به گزارش عرصه سه: برای برگزاری مراسم عروسی، هر چهار فصل زیبای بهار، تابستان، پاییز و زمستان می تواند گزینه ای مناسب برای انتخاب جهت برگزاری هر یک از جشن های عقد یا عروسی باشد. اما در بین تمام این فصول، پاییز و به خصوص زمستان از فصل هایی است که گرفتن هر یک از مراسم های عروسی در آن دشواری های خود را دارد.

بسیاری از افراد در نظر دارند تا مراسم عروسی خود را در باغ و محیط باز برگزار کنند. اما در زمستان اینکار محدودیت هایی را به همراه خواهد داشت.

تزئینات باغ عروسی در فصل زمستان

با کارشناسان ما در خدمات مجالس ثمین همراه باشید تا شما عزیزان را با ویژگی های برگزاری مراسم عروسی در فصل زمستان بیشتر آشنا کنند.

ویژگی های باغ عروسی در زمستان

فصل زمستان با وجود زیبایی هایی که دارد یکی از بهترین فصول برای برگزاری مراسم عروسی می باشد و وجود برف می تواند رنگ زیبایی را به مراسم عروسی شما ببخشد. اما زمستان در کنار زیبایی هایی که دارد، دارای معایبی را نیز با خود خواهد داشت.

فصل زمستان مشکلاتی مانند سرما، باران و برف را با خود به همراه دارد و کار کسانیکه که قصد برگزاری مراسم در باغ را دارند را بسیار سخت خواهد کرد. اما جای نگرانی نیست، با وجود وسایل جدیدی که این روزها به وجود آمده به راحتی می توانید شبی خاطره انگیز را در فصل زمستان برای خود رقم بزنید.

یکی از نکات مهمی که برای برگزاری مراسم عروسی در فصل زمستان وجود دارد این بوده که بهتر است مراسم را در فضایی سرپوشیده برگزار کنید و تنها بخش ها و ساعاتی از مراسم خود را در باغ بروید.

نکات مهم برگزاری مراسم عروسی در زمستان

  • برای گرفتن عروسی در فصل زمستان داشتن سیستم گرمایشی یکی از نکات مهم می باشد که باید حتما به آن توجه داشته باشید.
  • نورپردازی در فصل زمستان باید به گونه ای باشد که در صورت بارش برف و یا باران نور محیط خراب نشود و تاثیر منفی در فیلمبرداری مراسم عروسی نگذارد.
  • باید نوشیدنی های گرم و تازه در طول مراسم سرو شود تا مهمانان احساس خوبی در جشن داشته باشند و سرمای کمتری را احساس کنند.
  • جایگاه عروس و داماد علاوه بر زیبایی باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشد تا عروس و داماد احساس سرما نکنند.
  • باغ بهتر است سرپوشیده شود تا مهمانان علاوه بر استفاده از فضای زیبای باغ و رقص و پایکوبی، اذیت نشده و به آنها خوش بگذرد.
  • اگر باغ دارای فواره یا حوض آب است بهتر است برای برگزاری مراسم عروسی در زمستان، حوض با فواره ها بسته شوند زیرا سرمای هوا در فضا را چند برابر می نمایند.
  • باغ باید دارای پارکینگ به اندازه کافی باشد تا مهمانان برای پارک کردن ماشین های خود دچار مشکل نشوند و از سوی دیگر در صورت بارندگی، ماشین ها در گل و لای گیر نکنند.

تزئینات مناسب فصل زمستان برای باغ عروسی

معمولا در فصل زمستان برای باغ، از تزییناتی همچون شمع و چوب با نمایی از بارش برف، استفاده می شود. این تزیینات بسیار زیبا و مختص به این فصل هستند و مراسم عروسی را بسیار متفاوت و زیباتر می نمایند. وجود ریسه های رنگی یا سفید نیز می تواند در شب نمای خاصی به باغ بدهد.

افرادی که قصد برگزاری مراسم عقد در در باغ در فصل زمستان را دارند، به دلیل حساسیت بیشتر این مراسم، بهتر است مراسم عقد خود را به تشریفات مراسم عقد که تخصص کافی در برگزاری این مراسم را دارند بسپارند.

برگزاری مراسم نامزدی از جشن های با اهمیت برای زوج ها است. در این مراسم، آغاز دوران باهم بودن عروس و داماد را جشن می گیرند که به جشن نامزدی مرسوم می باشد. این جشن در مناطق و شهر های مختلف به شکل متنوعی برگزار می شود. به طور کلی برگزاری این مراسم برعهده ی خانواده ی عروس می باشد. عروس و داماد در این جشن باهم بودن خود را جشن می گیرند و می توان گفت نخستین جشن این دو می باشد. جشن نامزدی با تشریفات کمتری نسبت به جشن عقد و عروسی برگزار می شود. خیلی از افرد در خانه و برخی نیز در تالار یا باغ تالار این مراسم را برگزار می کنند.

تزئینات باغ عروسی در فصل زمستان
تزئینات باغ عروسی در فصل زمستان

پذیرایی مخصوص عروسی در زمستان

در زمستان یکی دیگر از نکاتی که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، خدمات پذیرایی می باشد. نوشیدنی ها و غذاهایی که در این فصل سرو می شود، کمی متفاوت تر خواهد بود.

در این فصل باید از نوشیدنی های گرم همچون چایی، قهوه و نسکافه برای پذیرایی استفاده کنید. از سوی دیگر موقع سرو غذا نیز فضای باغ یا قسمتی که برای سرو غذا در نظر گرفته شده است باید به گونه ای باشد که غذاها سرد نشوند و همان لحظه سرو شوند.

قیمت باغ عروسی در فصل زمستان

ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال به وجود آید که آیا قیمت و هزینه گرفتن عروسی در زمستان متفاوت خواهد بود؟

هزینه هایی که برای ورودی عروس و داماد باغ عروسی دریافت می شود در تمامی باغ ها یکسان نیست. از سوی دیگر نمی توان یک باغ را به دلیل دریافت ورودی بیشتر به بی انصافی متهم کرد. ممکن است دلایل خود را داشته باشد. برای مثال باغ های بزرگ، با امکانات بیشتر، قرار گرفتن در یک جای دنج، مدیریت و پرسنل مسئولیت پذیر و … هزینه های بیشتری را دریافت می کند. این در حالی است که برخی دیگر از باغ ها به دلیل کیفیت نازل خدمات، ورودی کمتری را دریافت می کنند. بنابراین هزینه ها معیار مناسبی برای مقایسه باغ ها نیست و باید به سطح کیفیت خدمات توجه داشت.

علاوه بر آن باغ یا تالاری که انتخاب میکنید ممکن است خدمات متنوع و مختلفی را نسبت به دیگر تالارها ارائه دهند که همین امر موجب تفاوت قیمت ها نیز خواهد شد. برای مثال قیمت باغ عروسی در گرمدره با سایر تالارها و باغ عروسی ها متفاوت خواهد بود.

برگزاری جشن ها توسط خدمات مجالس در سالن یا باغ عروسی است که انتخاب یکی از این دو طبق سلیقه عروس و داماد خواهد بود. اما فصلی که برای برگزاری مراسم انتخاب کردید هم در انتخاب باغ عروسی و سالن عروسی تاثیر دارد. در فصل زمستان و پاییز که هوا رو به سردی می رود، فضای بسته سالن برای برگزاری جشن مناسب تر است. اما در فصل های گرم سال، می توان جشن را در فضای باغ برگزار کرد. البته تشریفات مجالس ثمین با بهره گیری از خدمات مجالس و امکانات روز دنیا در هر فصلی و در هر مکانی امکانات برگزاری مراسم عروسی را برای شما مهیا خواهد کرد.

هزینه برگزاری مراسم  در فصل زمستان
هزینه برگزاری مراسم  در فصل زمستان

برگزاری مراسم های عروسی در زمستان با تشریفات ثمین

اگر به دنبال بهترین برگزارکننده انواع مراسم و تشریفات عروسی با بهترین خدمات در فصول مختلف سال هستید، ما به شما تشریفات عروسی ثمین (www.tashrifatsamin.com) را معرفی میکنیم.

تشریفات ثمین با مدیریت آقای قطبی با اتکا به خداوند متعال و همچنین تلاش بی وقفه کارگروه متخصص خود در امر برگزاری خدمات و مجالس عروسی و با بکارگیری تجهیزات مدرن و دیزاین های لوکس و مجلل طی دو دهه گذشته توانسته است با برگزاری جشن ها و مراسم فاخر و باشکوه ضمن جلب رضایت مشتریان خود نظر زوج های جوان را نیز جلب نماید.

خدمات مجالس تشریفات ثمین به شرح ذیل می باشد:

  • تهیه انواع غذا با مواد اولیه درجه یک و با پختی بی نظیر
  • مدرنترین سرویس و ظروف ویژه مجالس
  • مجلل ترین باغ ها و سالن های کاملاً اختصاصی برای برگزاری مدرن ترین مجالس
  • مجرب ترین کادر خدمات پذیرایی مجالس
  • انواع خدمات دیزاین مجالس با متد روز
  • خدمات نورپردازی و جلوه های ویژه مجالس
  • حریر آرایی و ایجاد سازه های دکوراتیو