tashrifatsamin

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

عکاسی انتزاعی چیست ؟

عکاسی انتزاعی، شاخه‌ای از عکاسی است که با حذف برخی ویژگی‌های سوژه و پررنگ کردن برخی دیگر، به بیانی انتزاعی دست می‌یابد.در هنر دو نوع انتزاع استفاده می شود: یکی پدید آوردن چیزهایی که در خارج وجود ندارند، یعنی واقعی نیستند، و دیگری بازنمایی واقعیت ها با حذف برخی بخشهای غیر ضروری آن ها. حالت اول در عکاسی ممکن نمی باشد و تنها حالت دوم باقی می ماند. در این حالت عکاس با حذف برخی خصوصیات، تاکید بیشتری بر جنبه های مهمتر سوژه می کند و به بیننده امکان می دهد که سوژه را از همان جنبه ای که او میبیند نشان دهد . به عنوان نمونه اگر شما بتوانید در عکسی خود به نوعی قد و وزن انسانی را حذف کنید و کاری کنید که تنها مفهوم انسانیت او منتقل شود، عکس شما انتزاعی خواهد بود.

ما جهان پیرامون خود را رنگی می بینیم و اگر تصویری سیاه و سفید باشد، انتزاعی و غیر واقعی است. استفاده از زوایای غیر معمول نیز باعث می‌شود که عکس حالت طبیعی نداشته باشد و در کار انتزاعی کردن می‌تواند فاکتور مهمی باشد. در این حالت شما کاری کرده‌اید که بیننده تصویر را از طریق عادت همیشگی خود نبیند و تا حدی از حالت معمول جدا شود و این نوعی انتزاع است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آتلیه کودک ,  عکاسی کودک و آتلیه عکاسی کودک به وب سایت زیر مراجعه کنید.

www.photonumber1.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

عکاسی تبلیغاتی چیست

عکاسی تبلیغاتی ضمن اینکه تمام خصوصیات یک عکس صنعتی را باید در خود داشته باشد به مولفه های مهم دیگری نیز نیازمند است ٬ هدف عکاسی تبلیغاتی تنها معرفی کالا نیست بلکه تشویق و ترغیب مشتری به خرید و استفاده از آن می باشد ٬ به عبارتی دیگر عکاسی تبلیغاتی می بایستی بیننده را به خرید کالا دعوت بنماید عکاسی تبلیغاتی ، عکاسان معمولا سعی می کنند تا ضمن تاکید بر  جنبه کاربردی کالا  و یا حتی مهمترین جنبه های مثبت کالا و با در نظر گرفتن مخاطب اقدام به تهیه عکس بنماید تا بتواند بطور بسیار مختصر و مفید و جذاب کالا را در دید بیننده به یک نیاز تبدیل نماید و این به وجود آوردن نیاز در مخاطب آن هم تنها با یک عکس نیازمند تجربه بالا و دانستن علوم مختلف می باشد ٬ به همین دلیل است که اکثر عکاسان تبلیغاتی معروف دنیا در حقیقت یک تیم تبلیغاتی هستند

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آتلیه کودک ,  عکاسی کودک و آتلیه عکاسی کودک به وب سایت زیر مراجعه کنید.

www.photonumber1.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

پیوندها

پیام آوران پارسیان
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

آژانس هواپیمایی
برگزار کننده بهترین تورهای ترکیه
www.alefbatour.com

آژانس مسافرتی
آژانس گردشگری مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

خدمات مجالس
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان