tashrifatsamin

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

انتخاب بهترین و شیک ترین مراکز خدمات عروسی

ما ایرانی ها اصولا علاقه زیادی به دورهمی و مهمانی دادن و مهمانی رفتن داریم . به این منظور به برگزاری مراسم ساده به دنبال تشریفات آبرومندانه هم هستیم و تشریفات مجالس بسته به نوع مجلسی که می خواهیم برگزار کنیم اهمیت زیادی دارد.

مسلماً هر نوع تشریفات مجالس، مختص مراسم خاصی خواهد بود. برای برگزاری مجلس عروسی, نامزدی یا عقد تشریفات مجالس شامل مواردی چون فضای مناسب مانند تالار و طراحی آن، باغ عروسی، نوع پذیرایی و وسایل و ظروف مورد استفاده، میز و صندلی مخصوص میهمان ها و جایگاه عروس و داماد، گل آرایی مجلس، اتاق مخصوص عقد و تزئینات آن، سفره عقد، موزیک و برنامه های شاد برای مجلس، فیلمبردار و عکاس و آتلیه عکاسی و فیلمبرداری و همچنین نحوه پذیرایی و داشتن کارکنان و کادری مجرب می باشد و در مراسم های مشابه چون بله برون، پاگشا و پاتختی هم به این تشریفات مجالس توجه ویژه ای می شود. از مهمترین دلیل انتخاب یک تشریفات مجالس خوب بین هزاران نوع تشریفات مجالس, مسلماً کیفیت خدمات و تنوع آن می باشد. همچنین داشتن کارکنان و پرسنلی مجرب و نوع برخورد آن ها نیز دارای اهمیت به سزایی است.

یک تشریفات مجلس خوب برای هر مراسم و مجلسی، برنامه ها و سرویس های مختلف و متنوعی در نظر می گیرد. برنامه هایی که همراه با مجری خوب، پخش موزیک و گروه موسیقی، گروه نمایش و سرگرمی، گروه فیلمبرداری و عکاسی، ساقدوش هایی ویژه عروس و داماد و سایر موارد این چنینی می باشد.

خدمات و تشریفات مجالس بسیار گسترده و متنوع هستند. شما باید معیارها و ملاک های خود را در نظر بگیرید و با توجه به آن بهترین تشریفات مجلس که شامل مواردی چون کیفیت و تنوع خدمات، کارگزاران و پرسنل مجرب و خوش برخورد، نوع پذیرایی، طراحی فضای تالار یا باغ تالار را برگزینید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

باغ عروسی مناسب و ایده آل چه خصوصیاتی باید داشته باشد ؟

امروزه برخلاف گذشته که مراسم عروسی در چهاردیواری منزل انجام می‌شد اغلب در تالار و یا باغ های مجلل برگزار می شود. زیبایی خیره کننده باغ باعث می شود که افراد باغ عروسیرا به عنوان مکانی برای مراسم خود انتخاب کنند .  چرا که در یک فضای باز می توانند از خدمات و سرویس دهی به میهمانان به صورت شکیل تر بهره‌مند شوند.

از مواردی که در زمان انتخاب باغ عروسی باید به آن توجه کافی داشته باشید داشتن پارکینگ مناسب می باشد. پارکینگ یکی از ضروریات باغ عروسی است چرا که اغلب میهمان های شما با وسیله نقلیه شخصی خود به این مراسم می‌آیند بنابراین برای این که نگران وسیله خود نباشند باید بتوانند آن را در مکان مناسبی قرار دهند. پارکینگ عروسی می تواند از مهم ترین و شاخص‌ترین مزیت‌های انتخاب یک باغ مناسب محسوب شود. در زمان انتخاب باغ توصیه می‌کنیم که به ظرفیت پارکینگ نیز توجه کنید. براساس تعداد مهمان ها که برای هر خانواده یک وسیله نقلیه در نظر گرفته می شود از ظرفیت پارکینگ باغ جویا شوید.

 در انتخاب باغ عروسی چند نکته را باید مورد بررسی قرار دهید که یکی از مهم ترین آنها داشتن میز اختصاصی مناسب و شکیل شام برای عروس و داماد می باشد البته این مورد در تمامی تالارها و باغ های عروسی رعایت می‌شود؛

از مهم ترین مواردی که افراد به آن توجه می کنند البته در زمان انتخاب باغ عروسی، نحوه سرویس دهی شام می باشد. برخی ترجیح می‌دهند که غذاها را به صورت پرسی بر روی میز میهمانان قرار دهند و برخی نیز این گونه عمل نمی‌کنند. امروزه بسیاری از عروس و دامادها سلف سرویس را برای سرویس دهی شام انتخاب می‌کنند.

غذاهایی که قرار است سرو شود باید هرچه سریعتر بر روی میز میهمانان و یا در بخشی که سلف سرویس قرار دارد گذاشته شود تا قبل از سرد شدن میهمانان بتوانند غذای خود را میل کنند.همچنین مزه غذا و دسرها ئ تزیینات آن ها نیز بسیار مهم است.

نکات دیگری همچون تزیینات میزها ، نوع و تزیین میوه و شیرینی ،آتش بازی، گل آرایی و سایر مسائل نیز جزو خدمات محسوب می شود که بهتر انجام شدن هر یک می تواند امتیازی مثبت برای خدمات مجالسی که انتخاب کرده اید باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

عوامل موثر در کم کردن هزینه های باغ عروسی

عروسی از بهترین اتفاقات زندگی هر کسی می تواند باشد. اما این شب نگرانی ها و دلشوره هایی از بابت خوب برگزار نشدن مراسم وجود دارد . طبیعتاً برای چنین عروسی تشریفات مجالس کامل و بی عیب و نقص انجام شوند. تشریفات مجالس عروسی شامل خدمات و تشریفات مختلفی می شود که در این جا می خواهیم هر کدام از این خدمات و امکانات و تشریفات مجالس را عنوان کرده و به معرفی برخی از آن ها بپردازیم ما تلاش کرده ایم که این نگرانی را از بین ببریم و همه ی امکانات را به صورت یکجا برای شما قرار داده ایم تا بهترین شب زندگی تان را به زیبایی بگذرانید . از مهم ترین امکاناتی که شما برای عروسی تان احتیاج دارید، مکان برگزاری مراسم است که ما سعی کرده ایم تشریفات مجالس تان را در باغ های عروسی مجلل برگزار کنیم. دیگر خدمات می توانند شامل پذیرایی از مهمان ها، شام عروسی، موسیقی، خدمات عکاسی و فیلم برداری، آرایشگاه عروس و داماد، لباس عروس و داماد و تزئین ماشین عروس بشوند.

از مهم ترین امکاناتی که برای عروسی لازم است مکان عروسی است . مکان عروسی توسط عروس خانم ها و آقا دامادها امروزه بیشتر باغ تالار و رزرو باغ عروسی می باشد . تشریفات مجالس عروسی شامل پذیرایی از مهمان های شما، چیدن سفره عقد، شام عروسی، موسیقی زنده، فیلم برداری و عکاسی می شود. در برخی باغ تالار ها برای کودکان نیز محل خاصی در نظر گرفته شده است تا به دور از شلوغی مراسم عروسی به بازی بپردازند.

پذیرایی از میهمانان از مهم ترین خدماتی ست که باید به طرز صحیحی انجام شود . تشریفات مجالس عروسی می تواند شامل نگرانی افراد باشد اما باید کاملا نگرانی خود را به دور بیندازید .  

یکی از خدمات تشریفات مجالس عروسی و خدماتی که نیاز هر عروس و دامادی است به کارگیری بهترین عکاسان و فیلم برداران است که ما با بهترین آنها قرارداد داریم که خدمات فیلم برداری مراسم عروسی تان را پس از آرایشگاه تا انتهای مراسم بر عهده بگیرند . عواملی که ما برای انجام تشریفات مجالس و خدمات مختلف مراسم عروسی از آن ها کمک می گیریم از بهترین های حرفه ی خود هستند و البته به این نکته نیز توجه داشته باشید، که هزینه ی تمام شده مراسم شما با استفاده از پکیج کامل ما بسیار ارزان تر خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

معرفی باغ عروسی و درجه بندی های آن

در اولین قدم در انتخاب باغ عروسی باید به طور کلی به تعداد مهمانان توجه داشت .

شاید شما در انتخاب بین باغ عروسی و یا تالار دچار شک شوید اما نکته ای که در انتخاب باغ عروسی باید به آن توجه کنید این است که دستتان در چیدمان باز است . . باغ عروسی یکی از گزینه های بسیار مناسب برای افرادی محسوب می شود که می خواهند عروسی بسیار متفاوت و زیبا داشته باشند.

باغ عروسی درجه یک از بهترین انتخاب ها محسوب می شود. باغ درجه یک اغلب دارای نورپردازی های بسیار قدرتمندی است و سراسر باغ دارای ریسه های زیبا و خاص است. افرادی که به تشریفات عروسی اهمیت می دهند قطعا در انتخاب باغ به سراغ گزینه درجه یک می روند.

یک سری از باغ ها دارای فضای بسیار ویژه ای هستند به طوری که تزیینات خاصی برای بخش درختان و طبیعت باغ به کار رفته است، قسمتی برای تزئینات ورودی باغ در نظر گرفته می شود به طوری که از فانوس های ویژه برای دو سمت آن استفاده خواهد شد.

. این طور که مشخص شده است بهترین گزینه برای داشتن یک باغ زیبا فضای بیرونی قابل قبول آن است.

ظرفیت باغ بسیار مهم است. اما این موضوع به این معنی نیست که قطعا باید فضای باغ شما بسیار بزرگ باشد. اگر تعداد مهمان کم است رزرو باغ بزرگ هرگز گزینه خوبی نخواهد بود. از سمت دیگر این طور که مشخص شده است با وجود مهمان های زیاد فضای کوچک باغ نمی تواند جوابگوی صحیحی باشد.

بهترین گزینه برای داشتن یک باغ زیبا فضای بیرونی قابل قبول آن است. مهمانان باید دید مستقیم به فضای عروس و داماد داشته باشند و این موضوع بسیار مهم و ضروری است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tashrifatsamin admin

پیوندها

پیام آوران پارسیان
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

آژانس هواپیمایی
برگزار کننده بهترین تورهای ترکیه
www.alefbatour.com

آژانس مسافرتی
آژانس گردشگری مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

خدمات مجالس
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان