tashrifatsamin

۵ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

وظایف و بهترین نحوه رفتار خانواده عروس و داماد در خواستگاری

نحوه رفتار خانواده عروس و داماد در خواستگاری از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که این مراسم یکی از سرنوشت سازترین و پر استرس ترین بخش زندگی هر شخصی می باشد. با رعایت کردن و در نظر داشتن باید ها و نباید های نحوه رفتار خانواده عروس و داماد در خواستگاری می توان مراسم خواستگاری موفقی را داشت و نتیجه مورد نظر را به دست آورد. با خواندن این مقاله می توانید به آمادگی و وظایفی که باید در مورد این مراسم کسب کنید، برسید و می توانید این مراسم را به یک رویداد و خاطره ای دلنشین در ادامه زندگی مشترکتان تبدیل کنید. 

مراسم خواستگاری

مراسم خواستگاری، مراسمی است که در آن خانواده عروس و داماد با یکدیگر ملاقات کرده و برداشت هایی از خانواده میزبان یا میهمان کسب می کنند. نحوه رفتار خانواده عروس و داماد در خواستگاری نمایانگر شخصیت، اعتقادات دینی و فرهنگ بوده و تعیین کننده نهایی نتیجه مراسم خواستگاری می باشد،  پس خیلی مهم است تا به آن توجه شود. برای بدست آوردن نتیجه مطلوب در خواستگاری بهتر است از قبل به سوالاتی که در مراسم خواستگاری پرسیده می شود، فکر کرد و به داشتن گفتگوی صمیمی و دوستانه توجه داشت، به دلیل اینکه در اولین برخورد خانواده عروس و داماد، به دلیل اینکه شناخت کمتری نسبت به یکدیگر دارند، معاشرت با یکدیگر کمی سخت می باشد، پس همانطور که گفته شد باید جو مجلس، جوی لطیف باشد. سوالات پرسیده شده در مراسم هم باید فقط برای کسب اطلاع از ویژگی های شناختی از خود داماد یا عروس و خانوادشان باشد و نباید بیش از اندازه سوالاتی ریز و جزئی پرسیده شود.

مراسم خواستگاری

مراسم خواستگاری

خواستگاری و نحوه رفتار خانواده عروس و داماد در خواستگاری 

برخورد درست در نحوه رفتار خانواده عروس و داماد در خواستگاری، یکی از وظایف دو خانواده در مراسم خواستگاری بوده و نمایانگر شخصیت خانوادگی هر یک از دو خانواده می باشد. طبق عرف، خانواده داماد از قبل روز خواستگاری را هماهنگ کرده و علاوه بر آن بعد از احوالپرسی اقدام به معرفی داماد آینده شان می کنند. به دلیل اینکه نحوه بیان درخواست و جواب خواستگاری از اهمیت زیادی برخوردار است باید خانواده عروس با کمال احترام و تشکر اقدام به درخواست زمان برای مشورت گرفتن از خانواده عروس و دخترشان کنند. بعد از تماس تلفنی صورت گرفته باید طی 12 یا 24 ساعت نتایج بدست آمده از خانواده عروس به خانواده داماد رسانده شود و روز خواستگاری مشخص شود. یکی از نکاتی که در حین تماس تلفنی باید به آن توجه داشت این است که باید نهایت ادب و احترام رعایت شده و از به کاربرد حملات امر و نهی خودداری کرد و دیگری اینکه نباید نتیجه مشورت صورت گرفته و روز خواستگاری به صورت چت یا پیامک اطلاع داده شود بلکه باید به همان صورت تماس تلفنی انجام شود. 

بهترین رفتار خانواده ها در خواستگاری

بهترین رفتار خانواده ها در خواستگاری

بایدها و نبایدهای اولین جلسه خواستگاری

با دانستن اطلاعاتی در خصوص نحوه انجام مراسم خواستگاری، سوالات و موضوعاتی که در مراسم خواستگاری به آن پرداخته می شود میتوان رفتار و برخوردی حرفه ای تر و درست تر از خود نشان داد. از جمله موارد باید ها و نباید های نحوه رفتار خانواده عروس و داماد در خواستگاری که باید در نظر داشت این است که مراسم خواستگاری باید جوی محترمانه و دوستانه داشته باشد به گونه ای که در آن شان شخصیت افراد حفظ شود. در اولین جلسه خواستگاری نباید به طور مستقیم سوالاتی درباره ازدواج پرسیده شود بلکه به جای آن باید دو خانواده به کسب شناخت اولیه بپردازند تا بتوانند برای جواب دادن در جلسه دوم خواستگاری بهتر تصمیم بگیرند و موضوع اخر اینکه نوع برخورد، میزان صمیمیت و زبان بدن افراد و نحوه بیان، اطلاعاتی را در خصوص خانواده داماد یا عروس به یکدیگر می دهد و بر روی نتیجه بله یا خیر تاثیر گذار است. 

جلسه خواستگاری

جلسه خواستگاری

بایدها و نبایدهای نحوه رفتار خانواده عروس و داماد در خواستگاری در دومین جلسه خواستگاری

جلسه دوم خواستگاری زمانی صورت می گیرد که خانواده عروس مورد بازدید خانواده داماد قرار گرفته است. البته این موضوع در برخی از مناطق کشور فرق می کند و ممکن است اینگونه نباشد، اما بهتر است خانواده عروس نیز بعد از مکالمه و برنامه ریزی، برای کسب روابط اجتماعی بیشتر خود نیز به منزل خانواده داماد مراجعه کنند تا بتواند آشنایی و رفت و آمد بیشتری بین دو خانواده ایجاد کنند و مشکلات خواستگاری را کاهش بدهند.

پرطرفدارترین مطالب تشریفات ثمین را از دست ندهید!

بهترین رفتار در خاستگاری

بهترین رفتار در خواستگاری

رفتار دختر و پسر در مراسم خواستگاری

رفتار عروس و داماد آینده باید به صورت مودبانه باشد و از مواردی چون پر حرفی، خنده زیاد و ناراحتی و کم حرف بودن در مراسم خواستگاری باید خودداری شود علاوه بر آن دختر و پسر باید احوالپرسی ساده و معمولی با یکدیگر داشته باشند به دلیل اینکه اگر احوال پرسی خیلی گرم و خودمانی باشد ممکن است خانواده عروس و داماد برداشت های اشتباهی از این موضوع پیدا کنند.

رفتار پسر و دختر در مراسم خواستگاری

رفتار پسر و دختر در مراسم خواستگاری

نکات مهم در نحوه رفتار خانواده عروس و داماد در خواستگاری 

میل افراد برای دانستن نکات کلیدی در مورد نحوه رفتار خانواده عروس و داماد در خواستگاری به گونه ای است که تبدیل به یکی از پر سرچ ترین موضوعات موجود در گوگل شده است. در این خصوص باید گفت که در لحن و بکارگیری جملات در جلسه خواستگاری خیلی باید دقت کرد، به دلیل اینکه شخصیت شما و نتیجه خواستگاری به همین موارد بستگی دارد به گونه ای که با بروز برخوردی و یا بیان جمله ای می توانید تبدیل به یک آدم قابل اعتماد و مطمئن و یا غیر اعتماد شوید یکی دیگر از نکات کلیدی این است که طی مراسم خواستگاری باید صداقت داشت و از شاخ و برگ دادن به موضوعات و دروغ گفتن در مورد داشته یا نداشته ها خودداری کرد تا از بروز مشکل خانوادگی در آینده جلوگیری شود و بتوان با اطلاعات و آگاهی های بدست آمده تصمیمی درست گرفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

آدرس بهترین محضر و سالن های عقد روف گاردن در تهران

با وجود ویروس کرونا، بسیاری از عروس ها و دامادها به دنبال محضر و سالن های عقد روف گاردن در تهران هستند تا علاوه بر برگزاری مراسم عقدشان بتوانند پروتکل های بهداشتی را نیز رعایت کنند. محضر و سالن های عقد روف گاردن در تهران به دلیل اینکه سرپوشیده نیست امکان انتقال کرونا را به شدت کاهش داده و همچنین باعث می شود تا دیگر افراد نگران سلامتی جان خود و خانواده خود از انتقال کرونا نباشند. سالن های عقد روف گاردن، علاوه بر مواردی که گفته شد دارای نکاتی و مزایای خاص دیگری نیز می باشد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت. 

برگزاری جشن عروسی خاص در محضر و سالن های عقد روف گاردن در تهران 

محضر و سالن های عقد روف گاردن در تهران در محیطی شبیه به حیاط ویلا و باغی سرسبز می باشد. برگزاری مراسم عقد در روف گاردن بسیاری متفاوت تر از برگزاری مراسم در محیطی مانند سالن های عقد و... می باشد به دلیل اینکه شکوه و زیبایی طبیعی خاصی را شامل می شود. برای اینکه بهتر بتوانید فضای محضر و سالن های عقد روف گاردن در تهران را تصور کنید باید اینگونه گفت که فکر کنید سفره عقدتان در وسط یک باغی سرسبز پهن شده و محیط به گونه است که حاضران در یک برکه ای که توسط تورهایی سفید پوشیده شده است در کنار هم جمع شده اند.

اجاره روف گاردن

اجاره روف گاردن

چرا برگزاری مراسم عقد در فضای باز یا روف گاردن بهتر است؟

بسیاری از افرادی که نگران سلامت جان خود و خانواده خود هستند به دنبال برگزاری مراسم در محضر و سالن های عقد روف گاردن در تهران هستند به دلیل اینکه انتقال ویروس کرونا در محیط باز به شدت کاهش می یابد. با برگزاری مراسم عقد در سالن ها و منازل شخصی به دلیل بسته بودن فضای محیط، میزان انتقال کرونا از شخصی به شخص دیگر بسیار بالا می رود در صورتی که در محضر و سالن های عقد روف گاردن به دلیل باز بودن فضا، پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بهتر رعایت می شود.

برگزاری مراسم عقد در روف گاردن

برگزاری مراسم عقد در روف گاردن

مهمترین نکات برگزاری محضر و سالن های عقد روف گاردن در تهران

در طی و قبل از برگزاری مراسم باید برخی نکات توسط مدیر مراسم و خانواده عروس و داماد رعایت شود تا مراسم عقد به بهترین نحوه ممکن صورت گیرد، این نکات به شرح زیر می باشد:
  • در ماه های سرد و گرم سال باید امکانات سرمایشی و گرمایشی فراهم باشد.
  • از وسایل دفع حشره های موذی حین برگزاری مراسم استفاده شود تا شرکت کنندگان این مراسم دچار مشکل نشوند.
  • نوشیدنی، دسر و شیرینی آماده شده در مراسم باید به گونه ای باشد که با فصل سرد و گرم سال همخوانی داشته باشد به طور مثال در فصل سرد سال به جای تهیه نوشیدنی خنک، بهتر است قهوه یا چای سرو شود.
  • هنگام دعوت مهمان باید به آنها خبر داده شود که مراسم در فضای باز برگزار می شود تا لباسی متناسب با آن فضا بپوشند.
  • تعداد شرکت کنندگان مراسم باید متناسب با اندازه محیط محضر و سالن های عقد روف گاردن در تهران باشد.

نکات برگزاری مراسم عقد در روف گاردن

نکات برگزاری مراسم عقد در روف گاردن

تدارکات و تمهیدات لازم

مدیر دفتر عقد با توجه به هزینه پرداخت شده باید برخی خدمات و آپشن ها را ارائه دهد، این آپشن ها شامل موارد زیر می باشد:
  • داشتن سایه بان برای روزهایی که هوا به شدت آفتابی بوده و یا باران می بارد.
  • داشتن محیط جایگزین برای جلوگیری از بروز مشکل برای اتفاقات پیش بینی نشده
  • موتور برق اضطراری در صورت قطع ناگهانی برق 
  • ضد عفونی کردن وسایل مراسم 
  • خدمات متنوع برای افزایش رفاه مهمانان
  • استفاده از ظروف یکبار مصرف برای جلوگیری از انتقال کرونا
  • تعداد به اندازه خدمتگذار 
  • داشتن سرویس بهداشتی تمیز، به اندازه و مناسب
  • پذیرایی به موقع

روف گاردن

روف گاردن

هزینه سالن عقد فضای باز

اگر شما هم قصد دارید تا مراسم عقدتان در محضر و سالن های عقد روف گاردن در تهران باشد، به احتمال زیاد به دنبال دانستن قیمت هزینه برگزاری مراسم هستید. در جواب این موضوع باید گفت که هزینه محضر و سالن های عقد روف گاردن در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد، این عوامل شامل میزان خدمات، تزئینات، تجملات و مواردی از این قبیل می باشد. در صورتی که شخص به دنبال برگزاری مراسم به شکلی ساده باشد به همان نسبت نیز هزینه برگزاری مراسم کاهش یافته و مراسم بدون هیچ آپشن اضافی و فقط با صرف شیرینی و شام صورت می گیرد.

 

پرطرفدارترین مطالب تشریفات ثمین را از دست ندهید!

هزینه مراسم عقد در فضای باز

هزینه مراسم عقد در فضای باز

بهترین سالن عقد روف گاردن تهران

در پایان لازم است تا به معرفی بهترین محضر و سالن های عقد روف گاردن در تهران بپردازیم تا با کسب شناخت و سپس مراجعه به آنها بتوانید این رخداد زندگی تان را به یکی از خاطره های زیبا و دلنشین زندگی مشترک آینده تان تبدیل کنید.
  • آتلیه‌های عکاسی دارای روف گاردن: یکی از زیباترین روف گاردن موجود در تهران بوده که میتوان با مراجعه به دفتر آن از خدمات و آپشن هایی که دارند اطلاع یافت. این روف گاردن دارای فضای زیبا و دلنشین می باشد و خدماتی چون فیلمبرداری و عکاسی و... را در کنار سایر خدمات ارائه می دهد.
  • سالن عقد فضای باز روف گاردن ورسا: این روف گاردن تزیینات زیبایی برای عکس برداری داشته و تمام نیازهای یک روف گاردن برای یک عقد زیبا و خاطره انگیز را دارد.
  • سالن عقد فضای باز روف گاردن پیوند مهر افزا: این دفتر، یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین روف گاردن در شهر تهران را دارد. محیط روف گاردن با گل ها و شمع های زیبا تزیین شده است که این موارد، زیبایی عجیبی را در دکوراسیون مراسم، به وجود آورده است. این روف گاردن علاوه بر مواردی که گفته شد، خدمات فیلمبرداری و عکسبرداری را نیز ارائه می دهد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی

برگزاری مراسم عروسی در باغ امروزه به یک امر پرطرفدار تبدیل شده است و افراد بسیاری طالب انجام این مراسم در باغ هستند. اما برگزاری اینگونه مراسم ها معمولا  با هزینه های مختلفی همراه است که در این مطلب به عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی می پردازیم.

برگزاری مراسم عروسی در باغ

برگزاری مراسم عروسی در باغ به دلیل زیبایی محیط و ویژگی های خاص آن یکی از آرزوهای عروس خانوم ها و آقا دامادها است. اما برای برگزاری اینگونه مراسم ها به دلیل تنش ها و نگرانی هایی که در قبل از روزهای عروسی در میان افراد نزدیک و خانواده ها به وجود می آید با مشکلات زیادی همراه است. بیشتر خانواده ها با عدم آشنایی با چگونگی اجاره و عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی به خوبی از عهده این کار بر نمی آیند و اغلب در زمان برگزاری با مشکلات زیادی روبرو می شوند. به همین دلیل دانستن چند نکته ضروری باعث می شود تا خانواده ها از نحوه اجاره این باغ ها و عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی آگاهی پیدا نمایند و بتوانند باغ مناسب با هزینه های موجود خود اجاره نمایند.

برگزاری مراسم عروسی در باغ

برگزاری مراسم عروسی در باغ

عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی

در زمان اجاره باغ چند عامل بیشترین تاثیر را بر قیمت اجاره بهای باغ عروسی دارد. در صورتی که تمایل به برگزاری مراسم عروسی یا عقد فرزندان خود را در باغ دارید حتما در زمان اجاره به این چند مورد توجه نمایید.

متراژ باغ عروسی

بیشتر افراد بدون در نظر گرفتن تعداد مهمانان خود اقدام به اجاره باغ برای برگزاری عروسی می نمایند. عدم تناسب فضای باغ و تعداد مهمانان باعث آشوب و بهم ریختگی در زمان پذیرایی از مدعوین می شود. البته توجه نمایید که فضای باغ و امکانات آن تاثیر زیادی در قیمت اجاره بهای باغ دارد. دسترسی راحت به مسیرهای شهری، عدم دور بودن از این مسیرها، داشتن فضایی سرپوشیده برای زمانی که امکان بارش وجود داشته باشد نیز از دیگر عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی است.

باغ عروسی

باغ عروسی

نحوه دیزاین و تاثیر بر قیمت اجاره باغ

بعضی از باغ های عروسی خود به نحوه زیبایی طراحی شده اند. اما این که این طراحی و نحوه چیدمان چقدر با سلایق شما تناسب دارد در هنگام بازدید از باغ مشخص می شود. بعضی از خانواده ها از امکانات طراحی باغ و نحوه چیدمان سفره عقد و یا صندلی مهمانان در باغ احساس رضایت می نمایند. اما بعضی دیگر علاقمند به طراحی با سلیقه خود هستند. استفاده از امکانات جانبی مانند گل آرایی، بادکنک آرایی، شمع آرایی، آتش بازی و یا هر گونه دیزاین دیگر با توجه به سلیقه عروس خانم و آقا داماد از عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی است.

قیمت اجاره باغ عروسی

قیمت اجاره باغ عروسی

امکانات جانبی و تاثیر این عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی

بعضی از باغ های عروسی به امکانات جانبی ویژه ای مجهز هستند. از این امکانات می توان به پارکینگ اختصاصی برای مهمانان، فضای بازی کودکان، فضایی به عنوان رختکن و یا ... اشاره نمود. برای این گونه باغ ها معمولا هزینه بیشتری برای اجاره بها در نظر گرفته می شود. اما بعضی از امکانات در صورت تمایل افراد می تواند به این فضا اضافه شود. این گونه امکانات قابلیت جابجایی داشته و در صورت تمایل به امکانات باغ اضافه می شوند. از این امکانات نیز می توان به مواردی مانند؛ رستوران سلف سرویس و یا فضای آموزشی و اختصاصی دو نفره برای عروس و داماد اشاره نمود. این عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی هستند و برای هر فضای اضافه هزینه مستقلی دریافت می شود.

اجاره باغ عروسی

اجاره باغ عروسی

خدمات باغ عروسی و تاثیر بر قیمت اجاره بها

در بعضی از باغ های عروسی هزینه اجاره ماشین عروسی و یا تهیه دسته گل عروس نیز بر روی خدمات ارائه شده از افراد دریافت می شود. اما در صورتی که خانواده ها تمایل به استفاده از موارد این چنینی را با سلیقه خود داشته باشند و خود این موارد را تامین نمایند هزینه آنها از خدمات باغ کسر شده و هزینه کمتری بابت اجاره باغ از افراد دریافت می شود.

اما توجه نمایید که دریافت تمام هزینه ها به صورت کلی به عنوان اجاره باغ عروسی برای خانواده ها بسیار کمتر از زمانی است که خانواده ها هزینه ها را به صورت تکی پرداخت می نمایند. به عنوان مثال بعضی از باغ های عروسی هزینه تهیه دسته گل عروس و یا هزینه میکاپ عروس را نیز با هزینه های اجاره باغ به صورت کلی دریافت می نمایند. در اینگونه موارد معمولا هزینه پرداختی خانواده ها بسیار کمتر از زمانی است که خانواده ها هزینه تهیه دسته گل عروس و یا هزینه آرایش عروس را به صورت مجزا پرداخت می نمایند. این خدمات از عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی بوده و با نظر افراد می توان تغییرات زیادی در منوی انتخابی ایجاد نمود.

خدمات باغ عروسی

خدمات باغ عروسی

مواردی که در زمان اجاره باغ عروسی باید حتما در نظر گرفت

اگر چه موارد عنوان شده از عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی است اما توجه به این موارد باعث می شود تا یک مراسم بی دردسر و خاطره انگیز را برای فرزندان خود برگزار نمایید و هیچ گونه مشکلی در زمان برگزاری مراسم برای هیچ یک از مهمانان و خانواده ها ایجاد نشود. توجه به کوچک ترین موارد در زمان اجاره باغ مانند؛ دوری یا نزدیکی به فضاهای شهری و یا نحوه دیزاین محل عروسی و یا حتی  طراحی ورودی باغ عروسی باعث می شود تا  بدون کمترین مشکل یک مراسم خاطره انگیز را تجربه نمایید.

پرطرفدارترین مطالب تشریفات ثمین را از دست ندهید!

اما این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که همیشه با توجه به هزینه های در نظر گرفته شده خود اقدام به اجاره باغ و استفاده از امکانات جانبی و خدمات باغ نمایید. عدم توجه به این نکته نیز باعث بروز مشکلات عدیده ای برای خانواده در زمان برگزاری مراسم می شود. فصل برگزاری، روز برگزاری مراسم و یا نوع خدمات انتخابی همه از عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی است. در بعضی از فصل ها و یا روزهای هفته هزینه دریافتی اجاره باغ کمتر از روزها و یا فصول خاص است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

آشنایی با مهمترین نکات دیزاین مراسم عروسی

مهمترین نکات دیزاین مراسم عروسی چیست؟ برای برگزاری یک مراسم عروسی چه نکاتی در دیزاین باید رعایت شود تا مراسم عروسی به بهترین شکل ممکن برگزار شود؟ در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با مهمترین نکات دیزاین مراسم عروسی بپردازیم در صورتی که به دنبال آگاهی از مهمترین نکات دیزاین مراسم عروسی در این مقاله ما را همراهی کنید با رعایت و اجرای مهمترین نکات دیزاین مراسم عروسی، طراحی محل برگزاری جشن عروسی به زیباترین شکل ممکن انجام خواهد پذیرفت و جشن به یاد ماندنی را برای شما و مهمانان رقم خواهد زد.

مهمترین نکات دیزاین مراسم عروسی

جشن عروسی از جمله رویدادهایی در زندگی انسان ها است که دوست دارند به بهترین شکل ممکن برگزار شود برگزاری مراسم جشن عروسی در بهترین شکل خود باعث می شود که خاطرات آن برای همیشه در یادها بماند. اقدامات زیادی است که با انجام آن ها می توان جشن عروسی کم نظیری را رقم زند یکی از این اقدام که اصل اساسی جشن عروسی است مربوط به طراحی و دیزاین مراسم عروسی و محل برگزاری جشن عروسی است در صورتی که از قبل ایده ی خاصی ندارید و یا در این زمینه اطلاعات کافی ندارید با یادگیری مهمترین نکات دیزاین مراسم عروسی در واقع شما خواهید توانست دیزاین محل برگزاری جشن عروسی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. مهمترین نکات دیزاین مراسم عروسی شامل راهنمایی هایی در مورد طراحی محل ورود عروس و داماد، سالن عروسی، سقف سالن، کیک عروسی، میز مهمانان و... است. یادگیری مهمترین نکات دیزاین مراسم عروسی می تواند در کنار خلاقیت شما فضای دل انگیزی را برای جشن عروسی رقم بزند.

دیزاین مراسم عروسی

دیزاین مراسم عروسی

توجه به جایگاه ورودی عروس و داماد از مهمترین نکات دیزاین مراسم عروسی

یکی از بخش های مهم مراسم عروسی که باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد، محل ورود عروس و داماد به مراسم عروسی است در واقع محل و جایگاه ورود عروس و داماد از نقاط عطف یک عروسی است چرا که چشم انتظار مهمانان برای ورود عروس و داماد است به همین دلیل این محل باید در دیزاین مورد توجه باشد و بر اساس تم کلی که بر جشن عروسی حاکم است می توان با استفاده از گل های مختلف، بادکنک و یا پرده های رنگی متناسب با عروسی تزیین کرد که همه این موارد بستگی به سلیقه عروس و داماد دارد البته می توان از نورپردازی نیز استفاده کرد.

دیزاین ورودی عروس و داماد

دیزاین ورودی عروس و داماد

طراحی سالن برگزاری عروسی

پس از طراحی و دیزاین جایگاه ورودی عروس و داماد بهتر است که طراحی سالن عروسی را انجام دهید، سالن عروسی محوطه ای است که جشن عروسی برای چندین ساعت در آنجا برگزاری می شود لذا باید به جزئیات توجه ویژه ای شود. در صورتی که می خواهید یک جشن عروسی رمانتیک و خاطره انگیز داشته باشید توصیه می شود که در دیزاین سالن عروسی از تزیینات طبیعی استفاده کنید. استفاده از ترکیب گل های مختلف برای تزیین سالن عروسی می تواند یک گزینه ایده آل باشد در این تزیین می توانید ترکیبی از گل های ارزان و گران قیمت را داشته باشید. برای دیزاین سالن عروسی می توانی ایده های متفاوتی را استفاده کنید از جمله این ایده ها می توان استفاده از گل های طبیعی به شکل قوسی در ورودی محل برگزاری جشن، استفاده از درختان به همراه چراغ داخل آن ها، دسته گل های آویزان کوچک و...اشاره کرد.

طراحی سالن عروسی

طراحی سالن عروسی

تزیین جایگاه عروس و داماد

یکی از مواردی که در دیزاین سالن جشن عروسی باید مورد توجه قرار بگیرد، دیزاین جایگاه عروس و داماد است. توجه به رنگ جایگاه عروس و داماد بسیار با اهمیت است به همین دلیل توصیه می شود که از رنگی استفاده شود که متفاوت از رنگ سالن عروسی است در واقع باید به گونه ای باشد که متمایز بودن مشخص شود. نورپردازی نیز در جایگاه عروس و داماد بسیار مهم است و نورپردازی مخفی گزینه بسیار مناسبی می تواند باشد. گل آرایی میز جایگاه نیز نباید فراموش شود.

پرطرفدارترین مطالب تشریفات ثمین را از دست ندهید!

تزیین سقف سالن عروسی

در دیزاین سالن جشن عروسی باید طراحی سقف سالن جشن عروسی نیز مورد توجه قرار گیرد استفاده از جلوه های زیبا در سقف سالن می تواند فضای شگفت انگیزی را در مراسم عروسی به وجود بیاورد. استفاده از چراغ ها و ریسه های کوچک در سقف می تواند یک گزینه مناسب باشد. در کنار این موارد می تواند از روبان ها نیز در طراحی و دیزاین سقف سالن استفاده کنید به شرطی که روبان ها فانتزی و براق باشند. از دیگر گزینه هایی که می توانید برای طراحی سقف استفاده کنید بالن های رنگی است که می تواند زیبای خاصی را به سقف مراسم عروسی بدهد. در صورتی که جشن عروسی را در فضای باز برگزار می کنید می توانید به استفاده از فانوس های چینی فکر کنید.

تزیین سقف سالن عروسی

تزیین سقف سالن عروسی

دیزاین کیک عروسی

از مواردی که در دیزاین مراسم عروسی باید مورد توجه قرار بگیرد مربوط به طراحی کیک عروسی است. کیک عروسی نیز زمانی که برای بریدن آن توسط عروس و داماد اقدام می شود بسیار مورد توجه است لذا باید به صورت حرفه ای و با جزییات تزیین شود. در کنار کیک عروسی باید طراحی میز عروسی نیز مورد توجه باشد و توصیه می شود که به جای استفاده از تزئینات مصنوعی از تزیینات طبیعی مانند گل های طبیعی استفاده می شود که در کنار آن می توان از شمع، آینه و نورپردازی استفاده کرد.

 دیزاین میز مهمانان در جشن عروسی

در دیزاین سالن برگزاری مراسم عروسی باید توجه ویژه ای به طراحی میز مهمانان جشن عروسی شود، یکی از آیتم های مهم جشن عروسی این است که در نهایت رضایت مهمانان را به همراه داشته باشد و به همین دلیل طراحی مناسب میز مهمانان می تواند نشان دهنده ارزش و اهمیت قائل شدن برای مهمانان است. برای طراحی میز مهمانان می توانید از گل های مینیاتوری، گل های طبیعی، گلبرگ ها، شمع ها در شمعدان و...استفاده کنید.

 

دیزاین میز میهمانان در جشن عروسی

 

دیزاین میز میهمانان در جشن عروسی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

موارد خاص در طراحی باغ برای مجالس عروسی فوق العاده

امروزه به دلیل کاهش فضای خانه ها و آپارتمانی شدن آنها، بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا مراسم عروسی خود را در باغ ها برگزار نمایند. به این منظور افرادی که می خواهند این فضا را فراهم کنند باید به طراحی باغ برای مجالس عروسی، توجه ویژه داشته باشند تا بتوانند با کمک یک طراحی درست، کلیه امکانات لازم برای برگزاری این چنین مراسمی را فراهم آورند.

برگزاری عروسی در باغ، یکی از گزینه های مناسب

شاید بتوان یکی از مکان های مناسب برای برگزاری مراسم عروسی را، باغ ها و باغ تالارها دانست زیرا با داشتن فضای کافی، و استفاده از طبیعت و همچنین داشتن نورپردازی زیبا در فضای باز، بسیار زیبا تر بوده و همچنین عکس و فیلم هایی زیبا تر خواهید داشت. همچنین استفاده از فضای باز می تواند دست شما را در انتخاب نوع تزئینات در این مراسم باز گذاشته و خیال شما را از بابت خوب برگزار شدن مراسم، راحت نماید.

به منظور انجام این چنین مراسمی، باغ ها باید دارای تزئینات، طراحی و امکانات خاصی باشند تا در زمان انجام مراسم، دچار مشکل نشوید. هماهنگی میان امکانات و متراژ باغ با تعداد مهمانان دعوت شده، قطعا مراسمی فوق العاده را برای شما به همراه خواهد داشت.

برگزاری عروسی در باغ

برگزاری عروسی در باغ

در طراحی باغ برای مجالس عروسی باید چه مواردی را در نظر گرفت

در زمان طراحی باغ برای مجالس عروسی، باید چند اصل را در نظر گرفت تا بتوان بهترین مراسم را برگزار کرد

1- در درجه اول باید فضایی مناسب را بر اساس سلیقه شما و تعداد مهمانان و از همه مهمتر، بر اساس بودجه در نظر گرفته شده، انتخاب کرد.

2- داشتن دکوراسیون شیک و زیبا

3- داشتن طراحی حرفه ای

4- استفاده از گل آرایی در طراحی این باغ ها

5- شمع آرایی

6- استفاده از ظروف کریستالی زیبا در طراحی

7- استفاده از میز و صندلی های شیک در طراحی باغ برای مجالس عروسی

8- استفاده از اکسسوری های خاص و زیبا و هماهنگ با دکوراسیون در نظر گرفته شده

9- از همه مهمتر، استفاده از نورپردازی متناسب با نوع طراحی از عواملی هستند که در طراحی باغ برای مجالس عروسی باید مد نظر قرار بگیرد.

طراحی باغ عروسی

طراحی باغ عروسی

استفاده از طاق باغ ها در طراحی باغ برای مجالس عروسی

شاید بتوان یکی از بخش های اثرگذار در مجلس عروسی شما را طاق باغ ها دانست که در زمان طراحی باغ برای مجالس عروسی باید به آن توجه کرد. این بخش از فضاسازی در زیبایی فیلم و عکس های یادگاری مراسم شما نیز بسیار تاثیرگذار می باشد. این بخش می تواند هم به عنوان ورودی مورد توجه باشد و هم به عنوان جایگاهی که عروس و داماد در آن قرار می گیرند و در آن عکاسی انجام می شود و یا صندلی های مخصوص عروس و داماد در آن محل قرار داده می شود. در طراحی و فضاسازی باغ ها، می توان این بخش را با کمک تور، گل، گلدان های خاص، ستون های پیش ساخته، فرش های مخصوص و یا نورپردازی به یکی از قدرتمندترین بخش های طراحی خود در باغ ها تبدیل کرد.

پرطرفدارترین مطالب تشریفات ثمین را از دست ندهید!

اجرای طاق در باغ عروسی

اجرای طاق در باغ عروسی

چند ایده جذاب در طراحی باغ به منظور برگزاری مراسم عروسی

  • با استفاده از ایده های جدید، خاص و جذاب در طراحی باغ برای مجالس عروسی، می توان مجلسی فوق العاده و لاکچری را برگزار کرد.
  • تزئینات خاص میزهای پذیرایی از مهمانان، استفاده از ظرف های خاص برای میز شام، استفاده از شمع ها در کنار گل آرایی، کمک گرفتن از بادکنک ها در تزئینات، کمک گرفتن از رومیزی های زیبا و استفاده از ظروف بسیار زیبا برای پذیرایی از مهمانان با شربت و شیرینی، می تواند در طراحی باغ برای برگزاری عروسی بسیار مهم و کمک کننده باشد.
  • همچنین کمک گرفتن از میز و صندلی های زیبا و خاص که با محیط طراحی شده شما همخوانی لازم را داشته باشد و بسیاری از عوامل دیگر که از سلیقه طراح در انتخاب آنها کمک گرفته شده، می تواند در برگزاری یک مراسم فوق العاده بسیار موثر باشد.

البته باید این موضوع را در نظر بگیرید که استفاده از موارد خاص در طراحی باغ برای مجالس عروسی نیازمند هزینه نسبتا بالا می باشد که باید آن را در نظر بگیرید.

ایداه طراحی باغ عروسی

ایده طراحی باغ عروسی

نورپردازی یکی از موارد مهم در تزیین باغ های عروسی

نورپردازی در این نوع از مراسمات، در واقع تاباندن نور با کمک منابع نوری مختلف بر روی اشیاء موجود در محل برگزاری مراسم می باشد به گونه ای که زیبایی آنها را چند برابر کرده و در عین حال فضا را به میزان لازم روشن و نورانی کند. نور مناسب می تواند جلوه مراسم شما را چند برابر کند و یکی از اصولی است که باید در طراحی باغ عروسی در نظر گرفته شود. جالب است بدانید که با کمک طراحی درست و صحیح نورها، می توانید فضای خود را بازتر و بزرگتر نشان دهید. این موضوع که طراح بداند چگونه از این آیتم استفاده نماید، می تواند مراسم شما را زیبا تر و جذاب تر نماید.

نورپردازی در تزیین باغ عروسی

نورپردازی در تزیین باغ عروسی

گل آرایی یکی از موارد پر اهمیت در طراحی باغ به منظور برگزاری مراسم عروسی

یکی دیگر از مواردی که باید حتما در طراحی باغ برای مجالس عروسی در نظر گرفته شود، استفاده از گل ها و هنر گل آرایی است. کمک گرفتن از گل ها در تمام بخش های باغ می تواند طراحی فوق العاده ای را برای شما به ارمغان آورد.می توانید از این سبک در ورودی، طاق باغ، راهروهای محل حرکت عروس و داماد و یا مهمانان، بر روی سن و یا در محل برگزاری عقد، استفاده نمایید.

همچنین استفاده از گل آرایی مناسب و همچنین متناسب با سبک طراحی شده بر روی میزها می توان کمک گرفت. استفاده از هنر گل آرایی در بخش میز شام و یا مکانی که برای عکاسی در نظر گرفته شده، یکی از بهترین موارد مورد استفاده خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

پیوندها

پیام آوران پارسیان
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

آژانس هواپیمایی
برگزار کننده بهترین تورهای ترکیه
www.alefbatour.com

آژانس مسافرتی
آژانس گردشگری مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

خدمات مجالس
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان