به نقل از فردا نیوز: افراد بسیاری هستند که برای برگزاری مراسم عروسی خود به دنبال سالن اجتماعاتی بوده که خدمات عالی و شبی خاطره انگیز را برای عروس و داماد رقم می زنند.

افراد بسیاری هستند که برای برگزاری مراسم عروسی خود به دنبال سالن اجتماعاتی بوده که خدمات عالی و شبی خاطره انگیز را برای عروس و داماد رقم می زنند. بسیاری از زوجین برای برگزاری مراسم نامزدی خود به دنبال بهترین تشریفات عروسی با سالن اجتماعات یا باغ مجلل و زیبا هستند. همانطور که می دانید برگزاری مراسم نامزدی از جشن های با اهمیت برای زوج ها است. در این مراسم، آغاز دوران باهم بودن عروس و داماد را جشن می گیرند که به جشن نامزدی مرسوم می باشد. این جشن در مناطق و شهر های مختلف به شکل متنوعی برگزار می شود.

به طور کلی برگزاری این مراسم برعهده ی خانواده ی عروس می باشد. عروس و داماد در این جشن باهم بودن خود را جشن می گیرند و می توان گفت نخستین جشن این دو می باشد. جشن نامزدی با تشریفات کمتری نسبت به جشن عقد و عروسی برگزار می شود. خیلی از افرد در خانه و برخی نیز در تالار یا باغ تالار این مراسم را برگزار می کنند.

کارشناسان ما در تشریفات مجالس ثمین با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را با ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی بیشتر آشنا کنند.

11

برگزاری مراسم عروسی در سالن اجتماعات

 

ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی

شما برای برگزاری مهمانی جشن تولد، جشن عروسی، مراسم فرهنگی و مذهبی، نیاز دارید سالنی را انتخاب کنید که متعهد شود مراسم شما را فوق العاده سرگرم کننده و افسانه ایی جلوه دهد.

اما اگر شما برای انتخاب بین چندین سالن در شهر دچار تردید شده اید ما می توانیم با معرفی ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی و تولد استرس را از شما دور کنیم و به شما در انتخاب صحیح و درست کمک کنیم.

سالن اجتماعات مربوط به سالن ها، ساختمان های بزرگ تجاری، اداری و مسکونی می باشد که امکانات خوبی برای تجمع و برگزاری مراسم ارائه می دهند. همچنین این سالن ها معمولا برای ساکنین برج ها و ساختمان ها نیز استفاده می شود و برخی از آن ها براساس تصمیم مالکان ساختمان و مدیران، برای برگزاری مراسم اجاره داده می شود.

سالن های اجتماعات برای مناسبت های خاص مثل اجاره سالن اجتماعات برای تولد در تهران، مهمانی ها، جشن نامزدی و بله برون، مراسم عقد، مراسم ازدواج، سالگرد ازدواج، مراسم ختم یا ترحیم و... اجاره داده می شوند. البته شما برای انتخاب سالن اجتماعات باتوجه به مراسم و نیاز های خود باید برای اجاره اقدام نمایید.

مکان سالن

یکی از مهمترین نکات اجاره سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی، مکان سالن است. این مکان باید در منطقه ای قرار داشته باشد که به راحتی قابل دسترسی باشد و مهمانان شما مجبور نباشند مدت زمان طولانی دنبال آدرس ان بگردند، سالن عروسی هر چقدر هم زیبا و بزرگ باشد، اگر در مکان خیلی دور قرار گرفته باشد، شاید مهمانان شما را ناراحت و خسته کند.

مکان سالن عروسی یکی از ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی است که باید هنگام انتخاب تالار عروسی به خاطر بسپارید. انتخاب یک سالن مناسب و خوب برای عروسی شما باعث می شود همیشه این شب را به خاطر داشته باشید و از آن انرژی مثبت بگیرید.

ظرفیت سالن

ظرفیت سالن یکی دیگر از ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی است که هنگام انتخاب سالن عروسی نباید نادیده گرفته شود. شما باید از ابتدا از مدیر سالن در مورد اینکه چند مهمان می تواند در سالن جای داده شود و آیا مسئولین سالن می توانند یک سالن به اندازه ی مناسب برای مهمانی شما فراهم کنند سوالاتی را بپرسید. سالن نباید آنقدر کوچک باشد که مردم احساس خفگی کنند، اندازه آن نباید خیلی بزرگ باشد که خالی به نظر برسد و مهمانان احساس ناخوشایندی کنند.

12

ویژگی برگزاری مراسم عروسی در سلن اجتماعات

 

امکانات پارکینگ

همه ی سالن های عروسی امکانات پارکینگ را در اختیار شما قرار نمی دهند، و همین موجب به وجود آمدن دردسرهایی برای مهمانان می شود. یکی از ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی داشتن پارکینگ مناسب است. سالن باید به پارکینگ کافی مجهز باشد تا مهمانان شما هنگام پارک ماشین خود با مشکل روبرو نشوند. مهمانان شما تنها در صورت لذت کامل از این امکانات، می توانند از مراسم شما لذت ببرند، زیرا اگر وسیله نقلیه آنها با خیال راحت در محل برگزاری پارک شود میتوانند با خیال آسوده تری شما را در مراسمات همراهی کنند.

دکوراسیون داخلی و فضای داخلی

بسته به نوع مراسم، حتما در مورد نوع دکوراسیون مورد نظر خود فکر کنید. فضای داخلی و محیط محل برگزاری را به دقت بررسی کرده و محلی را که نیازهای شما را برآورده می کند انتخاب کنید. حتی می توانید نظرات خود را با تیم سالن در مورد اینکه آیا آنها می توانند نظری را که شما تصور کرده اید برایتان ایجاد کنند. دکوراسیون زیبا و تنظیم یک تابلوی تزئینات داخلی همیشه در تالارهای عروسی خوب کار می کند. مدیران سالن می توانند بنا به نیاز مشتری مکان را زیبا کنند. شما از همه دردسرهای جستجوی یک دکوراتور اختصاصی نجات خواهید یافت.

پذیرایی

غذا قسمت مهمی از یک مراسم عروسی است و به همین دلیل آشنایی و اطلاعات داشتن در مورد خدمات پذیرایی سالن مراسم بسیار مهم است. غذای سالن باید خوش طعم و خوش پخت باشد و زیر نظر بهترین و ماهرترین سرآشپزها طبخ شود. بههر امکان چشیدن غذا از قبل برای شما مقدور باشد بنابرین شما باید قادر باشید در سالن مراسم عروسی خدمات پذیرایی و سطح حرفه ای بودن کارکنان را بررسی کنید.

کارکنان مجرب تالار عروسی

تالارهای عروسی خوب اغلب کارمندان آموزش دیده و ماهری دارند که می توانند بدون هیچ زحمتی عروسی ها را ترتیب دهند. کارکنان تالارهای عروسی باید تجربه عملی زیادی در انجام این مراسمات داشته باشند. داشتن کارکنان و پرسنل با تجربه و مرتب یکی از ویژگی های سالن های برگزاری مراسم عروسی، شیک و مدرن است. در این سالن ها جلسات آموزشی منظم برای کارمندان برگزار می شود که در این کلاس ها هم در زمینه مهارت های اولیه پذیرایی وهم در آموزش آداب و رسوم سنتی نیز آموزش داده می شود.

امنیت و بیمه مهمانان

امنیت ویژگی بسیار مهمی است که شاید بسیاری از خانواده ها در هنگام برگزاری عروسی از آن چشم پوشی می کنند. مکان مناسب برای عروسی باید تسهیلات بیمه ای را فراهم کند تا در صورت بروز هرگونه اتفاق غیر قابل پیش بینی، بیمه بتواند خسارات را جبران کند. برخی از تالارهای عروسی بیمه مشتریان را نیز ارائه می دهند.

 

خدمات مجالس و تشریفات عروسی ثمین

تشریفات ثمین، برگزار کننده مراسم نامزدی و عروسی در فضایی عالی

اگر به دنبال بهترین برگزارکننده انواع مراسم و تشریفات عروسی هستید، ما به شما تشریفات عروسی ثمین (www.tashrifatsamin.com) را معرفی میکنیم.

تشریفات ثمین با مدیریت آقای قطبی با اتکا به خداوند متعال و همچنین تلاش بی وقفه کارگروه متخصص خود در امر برگزاری خدمات و مجالس عروسی و با بکارگیری تجهیزات مدرن و دیزاین های لوکس و مجلل طی دو دهه گذشته توانسته است با برگزاری جشن ها و مراسم فاخر و باشکوه ضمن جلب رضایت مشتریان خود نظر زوج های جوان را نیز جلب نماید.

خدمات مجالس تشریفات ثمین به شرح ذیل می باشد:

  • تهیه انواع غذا با مواد اولیه درجه یک و با پختی بی نظیر
  • مدرنترین سرویس و ظروف ویژه مجالس
  • مجلل ترین باغ ها و سالن های کاملاً اختصاصی برای برگزاری مدرن ترین مجالس
  • مجرب ترین کادر خدمات پذیرایی مجالس
  • انواع خدمات دیزاین مجالس با متد روز
  • خدمات نورپردازی و جلوه های ویژه مجالس
  • حریر آرایی و ایجاد سازه های دکوراتیو

13