tashrifatsamin

۵ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

ویژگی های ورودی باغ عروسی جهت جذب میهمانان چیست

امروزه افراد بسیاری به فکر برگزاری مراسم عروسی خود یا فرزندان خود در باغ ویلا هستند. اما برگزاری چنین مراسم هایی در این گونه فضاها با رعایت نکات مهمی همراه است. مهم ترین نکته قبل از زمان برگزاری توجه به ویژگی های ورودی باغ عروسی جهت جذب میهمانان است. به چند مورد از این ویژگی ها اشاره می کنیم.

چند نکته مهم قبل از انتخاب باغ برای برگزاری مراسم عروسی

همیشه روز عروسی یاد آور خاطرات بسیار شیرینی هستند که افراد زیادی تمایل به یادآوری این خاطرات به کرات دارند. در صورتی که این مراسم در باغ تالار برگزار شود خاطرات آن به یاد ماندنی تر و شیرین تر نیز خواهد شد. اما برگزاری مراسم عروسی در هر فضایی با رعایت چند مرحله مهم انجام می شود. انتخاب محل عروسی و نحوه برگزاری مراسم از نکات مهم قبل از انجام مراسم است. اما در زمانی که برگزاری مراسم در باغ انجام می شود باید به این نکته توجه نمود که ویژگی های ورودی باغ عروسی جهت جذب میهمانان چگونه است؟ زیرا ورودی باغ از مهم ترین قسمت هایی است که مهمانان قبل از ورود به باغ از آن گذر می کنند و باید این فضا آنقدر جذابیت داشته باشد تا مدعوین را برای شرکت در مراسم ترغیب نماید. پس اگر شما هم به فکر برگزاری مراسم عروسی خود در باغ تالار هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید تا از ویژگی های ورودی باغ عروسی جهت جذب میهمانان به خوبی اطلاع کسب نمایید.

باغ عروسی

باغ عروسی

ویژگی های ورودی باغ عروسی جهت جذب میهمانان

شاید ظریف ترین نکته در زمان انتخاب باغ تالار توجه به ورودی باغ باشد. افراد زیادی تمایل به برگزاری عروسی در باغ دارند. اما بدون توجه به این که ورودی باغ چگونه باید باشد و چه ویژگی هایی برای ورودی باغ مناسب است و باعث جذب میهمانان به مراسم می شود اقدام به اجاره باغ می نمایند. عدم توجه به این نکته در بسیاری موارد باعث بروز مشکلات زیادی در زمان برگزاری مراسم می شود. برای همین قبل از هر گونه اقدام حتما این چند مورد مهم را در زمان اجاره باغ مد نظر قرار دهید.

ویژگی های باغ عروسی

ویژگی های باغ عروسی

توجه به تعداد میهمانان و ظرفیت باغ

معمولا در زمان بازدید از باغ تعداد میهمانان توسط مسئولین باغ تعیین می شود. اما در این میان هستند افرادی که برای یک فضای مشخص تعداد بیشتری میهمان در نظر می گیرند. اما این بر عهده شخص صاحب مجلس است که ظرفیت باغ را با تعداد میهمانان خود بسنجد و سپس اقدام به انتخاب باغ با توجه به تعداد میهمانان خود نماید. در صورت عدم توجه به این ویژگی از ویژگی های ورودی باغ عروسی جهت جذب میهمانان امکان عدم پذیرایی مناسب از میهمانان وجود داشته و کمتر به میهمانان شما در این جشن خوش می گذرد.

ظرفیت باغ عروسی

ظرفیت باغ عروسی

مقدار هزینه برای ورود هر میهمان

بیشتر باغ هایی که برای برگزاری مراسم عروسی در نظر گرفته می شوند مقدار هزینه ای را برای ورود هر یک از میهمانان دریافت می نمایند. این مقدار هزینه در باغ های مختلف متفاوت بوده و بسته به منطقه قرارگیری باغ و خدمات ارائه شده توسط مسئول باغ هزینه های مختلفی از برگزار کننده مراسم دریافت می نمایند. توجه نمایید که در زمان انتخاب باغ گول افراد سودجو را نخورید. بعضی از افراد با دریافت هزینه کم از ارائه خدمات مناسب به میهمانان شانه خالی می کنند. در این صورت این شما هستید که در قبال پذیرایی از میهمانان خود و برگزار شدن مناسب مراسم مسئول هستید. برای همین هیچ گاه هزینه ورودی باغ را معیار سنجش خدمات عروسی قرار ندهید.

پرطرفدارترین مطالب مارا از دست ندهید!

هزینه ورودی باغ عروسی

هزینه ورودی باغ عروسی

طراحی زیبا و خیره کننده از ویژگی های ورودی باغ عروسی جهت جذب میهمانان

جذابیت طراحی ورودی باغ از مهم ترین ویژگی های ورودی باغ عروسی جهت جذب میهمانان است. تزئینات مناسب و چشمگیر و زیبایی خیره کننده این تزئینات باعث ایجاد هیجان بیشتر در میهمانان می شود. استفاده از نورپردازی های خلاقانه و استفاده مناسب از رنگ های هماهنگ، زیبایی این مراسم را دو چندان می نماید.

طراحی ورودی باغ عروسی

طراحی ورودی باغ عروسی

هر گونه امکانات جانبی برای باغ

بیشتر افراد برای این فضای باغ را برای برگزاری مراسم خود انتخاب می نمایند که از فضای سبز و زیبایی محوطه باغ برای جلب نظر میهمانان و خاطره انگیز تر نمودن مراسم خود استفاده نمایند. اما تصور نمایید که در زمان برگزاری مراسم بروز عواملی مانند بارش باران و یا وزش شدید باد باعث اختلال در برگزاری مراسم شود. در این زمان نیاز به فضای سرپوشیده که میهمانان تا برطرف شدن مشکل از آن استفاده نمایند از نکات مهم است. از ویژگی های ورودی باغ عروسی جهت جذب میهمانان داشتن امکانات مناسب متناسب با تعداد میهمانان است. در این صورت بروز هرگونه حادثه نیز باعث ایجاد مشکل در روند برگزاری مراسم نمی شود.

امکانات باغ عروسی

امکانات باغ عروسی

توجه به محل قرارگیری باغ و جلب توجه ورودی باغ توسط میهمانان

بعضی از افراد در زمان انتخاب باغ تنها به زیبایی ظاهری باغ توجه می نمایند و از ویژگی های ورودی باغ عروسی جهت جذب میهمانان غافل می شوند. عدم قرار گرفتن باغ در منطقه ای با موقعیت مناسب مانع از رفت و آمد راحت میهمانان شده و چه بسا خاطرات بدی را برای آنان رقم بزند. توجه به محل قرارگیری باغ در یک منطقه نزدیک منطقه مسکونی اما نه خیلی نزدیک که باعث ایجاد سروصدا برای سکنه منطقه شود از موارد مهم از ویژگی های ورودی باغ عروسی جهت جذب میهمانان است.

محل باغ عروسی

محل باغ عروسی

چند نکته مهم در زمان انتخاب باغ برای برگزاری مراسم عروسی

اگرچه موارد مهمی درباره ویژگی های ورودی باغ عروسی جهت جذب میهمانان عنوان شد اما هنوز هم می توان به چندین مورد مهم دیگر اشاره نمود. اما به دلیل طولانی شدن مطلب این موارد را به صورت تیتروار عنوان می کنیم.
  • توجه به گل آرایی و تزیینات ورودی باغ، ایجاد هیجان و نشاط در ورودی باغ باعث گرم شدن مجلس از همان ابتدای ورود میهمانان می شود.
  • توجه به نحوه چیدمان میز و صندلی در ورودی باغ برای میهمانان و محل قرار گیری جایگاه عروس و داماد بعد از ورودی باغ.
  • توجه به نحوه رفتار خدمه باغ در قبال میهمانان
  • توجه به تعداد پارکینگ متناسب با تعداد میهمانان
  • توجه به تعداد مناسب سرویس بهداشتی برای میهمانان
  • توجه به پرداخت ورودی باغ و انتخاب باغ چند ماه قبل از برگزاری مراسم

با توجه به تمام این موارد می توان انتظار داشت که میهمانان جذب زیبایی ورودی باغ و نحوه برگزاری مراسم در این باغ شده و خاطرات عروسی شما را تا سال ها در ذهن و خاطر خود به همراه خواهند داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

نکات مهم در برگزاری خدمات مجالسی عروسی با قیمت مناسب

جشن عروسی یکی از مهمترین و به یاد ماندنی ترین رویداد های زندگی هر زوجی می باشد، به همین دلیل باید به بهترین نحو ممکن پیش برود. با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی برگزاری خدمات مجالس عروسی با قیمت مناسب برای بسیاری از زوج ها سخت شده است. شرکت های خدمات مجالس عروسی، در چنین شرایطی یکی از گزینه ها برای برگزاری مراسم می باشند، زیرا با دانش و تجربه ای که دارند و حضور کادر حرفه ای تمام کار ها را با مناسب ترین قیمت و بهترین شرایط پیش می برند.

برگزاری خدمات مجالس عروسی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

معمولا برگزاری خدمات مجالس عروسی با قیمت مناسب، کمی سخت و پر کار است. یعنی بخش های زیادی مانند اجاره ی سالن، تشریفات، پذیرایی و... وجود دارد که باید به بهترین نحو انجام شوند. یکی از مشکلات بزرگ در این زمینه بهای زیاد آنها می باشد که گاه منجر به هزینه های بسیار سنگین می شود. با مشاوره گرفتن از یک تیم ارائه دهنده ی خدمات مجالس عروسی می توان تمام بخش ها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام داد.

زیرا این شرکت ها دارای اعتبار و قرارداد با سالن های عروسی، تیم های خدمات و آشپزی، نیروهای خدمه و... می باشند و می توانند آنها را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهند. از طرف دیگر دانش و تجربه کادر های حرفه ای به شما کمک می کند تا همه چیز را در تعداد و اندازه ی مناسب و تهیه کنید و کار های ضروری و مهم را برای شما شرح می دهند تا از صرف هزینه های اضافی در امان باشید.

مجالس عروسی

مجالس عروسی

برگزاری خدمات مجالس عروسی با قیمت مناسب

خدماتی که برای یک مجلس عروسی در نظر گرفته می شود بسیار زیاد و البته حائز اهمیت می باشند. ما سعی می کنیم برخی از این خدمات را در زیر برای شما نام ببریم.
  • اجاره ی سالن مناسب
  • آماده سازی سالن و چیدمان میز و صندلی
  • تهیه ی نوشیدنی و میوه و دسر
  • تهیه ی غذا و شیرینی مناسب
  • آماده سازی و گل آرایی جایگاه عروس و داماد
  • آماده سازی ورودی مهمان ها
  • گل آرایی و آماده سازی بخش ورودی عروس و داماد
  • آماده سازی سکوی پایکوبی و شادی
  • هماهنگی با تیم تصویربرداری
  • هماهنگی با تیم موسیقی

و...

همانطور که مشاهده می کنید لیستی که برای برگزاری خدمات مجالس عروسی با قیمت مناسب در نظر گرفته می شود، زیاد است و تمامی موارد مذکور حائز اهمیت هستند. در بعضی از مجالس به درخواست صاحبین جشن خدمات اضافه تری مانند رسومات سنتی و یا مراسم آتش بازی نیز در نظر گرفته می شود. برگزاری تمامی این کار ها از عهده ی افراد نا آشنا و بی تجربه بر نمی آید و در صورتی که موفق به انجام آنها شوند قطعا یا کیفیت مناسب را اعمال نمی کنند و یا متحمل هزینه های سنگین خواهند شد.

خدمات برگزاری مراسم عروسی

خدمات برگزاری مراسم عروسی

آماده سازی محیط زیبا و شاد برای جشن

مهمترین بخشی که شرکت های ارائه دهنده ی خدمات مجالس عروسی به آن توجه می کنند، آماده سازی محیط می باشد. زیرا راحتی مهمانان و... در گرو این بخش می باشد. می توان برای برگزاری جشن از محیط های مختلف مانند باغ، سالن های سرپوشیده و... بهره برد. برای این که برگزاری خدمات مجالس عروسی با قیمت مناسب به خوبی پیش برود باید جایی را انتخاب کرد که قیمت منصفانه ای داشته باشد. انتخاب محیط مناسب با توجه به فصل سال و دمای هوا انجام می گیرد.

پرطرفدارترین مطالب مارا از دست ندهید!

از دیگر نکات مهم اندازه ی سالن می باشد همانطور که یک محیط کوچک برای مهمان های زیاد نامناسب است، انتخاب یک محیط بزرگ برای مهمانان ها کم جمعیت نیز مناسب نمی باشد، پس باید یک سالن مناسب با توجه به تعداد مهمان ها در نظر گرفته شود. تمیزی سالن، گل آرایی آن، چیدمان بخش مهمان ها، چیدمان جایگاه عروس و داماد، مناسب بودن محیط سالن مانند کاغذ دیواری، نورپردازی و... از نکات مهمی می باشد که باید با ریز بینی تمام به آن دقت کرد.

جشن عروسی

جشن عروسی

پذیرایی مناسب برای مجالس عروسی

پذیرایی که در نظر گرفته می شود با توجه به سلیقه و فرهنگ مهمان ها و همچنین مقدار هزینه ی است که افراد می خواهند در نظر بگیرند. در واقع برای برگزاری خدمات مجالس عروسی با قیمت مناسب، باید سعی کرد در تمام بخش ها هزینه را لحاظ کرده و مناسب ترین قیمت را انتخاب کرد. تیم خدمات مجالس عروسی سعی می کنند تا با صرف هزینه ی کم، غذا، نوشیدنی، میوه و شیرینی و... را تهیه نمایند. آنها به خوبی می دانند برای تعداد خاصی از مهمان ها چه مقدار یا تعداد پک های پذیرایی و غذا باید تهیه شود و از صرف هزینه های بالا جلوگیری می کنند و مانع از اسراف خواهند شد.

پذیرایی مراسم عروسی

پذیرایی مراسم عروسی

هماهنگی تشریفات و گل آرایی و تزئینات

از دیگر خدمات مجالس عروسی که بسیار مهم می باشد، تشریفات و تزئین محیط می باشد. معمولا هزینه ی تشریفات بسیار بالا می باشد و برای برگزاری خدمات مجالس عروسی با قیمت مناسب نمی توان تشریفات بیرونی گران قیمت را در نظر گرفت. قطعا همین تزئینات هستند که باعث می شود تا مجلس زیبا و به یاد ماندنی شود. به همین خاطر یک تیم با داشتن دانش و تخصص کافی در زمینه ی محیط آرایی شروع به فراهم کردن و تزئین محیط می کنند. آنها برای نشیمنگاه عروس و داماد گل آرایی، برای ورودی وسایل آتش بازی، برای میز های مهمانان چیدمان مرتب با ظروف سرو و... آماده می کنند.

قطعا انجام دادن این کار ها به سلیقه و تخصص احتیاج دارد و زمان بر می باشد. اگر بخواهید خودتان این کارها را انجام دهید باید تمامی ابزار و وسایل را خریداری و سپس مزد نصب نیز بدهید، اما تیم تشریفات با در اختیار داشتن امکانات لازم و مهارت خاص تمام کار ها را با هزینه ی مناسب انجام می دهد.

گل آرایی در مراسم عروسی

گل آرایی در مراسم عروسی

برگزاری خدمات مجالس عروسی با قیمت مناسب چگونه امکان پذیر است؟

یکی از سوالات رایج از تیم خدمات هزینه ی آن می باشد. ارائه دهنده گان قبل از انجام هر کاری با شما مشاوره می کنند تا درخواست ها و مقدار هزینه ای که می خواهید صرف کنید را بیان کیند. آنها با توجه به توان مالی شما سعی می کنند همه ی امکانات را با قیمت مناسب برای تان فراهم کنند. در واقع یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار وجدان کاری می باشد. قطعا باید کارهای خود را به کسانی دهید که علاوه بر کسب درآمد به فکر جلب رضایت شما از طریق فراهم کردن امکانات با کیفیت با هزینه ی مناسب هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

معرفی لیستی از بهترین هدایای مراسم نامزدی

یکی ازرسم هایی که در میان ما ایرانیان همواره حفظ شده ، رسم و رسومات ازدواج می باشد. ایرانیان ازدواج رو بسیار خوش یمن می دانند و چند بار طی مراحل مختلف جشن می گیرند. در این مقاله می خواهیم درباره ی جشن نامزدی و بهترین هدایای مراسم نامزدی صحبت کنیم، چرا که همه ی افراد تمایل دارند تا بهترین جشن و بهترین هدایای مراسم نامزدی را برای عزیزان خود فراهم کنند. اگر شما هم با این سوال که برای مراسم نامزدی هدیه چی میبرن؟ رو به رو شده اید پس با ما همراه شوید.

مراسم نامزدی

معمولا" مراسم نامزدی، مراسم کوچک و خانوادگی است تا ارتباط میان عروس و داماد را به صورت رسمی اعلام کنند. در ایران همواره رسم بوده که به عروس و داماد هدایایی داده شود و این کار از طرف خانواده های طرفین انجام می گیرد. هر مراسمی رسم و رسوم خاص خود را دارد و مراسم نامزدی یکی از مراسم های سبک البته مهم می باشد که در آن خانواده ی داماد به عروس شان کادو های مختلفی میدهند و سعی می کنند بهترین هدایای مراسم نامزدی را تهیه کنند. این کادو ها باید بسیار مرتب و زیبا تزئین شوند و همراه با آینه و قرآن به عروس خانم داده شود. انتخاب نوع کادو به سلیقه ی طرفین و توان مالی آن ها بستگی دارد، اما ذکر این نکته بسیار مهم می باشد و کادو باید خلعتی برای عروس باشد نه وسایل منزل و موارد مشابه . در ادامه درباره ی کادو ها و آیین بردن آن ها بیشتر توضیح می دهیم.

مراسم نامزدی

مراسم نامزدی

بهترین هدایای مراسم نامزدی

بهترین هدیه برای عروس قطعا" چیزی است که مطابق سلیقه ی وی باشد. شما باید اندازه ی توان مالی خود برای عروس هدیه بگیرید نه کمتر و نه بیشتر. هر کادویی که خریداری می شود اگر با نیت خوب باشد قطعا" برای شما و برای عروس انرژی مثبت و خوشحالی به دنبال دارد. می توانید در مدت زمان آشنایی با عروس سلیقه ی وی را حدس بزنید. به طور مثال بعضی خانم ها علاقه ی به استفاده از طلا به عنوان زیور آلات ندارند و دوست دارند برای کادو به آن ها سکه داده شود. اما بعضی عروس ها ترجیح می دهند به جای سکه به آنها زیورآلات داده شود تا از آن استفاده کنند. بعضی خانم ها تمایل به طلا ندارند و ترجیح می دهند لباس و یا وسایل دیگر هدیه بگیرند. یادتان باشد هدف شما از دادن کادو باید جلب رضایت و شادی بانو باشد به همین دلیل در انتخاب کادوی مناسب دقت و حس خوب را با خود به همراه داشته باشید.

بهترین هدایای مراسم نامزدی

بهترین هدایای مراسم نامزدی

رسوم کادو دادن در مراسم نامزدی

در مراسم نامزدی کادو فقط یک رقم نمی باشد و معمولا" همراه هایی دارد. کادوی منتخب نامزدی، چادر نماز، پارچه ی اعلا، قران و آینه ی کوچک، کفش ساعت، گیر مو و... جز وسایلی هستند که باید کادو کنید و برای عروس ببرید. دقت کنید این که چه کادویی با چه قیمتی خریداری کرده اید مهم است، اما مهمتر طرز تزیین و آرایش میز می باشد. باید تمام هدایا را درون باکس های کادویی زیبا بگذارید، امروزه باکس های شیشه ای بسیار رایج می باشد، می توانید از این باکس ها یا جعبه کادو های کاغذی استفاده کنید، حتما باکس ها را گل آرایی کنید و با روبان مناسب و یک رنگ تزئین کنید. می توانید شلف های آماده خریداری نمایید و برای تزئین استفاده کنید. حتما در لیست کادو های عروس گل را لحاظ کنید و یک دسته گل زیبا برای وی تهیه کنید. بهترین هدایای مراسم نامزدی، هدایایی هستند که با دقت و وسواس تزیین شده باشند.

پرطرفدارترین مطالب مارا از دست ندهید!

کادو دادن در مراسم نامزدی

کادو دادن در مراسم نامزدی

لیست بهترین هدایای مراسم نامزدی که می توانید انتخاب کنید؟

آداب و رسوم هر منطقه از ایران با منطقه ی دیگر متفاوت می باشد، اما در کل کادوی نامزدی برای عروس معمولا" طلا می باشد. حال در بعضی از مناطق این رسم بسیار سفت و سخت گرفته می شود و داماد چه توان مالی داشته باشد چه نداشته باشد، باید سرویس های گران قیمت خریداری کند. اما در بعضی مناطق دیگر می توان یک نیم ست ظریف و یا یک دستبند را به عنوان هدیه ی نامزدی به عروس داد. قطعا" منطق حکم می کند تا داماد بر اساس توان مالی که دارد و البته با کمی تلاش یک تکه طلای مناسب را به همسر آینده ی خود هدیه دهد و نیازی نیست تاهزینه های گزاف و سخت را در پیش بگیرد.

انتخاب هدیه برای مراسم نامزدی

انتخاب هدیه برای مراسم نامزدی

چگونه هدایای نامزدی را به بهترین شکل تقدیم کنیم؟

علاوه بر این که باید لیست بهترین هدایای مراسم نامزدی را باید در نظر گرفت، باید نحوه ی تقدیم کردن هدایا را نیز مهم دانست. ابتدا اهمیت تزئین کادو ها را گفتیم و ذکر کردیم که باید همه ی کادو ها مرتب و آراسته باشند. در مراسم نامزدی قبل از هرچیز حلقه ها تقدیم می شوند و سپس طرفین به هم کادو می دهند، معمولا" شمار کادو های عروس بیشتر از داماد می باشد و می توان برای داماد علاوه بر حلقه ی نامزدی، یک ساعت مچی زیبا در نظر گرفته که معمولا" در اکثر اوقات زوج ها ساعت های شان را با هم ست می کنند.

تقدیم هدیه مراسم نامزدی

تقدیم هدیه مراسم نامزدی

چیدمان و نکات مهم برای مراسم نامزدی

بهترین هدایای مراسم نامزدی زمانی تاثیر گذار خواهند بود که مراتب چیدمان میز و محیط نیز خوب و شکیل باشد. برای این که محیطی زیبا داشته باشید، از گل آرایی متناسب با رنگ و نور محیط استفاده کنید. سعی کنید رنگ بندی میز و کادو با لباس عروس و داماد و همچنین کیک جشن همخوانی داشته باشد تا زیبا تر به نظر برسد. قطعا شما در انتخاب هیچ کدام از این موارد تنها نیستید و می توان با کمک دوستان وبهره گیری از سایت های اینترنتی بهترین هدایای مراسم نامزدی را تهیه نمایید. می توانید ایده های جذاب و مناسب را به تیم های تشریفات بدهید تا مناسب با سلیقه زوج بهترین محیط و چیدمان را برایشان طراحی کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد

ساخت روف گاردن امروزه به یک امر واجب در بیشتر سازهای بلند مرتبه تبدیل شده است. از این فضا می توان به عناوین مختلفی مانند برگزاری جشن ها و مراسم ها و یا محلی برای استراحت استفاده نمود. با ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد بیشتر آشنا می شویم.

روف گاردن چیست و چه ویژگی هایی سبب می شود تا یک فضا به نام روف گاردن خوانده شود

ساخت سازه های بلند مرتبه در بیشتر مناطق شهری باعث شده است تا افراد تمایل کمی برای خارج شدن از منازل برای استفاده از پارک ها و فضاهای سبز منطقه داشته باشند. علاوه بر آن بیشتر مناطق شهری نیز از داشتن یک فضای سبز محروم هستند. به همین علت ساخت یک فضای سبز در بام سازه ها به یک امر پرطرفدار و محبوب تبدیل شده است. ساکنان سازه ها تمایل زیادی دارند تا در ساختمان هایی زندگی نمایند که دارای فضای سبز یا روف گاردن باشد. در این گونه فضاها بسته به نوع خاک منطقه و آب و هوای آن از انواع درخت و درختچه های تزیینی و یا حتی محصولات ارگانیک می توان استفاده نمود. طراحی های خلاقانه و زیبای این فضا روف گاردن ها را به فضای برای برگزاری مراسم ها و یا تجمعات خانوادگی ساکنان این سازه ها تبدیل نموده است. از مهم ترین ویژگی هایی که باعث می شود تا یک فضا روف گاردن خوانده شود می توان به نصب تجهیزات مدرن آبیاری، ساخت فضای مسقف برای نشستن و استراحت، ساخت آلاچیق و آبنما و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود. با تجهیز نمودن روف گاردن ها به این تجهیزات می توان از آن علاوه بر فضای سبز و محلی برای استراحت به عنوان فضایی برای برگزاری مراسم های خاص و ویژه استفاده نمود. از جمله مراسم هایی که می توان در این فضا برگزار کرد جشن تولد اهالی سازه است. اما چه ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد ساکنان سازه ها را مناسب می نماید؟

روف گاردن

روف گاردن

ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد

معمولا در مراسم هایی نظیر جشن تولد بیشتر از افراد خانواده و فامیل دعوت به عمل می آید. به همین سبب این نوع جشن ها بیشتر به نام جشن ها خانوادگی خوانده می شوند که کمتر از افراد غریبه در آن دعوت و پذیرایی می شود. به همین دلیل استفاده از فضایی که اطراف آن محصور باشد و دیدی به ساختمان های اطراف نیز نداشته باشد برای اجرای این نوع مراسم های خانوادگی بسیار مناسب است. برای همین از مهم ترین ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد محصور بودن این فضا است.

اجاره روف گاردن

اجاره روف گاردن

تنوع در مدل های طراحی روف گاردن از ویژگی های این فضا

بیشتر روف گاردن ها در بام سازه ها به دو روش متمرکز و یا گسترده طراحی می شوند. اما می توان از ترکیب این دو روش یک طراحی مبتکرانه با ایده های نو و جذاب ساخت. استفاده از درخت ها و درختچه های متنوع و یا گیاهان با ویژگی های مختلف باعث جذابیت منحصر به فرد این فضا می شود. طراحان روف گاردن می توانند با توجه به نیاز و سفارش مشتری از طراحی هایی مانند؛ ایجاد سقف، پارتیشن بندی و یا ساخت آلاچیق در هر روف گاردن استفاده نمایند. داشتن فضایی مسقف که در صورت بروز هرگونه مشکل نظیر بارش باران بتوان از آن استفاده نمود از مهم ترین مزایای روف گاردن در برگزاری جشن ها است. از دیگر ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد دارا بودن فضاهایی زیبا و خلاقانه به همراه فضایی برای نشستن و استراحت مهمانان و کاشت گیاهان مختلف است که زیبایی این فضا را دو چندان نموده و یک مهمانی خاطره انگیز را برای ساکنان می سازد.

پرطرفدارترین مطالب مارا از دست ندهید!

ویژگی های روف گاردن برای جشن

ویژگی های روف گاردن برای جشن

داشتن تصفیه کننده هوا از ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد

با زیاد شدن بیماری های واگیر که امروزه سطح وسیعی از افراد جامعه را تهدید می نماید داشتن تجهیزات مدرن و به روز مانند دستگاه تصفیه هوا از ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد است که باعث میشود تا مدعوین به جشن تولد به این نوع بیماری های دچار نشوند و خطری بابت حضور در این میهمانی ها حاضران را تهدید نکند. علاوه بر آن دستگاه تصفیه هوا خود باعث می شود تا سطح آلودگی های محیطی در این فضا کمتر شده و فضایی بدون آلودگی های شهری برای ساکنان فراهم شود.

روف گاردن برای تولد

روف گاردن برای تولد

امکانات جانبی در فضاهای روف گاردن

طراحان روف گاردن هر کدام از این محیط ها را با توجه به شرایط منطقه ای طراحی می نمایند. ساخت فضایی برای بازی کودکان و نصب تجهیزات بازی مانند؛ تاب و سرسره به ایجاد نشاط و شادابی در ساکنان این سازه ها کمک زیادی می نماید. از ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد داشتن فضایی برای بازی و تفریح کودکان در مراسم تولد افراد مخصوصا کودکان است. علاوه بر این روف گاردن می تواند با انواع کفپوش های متنوع پوشش داده شوند که این پوشش ها علاوه بر مراقبت از سلامت کودکان در زمان بازی باعث کاهش مصرف انرژی برای تنظیم دمای سازه ها می شود.

امکانات روف گاردن برای برگزاری مراسم و جشن

امکانات روف گاردن برای برگزاری مراسم و جشن

چند مزیت بزرگ فضای باز برای برگزاری جشن های خانوادگی

امروزه بیشتر سازه ها به دلیل کوچک بودن فضای سازه از امکانت کمی برای برگزاری و پذیرایی از میهمانان برخوردار هستند. به همین سبب بیشتر افراد در فکر تهیه و اجاره سالن های کوچک با هزینه های کم برای برگزاری مراسم های کوچک مانند جشن تولد هستند. اما باز هم هزینه اجاره این محیط ها برای تمام افراد جامعه قابل پرداخت نیست. دارا بودن هر سازه به فضای روف گاردن باعث می شود تا افراد بتوانند با هماهنگی با ساکنان دیگر سازه و مدیر ساختمان بدون پرداخت هزینه های زیاد یک مهمانی کوچک و خاطره انگیز را در این محل برگزار نمایند. علاوه بر آن از ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد کم بودن هزینه اجاره این محل برای برگزاری جشن تولد است که خاطره یک مهمانی خاطره انگیز را بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران و یا مزاحمت دیگران با پرداخت هزینه ای مناسب برای همیشه در ذهن و یاد شما و دیگران زنده نگه می دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

برگزاری مجالس عروسی در دوران کرونا

با گسترش و شیوع کرونا برگزاری انواع مراسم ها، با مشکلاتی روبرو شده است. یکی از این مراسم ها، مراسم عروسی می باشد. توصیه میکنیم در ادامه با ما همراه باشید؛ تا با جایگزین هایی برای برگزاری مجالس عروسی در دوران کرونا آشنا شوید. همچنین ما نکاتی را درباره چگونگی برگزاری مجالس عروسی در دوران کرونا خدمت شما ارائه کرده ایم.

برگزاری مجالس عروسی در دوران کرونا

شیوع کرونا باعث بروز مشکلات بسیاری برای زوجین شده است. یکی از این مشکلات برگزاری مجالس عروسی می باشد. به طوری که آنها نمی دانند در این شرایط بحرانی، چگونه مهمان خود را دعوت کنند و چه نکاتی را رعایت کنند؛ تا خطرات احتمالی کاهش یابد. در ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم اگر برای شما میسر است؛ از برگزاری مجالس عروسی در دوران کرونا جداً خودداری کنید. بدین شکل از جان نزدیکان خود محافظت کرده اید.

اما در برخی مواقع ممکن است شخص ناچار به برگزاری مراسم عروسی باشد. اگر شما جزو این دسته از افراد هستید؛ بهتر است جایگزین هایی را برای مراسم عروسی انتخاب کنید. هم می توانید از ایده ها و نظرات نزدیکان خود استفاده کنید؛ هم ما تعدادی از جایگزین ها را برای برگزاری مراسم عروسی در دوران کرونا خدمت شما ارائه کرده ایم.

عروسی در کرونا

عروسی در کرونا

برگزاری مجالس عروسی در دوران کرونا به صورت مجازی

قطعاً اکثر مردم به اینترنت و فضای مجازی دسترسی دارند. شما میتوانید از این قضیه استفاده کامل و مفیدی را ببرید. میتوانید مراسم عروسی خود را به صورت کاملا مجازی برگزار کنید. شبی را برای برگزاری مراسم انتخاب کنید و از مهمان های خود دعوت کنید تا در ساعت مشخصی آنلاین باشند .بدین شکل دوستان و اقوام شما در مراسم عروسی شما شرکت خواهند داشت و شب خوبی را می توانید در کنار هم داشته باشید.

برگزاری مراسم عروسی در ایام کرونا

برگزاری مراسم عروسی در ایام کرونا

رفتن به سفر

قبل از شیوع کرونا افرادی بودند که به جای برگزاری مراسم عروسی با همسر خود به سفر می رفتند و یک سفر چند روزه را جایگزین شب عروسی خود می کردند. شما هم میتوانید از این ایده استفاده کنید و همراه با همسر خود، به یک سفره چند روزه بروید. مکان سفر و امکانات آن بستگی به خودتان دارد. اما این را مطمئن باشید که این سفر، همانند مراسم عروسی در ذهن شما ماندگار خواهد شد.

مراسم عروسی

مراسم عروسی

برگزاری مراسم با حضور اقوام نزدیک

اگر از ایده برگزاری مراسم عروسی به صورت آنلاین و یا رفتن به سفر اجتناب کردید؛ می توانید مراسم عروسی خود را به صورت یک جشن بسیار کوچک در منزل خود برگزار کنید. مهمانان شما می توانند خانواده خود و همسرتان به علاوه دوستان نزدیکتان باشد. سعی کنید جمع شما از ۳۰ نفر بیشتر نشود؛ تا بتوانید پروتکل ها را به خوبی رعایت کنید. البته اگر خانه شما بزرگ است و میتوانید با دعوت کردن افراد بیشتری هم پروتکل ها را رعایت کنید؛ حداکثر ۵۰ مهمان را به شما پیشنهاد می دهیم.

پرطرفدارترین مطالب مارا از دست ندهید!

اگر نگاهی به شیوه برگزاری مجالس عروسی افراد مشهور در دوران کرونا بیندازید؛ قطعاً خواهید دید که باشکوه گرفتن عروسی، نشان دهنده شخصیت و وضعیت مناسب اقتصادی شخص نیست. برای مثال بازیگران زیادی با برگزاری یک جشن ساده، مراسم عروسی خود را به اتمام رساندند؛ با اینکه از نظر مالی مشکلی نداشتند و می توانستند بهترین تالارها را برای خود تهیه ببینند.

برگزاری مجالس عروسی

برگزاری مجالس عروسی

ارسال کارت پستال

میتوانید با ارسال یک کارت پستال بسیار زیبا به درب خانه های دوستان و اقوام تان آنها را از عروسی خود مطلع کنید و مقداری از هزینه عروسی خود را برای امور خیریه صرف کنید. قطعاً هنگامی که زندگی زناشویی خود را با کار خیر شروع کنید؛ اثرات مثبت آن را در طول زندگی خواهید دید.

این نکته را در نظر بگیرید که تنها مراسم عروسی، موجب خوشحالی و نشاط زوجین نمیشود. اگر مراسم عروسی خود را به صورت ساده برگزار کردید و یا جایگزینی را برای آن انتخاب کردید؛ می توانید در آینده همسر خود را با گرفتن جشن تولد و یا سالگرد عروسی با شکوهی شگفت زده کنید.

برگزاری مجالس عروسی در کرونا

برگزاری مجالس عروسی در کرونا

نکاتی برای برگزاری مجالس عروسی در دوران کرونا

اگر تصمیم خود را گرفته اید و می خواهید مراسم عروسی خود را همانند قبل از شیوع کرونا و در تالارها برگزار کنید؛ بهتر است حداقل پروتکل ها و نکات بهداشتی را رعایت کنید. بدین شکل جان عزیزان شما به خطر نمی افتد و خدای نکرده مراسم عروسی شما تبدیل به مراسم عزا نمیشود. در ادامه تعدادی از مهمترین پروتکل های بهداشتی را که وزارت بهداشت برای برگزاری مجالس عروسی در دوران کرونا اعلام کرده است؛ به طور مختصر نام برده ایم.

استفاده از باغ تالارها

برای برگزاری مجالس عروسی در دوران کرونا حتماً از باغ تالار استفاده کنید. زیرا در باغ تالارها فضا باز است و هوای تازه می تواند به راحتی داخل ریه شخص جایگزین شود. همچنین باید باغ تالار مورد نظر، فضای بزرگتری را نسبت به تالار های عادی داشته باشد؛ تا بتوان با چینش مناسب و فاصله دار صندلی ها، از بیمار شدن مهمانان جلوگیری کرد.

جشن عروسی در دوران کرونا

جشن عروسی در دوران کرونا

رعایت نکات بهداشتی در هنگام مراسم

می توانید هنگام ورود مهمانان درجه تب آن ها را اندازه گیری نمایید؛ تا در حد توان خود از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. همچنین تعداد زیادی ماسک تهیه کنید؛ تا اگر مهمانان شما ماسک نداشتند یا به هر دلیلی به ماسک نیاز داشتند به راحتی بتوانید ماسک ها را در دسترس آنها قرار دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

پیوندها

پیام آوران پارسیان
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

آژانس هواپیمایی
برگزار کننده بهترین تورهای ترکیه
www.alefbatour.com

آژانس مسافرتی
آژانس گردشگری مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

خدمات مجالس
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان