشت و فقط در یک یا دو سالن سرپوشیده محدود نخواهند شد. مهمانان شما می توانند با آرامش و راحتی بیشتری با دیگر آشنایان صحبت کنند و از مراسم عقد شما لذت ببرند. در نظر گرفتن یک فضای راحت برای استراحت کردن مهمانان، جدا از منطقه اصلی که در آن مراسم عقد شما برگزار می شود، از مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ است که مهمانان در ان راحت باشند.

مراسم عروسی در باغ

مراسم عروسی در باغ

در گل و دکوراسیون عروسی صرفه جویی کنید

داشتن یک مراسم عقد و نامزدی در فضای باز مانند یک باغ، جایی که زیبایی های طبیعی وجود دارد، دیگر نیازی به تشریفات گل آرایی ندارد و شما می توانید از این نظر در هزینه های خود صرفه جویی کنید. با وجود شاخ و برگ و گل ها و گیاهان زرق و برق دار در اطراف، نیازی به صرف هزینه برای سبزه، شکوفه ها و دکوراسیون نخواهید داشت. اگر دوست دارید هزینه های گل آرایی اضافی را کاهش دهید انتخاب باغ می توانید بسیار مناسب باشد.

گل و دکوراسیون عروسی در باغ

گل و دکوراسیون عروسی در باغ

یک تجربه نامزدی لوکس در باغ ایجاد کنید

مطمئنا، هنگامی که یک مراسم عقد و نامزدی فوق العاده را طراحی می کنید، مراسم در باغ  به دلیل زیبایی های طبیعی می تواند یک انتخاب زیبا و لوکس باشد. فضای باغ، زیبایی های بسیاری را که به دنبال آن هستید فراهم می کند، بنابراین بسیار راحت تر می توانید با قوس های زیبا و شکوفه های گل، پل های زیبا، جوی ها و آبشارهای آب و چیدمان اضافی برای ایجاد یک محوطه لوکس رمانتیک برای خود یک شب به یاد ماندنی بسازید.

مطالب بیشتری را مطالعه کنید

ویژگی های سفره عقد مدرن و آیتم های آن

رفتار صحیح خانواده عروس و داماد چگونه است

برای داشتن سفره عقد در فضای باز چه چیزهایی لازم است

نکات ضروری برای ورود عروس و داماد چیست

چیدمان سفره عقد در فضای باز

اگر برای چیدن سفره عقد زیبای خود در یک اتاق یا سالن پذیرایی دچار مشکل شدید و نمی توانید زیبایی سفره عقد را در یک مکان کوچک نشان دهید، چیدمان سفره عقد در باغ می تواند شما را شگفت زده کند. یکی از مهمترین مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ داشتن فضای کافی برای چیدن سفره عقد در کنار گل ها و شکوفه ها است که می تواند زیبای مراسم عقد شما را چندین برابر کند.

نامزدی لوکس در باغ

سفره عقد در باغ

مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ برای عکاسی

مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ، داشتن موقعیت های زیبای عکاسی است. نور طبیعی، اثر متقابل خورشید و سایه، سبز تازه درختان و علف ها همه می توانند در کنار هم قرار بگیرند و عکس های خارق العاده ای ارائه دهند. به علاوه، بسیاری از باغ ها شامل عناصر آب و ویژگی های خاص مانند پل دوست داشتنی هستند که این خود یک منظره خارق العاده است..

  • با قرار دادن گل های زیبا در عکس های خود روح یک عروسی در فضای باز را به تصویر بکشید.
  • ژست گرفتن در کنار دریاچه یا آب می تواند یک عکس خیره کننده ایجاد کند.
  • پل ها بستر خوبی برای عکس های عروسی هستند تضاد یک سازه ساخته شده توسط یک انسان در برابر پس زمینه طبیعی می تواند یک عکس زیبا ایجاد کند.
  • شما می توانید با نورپردازی باغچه خود با استفاده از شمع و فانوس عکس هایی واقعا عاشقانه و رمانتیک  ایجاد کند.
  • ژست گرفتن در زیر طاق گل یک قاب طبیعی لذت بخش را در اطراف زوج خوشبخت ایجاد می کند.

همانطور که می بینید، مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ بسیار زیاد است. گزینه های مختلفی برای ایجاد یک عروسی باغ زیبا وجود دارد. امیدواریم که به شما الهام بخشیده باشیم.

مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ

مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ

از مکان باغ  برای مراسم و پذیرایی لذت ببرید

 یکی از ویژگی های برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ  این است که برای برگزاری مراسم پذیرایی نیازی ندارید مهمان ها را به مکانی دیگر منتقل کنید. با داشتن یک مکان عقد و نامزدی در فضای باز مانند باغ، شما معمولا می توانید مراسم و پذیرایی را در همان مکان برگزار کنید. بسته به چگونگی تصمیم شما برای استفاده از محوطه محل، مهمانان ممکن است پیاده روی کوتاهی را تا مراسم داشته باشند اما این یک لذت خواهد بود، زیرا آنها می توانند این مکان زیبا را با دقت بیشتری بررسی کنند و عکس های خود را بگیرند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

پیوندها

پیام آوران پارسیان
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

آژانس هواپیمایی
برگزار کننده بهترین تورهای ترکیه
www.alefbatour.com

آژانس مسافرتی
آژانس گردشگری مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

خدمات مجالس
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان