لباس ساقدوش عروس و داماد

لباس ساقدوش عروس و داماد از جمله موارد مهمی است که در مراسم عروسی به آن اهمیت زیادی داده می شود انتخاب لباس برای ندیمه و ساقدوش ها معمولا یکی از تصمیمات سخت اما سرگرم کننده بوده که باید در انتخاب این لباس معیارهایی را در نظر بگیرید. ساقدوش و ندیمه در تمام مراسم عروسی در تشریفات عروسی از ابتدا تا انتها همراه عروس و داماد بوده که این امر می‌تواند در زیبا برگزار شدن جشن تاثیر بسزایی داشته باشد. حال اگر این نکات مهم در انتخاب لباس ساقدوش عروس و داماد رعایت شود به طور حتم این زیبایی چند برابر شده و از طرفی انتخاب این لباس در فیلم عروسی نیز تاثیر بالایی دارد . با این وجود ما در ادامه این مطلب به نکات مهمی در مورد انتخاب لباس ساقدوش عروس و داماد اشاره می کنیم.

 

رنگ لباس ساقدوش عروس و داماد

مهمترین مسئله در انتخاب لباس ساقدوش عروس و داماد رنگ لباس می باشد به طوری که بهتر است رنگ  این لباس ها با رنگ دسته گل و زیورآلات عروس هماهنگی داشته و بهتر است رنگی انتخاب کنید که نه تنها روی لباس خوب به نظر برسد بلکه این لباس با رنگ پوست ساقدوش ها و دیگر تزیینات هماهنگی داشته باشد. انتخاب این رنگ می‌تواند با توجه به فصلی که عروسی در آن برگزار می شود نیز انتخاب شود که این امر می تواند زیبایی لباس را چند برابر نماید. دقت داشته باشید اگر مراسم عروسی شما بیش از اندازه رسمی باشد و یا در یک باغ عروسی باشد باید از رنگهای تیره مثل قهوه‌ای یا مشکی برای لباس ساقدوش عروس و داماد استفاده نمود اما در عروسی های که رسمیت بالایی ندارد با هر رنگ لباس می شود شرکت کرد.

جهت مطالعه مقاله لباس ساقدوش عروس و داماد چگونه باید باشد به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی تشریفات ثمین www.tashrifatsamin.com مراجعه نمایید.